МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фактори факториЕТИКА 22 (11-30, 71-81), 27 (6-34, 36-47), 28 (11-29), 10, 15, 5. План Кооперування виробництва.
Під кооперуванням розуміють виробничі зв’язки підприємств при спільному виробництві кінцевої продукції. Виробниче кооперування безпосередньо витікає зі спеціалізації галузей і підприємств на виготовленні окремих виробів (продукції). Процеси кооперування – це поставки комплектуючих напівфабрикатів і виконання робіт для потреб певного виробництва; зв’язок постачальника з певними споживачами даного виду продукції; робота постачальника на певних споживачів, що виготовляють готову продукцію. Відрізняють кооперування за галузевим і територіальним принципом. Кооперування за галузевим принципом ділиться на внутрішньогалузеве і міжгалузеве, а по територіальному – на внутрішньо районне і міжрайонне. Найбільш розповсюджене кооперування в машинобудуванні, легкій і переробній промисловості.
15.5. Економічна ефективність спеціалізації.
Для визначення фактичного значення економічної ефективності від спеціалізації розраховують наступні показнки. 1. Умовно-річну економічну ефективність Ер спеціалізації:
Ер = ((С1 + Тв1) – (С2 + Тв2)) * А2
де С1 і С2 – повна собівартість одиниці продукції до і після проведення спеціалізації; Тв1 і Тв2 – транспортні витрати по доставці готової продукції до і після проведення спеціалізації; А2 – річний обсяг випуску продукції (згідно плану) після проведення спеціалізації. 2. Річний економічний ефект від спеціалізації:
Ере = ((С1 + Тв1 + Ен * К1) – (С2 + Тв2 + Ен * К2)) * А2
де Ен – нормативний коефіцієнт ефективності капітальних вкладень; К1 і К2 – питомі капітальні вкладення до і після проведення спеціалізації; А2 – річний обсяг випуску продукції (фактичний) після проведення спеціалізації. 3. Термін окупності капітальних вкладень на проведення спеціалізації:
Т = (К – Ф) / Ере
де К – обсяг капітальних вкладень на здійснення спеціалізації; Ф – вартість основних фондів, які вивільняються в результаті спеціалізації і направляємих на інші виробництва і реалізуємих. 1. Найважливіші підходи до вивчення поняття «мораль», «етика» у філософських та соціальних науках. 2. Сутність понять «професійна етика», «етика бізнесу». 3. Значення та основні види етичних норм у ділових відносинах. 4. Співвідношення матеріальних та духовних факторів для досягнення мети в підприємницькій діяльності. Рекомендована література:
Міні-лексикон: мораль, моральні цінності, добро, зло, совість, духовність, честь, гідність, обов’язок, відповідальність, етика, професійна етика, бізнес, підприємець, етика бізнесу. 1. Найважливіші підходи до вивчення поняття «мораль», «етика» у філософських та соціальних науках
На відміну від простої звички або традиції моральні норми існують у вигляді ідеалів добра і зла.
У широкому розумінні поняття «мораль» не може бути використано для опису різних видів моральної рефлексії. Цю роль успішно відіграє «етика». Саме вона розкриває природу і обґрунтованість дій, що визначають правильними або ні ці дії. Саме за нею стоїть спроба з’ясувати сутність, внести ясність і точність аргументів до характеристики великої кількості явищ, що входять в поняття «мораль».
Блоки моральних проблем, що розглядає етика (за В. Малаховим)
Уявлення про мораль і теорію етики можна вивчати і розвивати за допомогою різноманітних методів, однак в науковій літературі прийнято виділяти три основних методи.
2. Сутність понять «професійна етика», «етика бізнесу»
Людська діяльність настільки різноманітна, що універсальні моральні норми незавжди є достатніми для регулювання людської поведінки в конкретних галузях діяльності.
Бізнес як соціально-економічне явище існує в умовах специфічних людських взаємин. Це – ціла система знань, вмінь та навичок поведінки людей, які здійснюють комерційну діяльність.
Етика бізнесу виникла в 70 рр. ХХ ст. у США. У 80–90 рр. Стала частиною корпоративної культури і набула всесвітнього масштабу.
Основні положення етики бізнесу
Структура етики бізнесу
та інші
3. Значення та основні види етичних норм у ділових відносинах
Всередині кожної професійної групи складаються певні специфічні зв’язки та відносини між людьми.
Об’єкти та суб’єкти відносин у бізнесі
У професійну діяльність людина входить з суб’єктивним світом почуттів та моральних оцінок, ця людина є продуктом певного історичного часу розвитку суспільства, якому притаманні певні моральні орієнтири. Кожна епоха має свій комплекс професійних норм. На жаль, не існує універсально-уніфікованого кодексу етичної поведінки, який міг би відноситися до всіх культур, філософських думок, вірувань і професій.
Соціальні функції професійної етики
4. Співвідношення матеріальних та духовних факторів для досягнення мети в підприємницькій діяльності
Підприємець – власник матеріальних засобів, активність якого спрямована перш за все на примноження цієї власності. Мотивація і засоби досягнення мети залежать від багатьох факторів, проте підприємець сам має зробити правильний вибір. Більшість фірм, корпорацій, окремих бізнесменів досягли успіху і витримують конкуренцію завдяки розумінню існуючих етичних теорій.
«Моральний лічильник» (Джоан Чулла)
Абсолютні Відносні (закони, правила) (ситуація, культура)
Питання для самоконтролю 1. Як співвідносяться поняття «мораль» і «етика»? 2. Чи може існувати суспільство, колектив, уникаючи моралі? 3. Яку роль відіграє професійна етика в ділових стосунках? 4. Що таке етика бізнесу? 5. Які основні етичні принципи повинні регулювати бізнес-діяльність? 6. Назвіть і охарактеризуйте сутність чотирьох основних підходів до вирішення моральних проблем в етиці бізнесу? Тема 2. БІЗНЕС-ЕТИКЕТ: СУТНІСТЬ ТА ПРАВИЛА Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|