Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прийоми тактики

ВИСНОВКИ

ОСНОВНА ЧАСТИНА

ВСТУП

Початок виступу є визначальним і повинен чітко й переконливо відображати причину та мету виступу, розкривати сутність конкретної справи, містити докази.

Першочерговим завданням доповідача, що видно з наведеної вище схеми, є привернути й утримати увагу аудиторії. Аби не дозволити лихачам відволікатися, вже після перших речень необхідно висловлюватися чітко, логічно та змістовно, уникаючи зайвого. Відповідно до цього речення мають бути короткими, й стосуватися винятково суті питання. Найважливіші місця варто виділяти інтонаційно (посиленням голосу, логічним наголосом) і висолювати своє ставлення д предмета мовлення.

На початку виступу подякуйте тим, хто представив вас аудиторії, чітко назвіть тему виступу . окресліть, у який спосіб буде аналізуватися проблема, на що насамперед звертатиметься увага. Зазначте, які візуальні засоби будуть задіяні (відеофільми, плакати, таблиці тощо).

 

У ній висвітлюється суть проблеми, наводяться докази, пояснення, міркування з дотриманням визначеної структури доповіді. Слід пояснити також кожен аспект проблеми, добираючи відповідні цифри, факти, цитати.

Варто подбати про зв’язки між частинами, поєднавши їх у струнку систему викладу. Постійно й уважно слід стежити за відповідністю між словом і тим, що воно означає; між словом та жестом, який його супроводжує.

 

У них підсумовують усе сказане. Висновки мають певним чином узгоджуватися зі вступом, зокрема свідчити про виконання поставлених у роботі завдань ( їх було сформульовано на початку виступу).

 

 

3.Набір відповідних тактичних та мовних засобів у межах конкретного виду усного вербального спілкування.

Термін «тактика» означає теорію і практику ведення бойових дій, способи і прийоми суспільно-політичної, спортивної боротьби.

Поняття «тактика» також характеризує способи досягнення певної мети в межах загальної стратегії.

Щодо аргументації, то термін «тактика» використовується у значенні методики, схеми дій, замислу. Тактика дозволяє:

1) проводити свої аргументи максимально ефективно;

2) досягати зниження ефективності аргументації опонента;

3) активно контролювати хід обміну думками;

4) виражати загальні стратегічні цілі.

 

Прийом Основний принцип, суть Мета Результат
1.Концентрація аргументів « В єднанні сила!» Суть: накопичення таких доводів, кожен з яких незалежно підтримує тезис або спростовує супротивника 1)Змістова – необхідність всебічного розгляду предмета 2) Тактична – якщо суперник спростує один аргумент, залишаються ще інші. Цей прийом дозволяє безболісно для інших аргументів і для теи довести надійність самої тези.  
2.Деконцентрація аргументів «Розділяй і володарюй!» Засіб нейтралізації прийому «концентрації аргументів» супротивника Цей прийом дозволяє знайти слабку ланку в аргументації суперника і цілеспрямованими атаками на цю ланку зруйнувати весь ланцюг доказів.
3.«Тягар доказування» «Істина у мовчанні» Перекласти на плечі супротивника тягар аргументації Опонент: - швидше витратить аргументи, не залишить сильних наостанок; - позиція стає слабкою, можливість використання прийому деконцентрації аргументів
4.«Прийом пунктуації» «Перемагає той, чиє слово останнє!» Найбільш сильні аргументи залишити на кінець. Перемагає той, хто виступає останнім і має в запасі сильний аргумент.
5. Прийом об’єднання і роз’єднання аргументів. «Перегрупуй, об перемогти» 1. Заради сильного аргументу треба відмовитися від усіх слабких, які можуть кинути сумнів на головну ланку доказів; 2. Сильний аргумент краще вводити не як готовий факт, а як висновок. 3. Слабкі аргументи для їх посилення треба об’єднати   Посилюється дія головного аргументу, унеможливлюється спростування.

 

 


Читайте також:

  1. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  2. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  3. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  4. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  5. Визначення тактики і методу операційного лікування при кровотечі з варикозно розширених вен стравоходу.
  6. Вимоги до інтонаційного оформлення прочитуваного і декламованого. Прийоми його навчання
  7. Вихідні прийоми наукового аналізу мовного матеріалу
  8. Дайте визначення поняттям «елевація» і «балон». Які методи і прийоми використовуються для розвитку елевації і балона в процесі освоєння великих стрибків?
  9. Ділові переговори. Тактики ведення переговорів
  10. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  11. Додаток 4. Штрафи за змінення тактики під час змагань зі спортивного туризму
  12. ЕЛЕМЕНТИ ХУДОЖНОСТІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ ПРИЙОМИ В МОВІ ОРАТОРА




Переглядів: 975

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання. Вправи. | Види нарад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.