МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Фізика – наука про природу.Фізика – вивчає найзагальніші й найпростіші властивості і закономірності матерії та явищ у природі. ПРИРОДА - ВЕСЬ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. І. Організаційний етап. ХІД УРОКУ Конспект уроку з фізики 7клас Автор Семенюк Н. В. Тема: Фізика як природнича наука. Фізичні тіла і фізичні явища. Лабораторна робота №1 «Фізичний кабінет та його обладнання. Безпека у фізичному кабінеті.» Мета: у ігровій формі познайомити учнів з фізикою як наукою про природу; дати визначення таким поняттям як «фізичне тіло», «фізичні явища», «речовина»; домогтися розуміння «поняття фізичне тіло» і «речовина». Ознайомити із загальними правилами безпеки при роботі у фізичному кабінеті. Розвивати вміння уважно спостерігати за явищами; вміння працювати в парах. Виховувати наполегливість і інтерес до фізики. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення: урок – подорож. Наочність та обладнання: комп’ютерна презентація; електроскоп, спектроскоп; магніт; камертон; маятник.
Слово вчителя. Поглянувши на розклад уроків , ви побачили предмети, які ви ще не вивчали. Серед них і фізика. Що це за наука ми з’ясуємо трішки пізніше. Щоб вивчення фізики було цікавим та корисним нам необхідний підручник: автор: Генденштейн Л.Е і кілька зошитів, які ми зараз підпишемо. 1.Зошит для робіт з фізики; 2.Зошит для контрольних робіт; 3.Зошит для лабораторних робіт. (Ознайомлення учнів з вимогами щодо ведення зошитів) Послухайте вірш. (слайд №1) Світає, край неба палає, Соловейко в темнім гаї Сонце зустрічає. Тихесенько вітер віє Степи, лани мріють. Між ярами над ставами Верби зеленіють… Т.Г. Шевченко · Про що розповідається у вірші? (відповіді учнів) · Ви скажете: «А до чого тут фізика?» Сьогодні ми дізнаємося, що це за наука фізика, які основні поняття характеризують цю науку, поспостерігаємо різні явища природи та пояснимо їх. Тож наша віртуальна подорож розпочинається! Будьте уважні, наполегливі, активні. Бажаю успіху! Зупинка перша « Казковий світ природи» (слайд №2). Учням пропонується виконати завдання у парах. (Завдання побудоване згідно метода «Мозкового штурму») Постановка проблеми: Поміркуйте над тим, що таке природа?(1хв). Перевірка виконання завдання усіх пар, та оцінювання учнів, які дали досить цікаву та оригінальну відповідь. Отже : · Назвіть предмети природи? Яка буває природа? · А людина є частиною природи? Наступна зупинка – друга «Знайомство з фізикою» ( слайд №3) Бесіда: · Які науки про природу ви знаєте? · Що вивчає кожна з них? Основні поняття фізики:
Зупинка третя «Чи вірити ви в чудеса?» ( слайд №4) - Погляньте навколо себе. Що ви бачите? Як все те, що ви бачите можна назвати однім словом? ( відповіді дітей). Тобто, навколо нас існує багато речей у фізиці їх називають фізичними тілами. · Ви спостерігаєте за природою? · Чому відбувається зміна пор року? · Назвіть фізичні тіла, які приймають участь у цьому процесі. Можна говорити про те, що усі тіла зазнають змін. ( навести приклади змін, що відбуваються з тілами. Наприклад: коливальний процес маятника) Ці зміни називають явищами. А зміни, що відбуваються з фізичними тілами називаються фізичними явищами. Фізичні явища бувають:
( При поясненні різних видів фізичних явищ демонструються досліди) - Погляньте на ці предмети: ( дерев’яний стілець, дошка, парта, дерев’яний олівець) Бесіда: · Як у фізиці називають всі ці предмети? · Які якості предметів різнять їх один від одного? · Що спільного між ними? ( Так, виготовлені з дерева) Отже різні фізичні тіла можуть бути виготовлені з однакової речовини. Речовина – це те з чого складається фізичне тіло. Наведіть приклади речовин. - Ось ми наближаємося до останньої зупинки. «У кабінеті фізики» ( слайд №5) Виконання лабораторної роботи за інструкцією ( у класі прочитати інструкцію до лабораторної роботи Показати прилади, які використовують для вимірювання фізичних величин) Ось ми познайомилися з правилами безпеки під час роботи в кабінеті. Пригадали , для чого використовують запропоновані прилади. Вдома, ви допрацюєте на лабораторною роботою. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|