Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВИСНОВКИ

 

В процесі написання цієї курсової роботи, переглянувши ряд нормативних актів законодавства України, що стосується теми цієї курсової роботи, а також ознайомився з статистичними даними служби зайнятості в Україні, я зробив наступні висновки:

Ø ці спостереження дають інформацію про чисельність економічно активного населення, зайнятих економічною діяльністю та безробітних. Зазначені категорії мають наступне визначення: ЕКОНОМІЧНО АКТИВНЕ НАСЕЛЕННЯ – населення обох статей віком від 15-70 років, яке протягом певного періоду забезпечує пропозицію робочої сили для виробництва товарів та послуг. До економічно активних відносяться особи, зайняті економічною діяльністю яка приносить доход (зайняті), та безробітні (у визначені МОП).

ЗАЙНЯТІ ЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ – особи у віці 15-70 років, які виконували роботу за винагороду за наймом на умовах повного або неповного робочого часу, працювали індивідуально (самостійно) або у окремих громадян, на власному (сімейному) підприємстві, безкоштовно працюючі члени домашнього господарства, зайняті в особистому підсобному сільському господарстві з метою продажу виробленої продукції, а також тимчасово відсутні на роботі.

БЕЗРОБІТНІ У ВИЗНАЧЕНІ МОП:

Ø особи у віці 15-70 років (зареєстровані та незайняті), які одночасно задовольняють трьом умовам:

Ø не мали роботи ;

Ø шукали роботу або намагались організувати власну справу на протязі обстежуваного періоду;

Ø готові приступити до роботи протягом наступних двох тижнів.

До категорії безробітних також відносяться особи, які:

Ø приступають до роботи протягом найближчих 2-х тижнів

Ø знайшли роботу і чекають відповіді;

Ø зареєстровані в службі зайнятості як шукаючі роботу;

Ø навчаються за направленням служби зайнятості;

Аналіз матеріалів обстежень дозволяє зробити висновок про вплив фактору сезонності на ринок праці в Україні. Так, найбільша економічна активність населення, чисельність зайнятих спостерігались у червні, вересні 2006 року. Відповідно в ці місяці відбувалась зменшення показників безробіття.

Висока мобільність кадрів спостерігалася на підприємствах рибного господарства, будівництва, торгівлі, громадського харчування, матеріально-технічного постачання та збуту інформаційно-обчислювального обслуговування, виробничих видах побутового обслуговування, житлово-комунального господарства, фінансування, кредитування, страхування, де вибуло від 25,1 до 37,1% працівників, а прийнято, відповідно, від 15,9 до 28,8 % працівників даної галузі. Позитивні тенденції щодо переважання чисельності прийнятих працівників над чисельністю тих, які вибули, спостерігається в установах фізкультури, освіти, культури та інші.

У розрізі регіонів найвища мобільність кадрів спостерігаються в м.Севастополі та Автономній Республіці Крим, Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Харківській, Херсонській областях, де було прийнято на роботу 16,9-22,6%, в той час як вибуло 21,4-28,2%працівників.

Одним із перспективних напрямів взаємовигідної співпраці державної служби зайнятості з підприємствами є організація на підприємствах тимчасової зайнятості (оплачуваних громадських робіт ).

Оплачувані громадські роботи – це загальнодоступні види тимчасової трудової діяльності, що не потребують спеціальної кваліфікації і виконуються на договірній основі.

На рівні багатьох підприємств, на яких була організована тимчасова зайнятість, пересвідчилася що така форма роботи вигідна їх підприємству служба зайнятості оперативно забезпечує підприємство потрібною кількістю для виконання будь-якої тимчасової роботи.

Центри зайнятості безпосередньо можуть укладати договори про організацію оплачуваних громадських робіт з підприємствами усіх форм власності.

Направлення до служби зайнятості громадян на оплачувані громадські роботи здійснюється у встановленому порядку на підставі укладених договорів.

З громадянами, які бажають брати участь у оплачуваних громадських роботах, підприємства укладають страхові трудові договори.

Громадянам, зайнятих на оплачуваних громадських роботах, тривалість робочого часу встановлюється відповідно до законодавства про працю України.

Оплата праці осіб, зайнятих на оплачуваних громадських роботах, здійснюються за рахунок коштів місцевих бюджетів та підприємств за фактично виконану роботу і не може бути меншою мінімального розміру заробітної плати встановленої законодавством, за умови якісного виконання норм праці.

Підприємства можуть встановлювати відповідні доплати до заробітної плати згідно з законодавством.

На осіб, зайнятих на оплачуваних громадських роботах, поширюються соціальні гарантії, включаючи право на пенсійне забезпечення, виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності.

Період участі у оплачуваних громадських роботах зараховується до загального трудового безперервного стажу.

Інформацію про організацію громадських робіт можна отримати у відділі організації сприяння працевлаштування та надання послуг роботодавцям КОЦЗ.

 

 

 

1. Конституція України

2. Кодекс законів про працю України.

3. Постанова Верховної Ради, від 01.03.91, N 804-XII, Про порядок введення в дію Закону Української РСР " Про зайнятість населення "

4. Закон, від 01.03.91, N 803-XII, Про зайнятість населення

5. Постанова КМ, від 24.06.91, N 47, Про затвердження положень щодо застосування Закону УРСР "Про зайнятість населення"

6. Закон, від 18.12.91, N 1993-XII, Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР "Про зайнятість населення" та до Житлового кодексу Української ССР

7. Лист, від 10.07.92, N 01-8/811, Про деякі питання практики застосування статей 5 і 20 Закону України "Про зайнятість населення"

8. Постанова КМ, від 29.04.93, N 315, Про внесення змін і доповнень до деяких рішень Уряду України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР "Про зайнятість населення"

9. Закон від 14.10.94, N 206/94-ВР, Про внесення змін і доповнень до Закону України "Про зайнятість населення"

10. Постанова Верховної Ради, від 12.12.96, N 603/96-ВР, Про проект Закону України про внесення змін до статті 22 Закону України "Про зайнятість населення"

11. Закон, від 21.11.97, N 665/97-ВР, Про внесення змін до Закону України "Про зайнятість населення"

12. Постанова КМ, від 27.04.98, N 578, Про затвердження положень щодо застосування Закону України "Про зайнятість населення"

13. Постанова КМ, від 14.09.98, N 1435, «Про внесення змін і доповнень до положень про державну службу зайнятості та про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення».

 


Читайте також:

  1. MOV приймач, джерело
  2. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  3. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  4. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  5. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  6. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  7. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  8. Аналіз складу майна та джерел його утворення.
  9. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  10. Аналіз структури майна та динаміки джерел його формування
  11. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  12. Антропологічні джерела




Переглядів: 880

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ ПОЛІТИКИ ЗАЙНЯТОСТІ | Трудові ресурси і зайнятість населення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.