Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 9 : РЕГУЛЮВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

Знижка за обсяг товару, що купується або Прогресивна знижка (progressive discount) - зменшення ціни для покупців, що закуповують великі кількості аналогічного товару. Звичайно знижка встановлюється у відсотках до загальної вартості, наприклад, 10% знижка при замовленні понад 1 000 штук. Знижки такого роду можуть служити для споживача стимулом робити закупівлі в одного продавця.

Розглянемо основні види знижок.

1. Замасковані знижки - саме до такого роду знижок можна віднести організацію фірмою-виробником реклами своєї продукції з указівкою списку торгових фірм, що цією продукцією торгують. Тим самим фірма - виробник реально заощаджує кошти своїх дилерів на рекламу ними своїх торгових назв, що по економічній природі рівнозначно наданню їм додаткової знижки.

2. Знижка за сплату готівкою - « сконто »(cash discount) -надається у тих випадках, коли довідкова ціна передбачає короткостроковий кредит, а покупець згодний оплатити готівкою. Ця знижка звичайно складає 2 - 3% довідкової ціни або відповідає розміру позичкового відсотка на фінансовому ринку.

4. Дилерська знижка (dealer discount) даються виробниками своїм постійним представникам або посередникам по збуту, у тому числі і закордонним. Дилерські знижки складають у середньому 15 – 30 % роздрібної ціни. Ці знижки мають покривати витрати дилерів на продаж, сервіс і забезпечувати їм певний прибуток.

5. Спеціальні знижки (extra discount) даються привілейованим покупцям, у замовленнях яких особливозацікавлені продавці. До категорії спеціальних знижок відносяться також знижка на спробні партії і замовлення (discount for a trial lot), що мають метою зацікавити покупця, і знижки за регулярність або постійність замовлень (discount for a regular purchases), за допомогою яких виробники прагнуть утримати постійну клієнтуру. Розмір цих знижок є комерційною таємницею, але є припущення, що це 5 – 8 %.

6. Знижка за позасезонну покупку - зниження стандартної продажної ціни, що гарантується покупцю, якщо він набуде товарів сезонного попиту поза періодом року, для якого вони призначені. Це забезпечує прискорення оборотності активів і дозволяє виготовлювачам сезонних товарів знижувати сезонні коливання завантаження своїх виробничих потужностей. Логіка знижок за позасезонну покупку вимагає їхньої диференціації в часі: чим раніше до початку сезону купується товар, тим більшим повинний бути розмір знижки.

7. Знижки при комплексній закупівлі товарів. Багато фірм, що продають товари , які взаємно доповнюють один одного, використовують особливий тип знижок для заохочення покупців до комплексної закупівлі ( копіювальна техніка + папір, або ПК + програмне забезпечення до нього ).Логіка такої знижки є в тому, що ціна кожного з товарів у складі набору виявляється нижче, чим при ізольованій покупці, нехай навіть у тій самій фірмі.

8. Сервісні знижки.Значна частина промислової продукції потребує технічного обслуговування в період експлуатації. На жаль, багато виробників недооцінюють значимість цього чинника в боротьбі за ринок: їм простіше надати сервісну знижку, ніж створити і підтримувати ефективну сервісну мережу, що вимагає значних інвестицій і зусиль.

9. Знижки для "вірних" або престижних покупців – це особливий тип знижок, що зустрічається в комерційній практиці. Такі знижки, як видно із самої їхньої назви, даються покупцям, які:

· або регулярно здійснюють закупівлі в даній фірмі протягом тривалого періоду часу;

· або відносяться до категорії «престижних», що дозволяє використовувати факт покупки ними даного товару для його реклами.

10. Клубні знижки.У світі існує багато національних і міжнародних дисконтних клубів, що дають своїм членам «клубні цінові знижки» на послуги і товари.

Національні і міжнародні клуби продають ліцензію підприємствам сфери послуг і магазинам, що зобов'язуються надавати цінові знижки членам клуба. Особливо такі знижки поширені на перевезення, оренду автомашин, готельні і ресторанні послуги, страховку. Для членів клубів існують мережі магазинів, що торгують із знижками промисловими й іншими товарами повсякденного попиту. По пред'явленні картки член клуба при покупці одержує знижку в ціні від 10 до 50 і більш відсотків.

11. Знижки з обліком міжкультурних комунікацій. В деяких східних країнах у ході торгових переговорів вважається справою честі досягти великої знижки з ціни пропозиції. Оскільки цей факт відомий у маркетинговому і торговому середовищі, то деякі компанії вважають за необхідне попередньо штучно завищити ціни на очікуваний відсоток, а надалі представити його обговореною в контракті знижкою.

Ще приклад: на автомобільному ринку продаються автомобілі однієї фірми в різних виконаннях, з огляду на те, що покупці можуть бути різного соціального статусу, а також проживати в місті або в сільській місцевості. Звідси різні вимоги до автомобіля.

1. Державне економічне регулювання діяльності підприємства.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  6. Аварійне та довгострокове прогнозування хімічної обстановки
  7. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  8. Автоматизація метрологічної діяльності
  9. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  10. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  11. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  12. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система знижок | Прогнозування розвитку підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.