МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛЕКЦІЯ 5. Природні загрози та характер їхніх проявів і дій на людей, тварин, рослин, об’єкти економікиТеми рефератів 1.Фінансування заходів з ліквідації наслідків НС. 2. Система управління безпекою та захистом у НС в галузі. 3. Методи прогнозування масштабів НС. Питання для самоконтролю 1. Органи управління безпекою та захистом у надзвичайних ситуаціях в Україні. 2. Перелічте заходи організаційно-економічного характеру запобігання надзвичайних ситуацій? 3. Мета моніторингу надзвичайних ситуацій, порядок його проведення та чинники оцінки. 4. Перелічте критерії оцінки сталості роботи обєкта господарювання до впливу уражаючих факторів НС. 5. Які стратегії управління існують в умовах надзвичайних ситуацій? 6. На які категорії розподіляється населення для навчання в системі ЦО?
Література: 1. Михайлюк В.О., Халмурадов Б.Д. Цивільна безпека: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. - 158 с. 2. Желібо Є.П., Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності.: Навч. посібн./ За ред. Є.П. Желібо, 6-е вид. - К.: Каравела, 2011. – 344 с. 3. Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій. Указ Президента України № 20/2013 від 16 січня 2013 р. http://www.mns.gov.ua/content/law_acts.html 4. Порядок здійснення підготовки населення на підприємствах, в установах та організаціях до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру Наказ Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи. 5. Положення про моніторинг потенційно-небезпечних обєктів. Затверджено наказом міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від насілідків Чорнобильської катастрофи від 6 листопада 2003 р. №425. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2003 р. за №1238/8559. 6. Регламент моніторингу потенційно небезпечних об’єктів. Наказ № 110 МНС України 2004 р. 6. Постанова Кабінету Міністрів України №1198 від 03.08.1998 р. «Про єдину державну систему запобігання іреагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру». http://www.zakon1.rada.gov.ua 7. Бєгун В.В. Безпека життєдіяльності (забезпечення соціальної, техногенної та природної безпеки): Навчальний посібник / В.В. Бєгун, І.М. Науменко - К., 2004 – 328 с. 8. Закон України "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру". http://www.zakon1.rada.gov.ua
План лекції 5.1.Класифікація небезпечних природних процесів і явищ. 5.2.1. Геологічні процеси і явища 5.2.2. Метеорологічні явища 5.2.3. Гідрологічні небезпечні явища 5.2.4. Пожежі у природних екосистемах 5.2.5. Біологічні небезпеки
Питання для самостійної роботи 5.3. Загальна характеристика особливо небезпечних хвороб. 5.4. Інфекційні захворювання тварин і рослин. 5.5. Методи захисту від біологічних небезпек. 5.6. Правила безпеки під час дії природних загроз. Читайте також:
|
||||||||
|