Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ХАРАКТЕРИСТИКА

АНКЕТА

ПЛАН

1. Документи щодо особового складу . Загальна характеристика. Реквізити. Вимоги до складання та оформлення.

2. Складання автобіографії.

3. Складання характеристики.

4. Накази щодо особового складу.

5. Складання резюме.

6. Заява. Види заяв. Складання заяви.

Зміст заняття:

Документи щодо особового складу. Загальна характеристика . Класифікація документів щодо особового складу ( пов’язана з комплектуванням персоналу; процесом просування персоналу по службі; з виконанням працівником вимог трудової дисципліни; документація, пов’язана з припиненням трудових відносин працівників , зі звільненням). Документація при прийомі на роботу.

Реквізити документів та вимоги до їх складання.

Автобіографія. Реквізити автобіографії. Складання автобіографії.

Характеристика. Реквізити характеристики. Складання

характеристики.

Накази щодо особового складу. Накази про призначення, прийняття на роботу. Накази про переведення на іншу посаду. Накази про надання відпустки. Накази про звільнення.

Резюме. Правила складання резюме. Реквізити резюме.

Заява. Прості й умотивовані заяви. Структура заяви.

Заява про прийняття на роботу. Заява про переведення на іншу посаду. Заява про надання чергової відпустки. Заява про звільнення з пійманої посади. Заява про надання навчальної відпустки.

Мовні особливості документів щодо особового складу.

 

Студенти повинні

знати:

- призначення автобіографії, характеристики, заяви,резюме, наказів та вимоги щодо їх оформлення;

- типи заяв за походженням і місцем виникнення;

- реквізити документації щодо особового складу і порядок їх розташування;

- мовні особливості документації щодо особового складу;

уміти:

- складати і редагувати заяву, автобіографію, резюме, характеристику, накази;

- дотримуватись стилістичних норм під час оформлення цих документів.


ТЕМА 5.2. : Укладання документів щодо особового складу

МЕТА: - ознайомити студентів з видами документів щодо особового складу;

- ознайомити з реквізитами та основними вимогами щодо складання вказаних документів;

- формувати уміння й навички грамотно й правильно складати документи щодо особового складу;

- виховувати культуру ділового спілкування, культуру оформлення ділової документації.

Обладнання:

Кадрова служба на підприємстві.

Загальна характеристика документації з кадрових питань

Трудові відносини роботодавця ( організації, підприємства) та працівника регулюються Кодексом законів про працю. Всі етапи трудової діяльності від прийому на роботу нового співробітника до його звільнення підлягають документуванню.

Сукупність взаємопов’язаних документів, в яких зафіксовані етапи трудової діяльності працівника , називають документацією з особового складу.

Документацію з особового складу можна класифікувати за чотирма групами:

- документація, пов’язана з комплектуванням персоналу організації;

- документація, пов’язана з процесом просування персоналу по службі;

- документація, пов’язана з виконанням працівником вимог трудової дисципліни;

- документація, пов’язана з припиненням трудових відносин працівників з організацією, зі звільненням.

Документація при прийомі на роботу

Прийом на постійну роботу нового співробітника при наявності вакантної посади, передбаченої штатним розкладом, супроводжується оформленням таких документів:

 

1. Резюме.

2. Заява

3. Автобіографія. Характеристика. Рекомендаційний лист. Анкета ( Ці

документи Кодексом законів про працю не передбачені. Оформлюються за взаємною згодою працівника та роботодавця для формування особової справи).

4. Трудовий договір.

5. Наказ про прийом на роботу

6. Запис у трудовій книжці.

7. Оформлення особової картки.

8. Бухгалтерія ( відкриття особистого рахунка).

Резюме - стисла коротка інформація про себе, складена претендентом на вакантну посаду. В якійсь мірі це самореклама, що дозволяє керівництву організації попередньо ознайомитись з претендентами, щоб зупинитись на одному з них.

Заява. Згоду на прийом нового працівника дає майбутній безпосередній керівник. Свою згоду він висловлює, коли візує письмову заяву претендента .

Анкета. Заповнюється власноруч. Всі записи в анкеті мають бути підтверджені документально. Дані перевіряються інспектором відділу персоналу, завіряються його підписом і печаткою

(заповнюється власноруч)

 
 
    Місце для фотокартки


1.Прізвище_____________________________

Ім’я __________________________________

По батькові ____________________________

2. Якщо змінювали прізвище, ім’я, по батькові, то,

їх, а також, коли й де, з якої причини_______________

_______________________________________________

3. Рік, число й місяць народження ( місце народження)

________________________________________________________________

4. Громадянство ( якщо змінювали, то вкажіть, коли й з якої причини)

________________________________________________________________

5.Освіта. Де і які навчальні заклади закінчили. Номери дипломів. Спеціальність по диплому. Кваліфікація по диплому.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Вчений ступінь, звання, коли присвоєні, номери дипломів

__________________________________________________________________

7. Якими іноземними мовами володієте ________________________________

8. Чи були ваші близькі родичі засуджені, коли й за що __________________

9. Чи були за кордоном, коли, де і з якою метою _________________________

10. Яку роботу виконувати з початку трудової діяльності.

Місяць і рік Посада з вказівкою закладу, організації Місцезнаходження закладу
вступ звільнення
       
       
       

( При заповненні останнього пункту необхідно іменувати заклади так, як вони називались у свій час, військову службу записувати із вказівкою посади та номера військової частини)

11. Ваші близькі ( дружина/ чоловік, батько/мати, брати, сестри, діти)

Ступінь родинності ПІБ Рік, місце народження Місце роботи, посада Адреса місця проживання
         

12. Чи маєте ви родичів, які постійно мешкають за кордоном

 

 

13. відношення до військового обов’язку _______________________________

14. Домашня адреса, номер телефону_________________________________

15. Паспорт або документ, що його заміняє ____________________________

16. Додаткові дані ( державні нагороди, участь у виборчих органах, а також інша інформація, яку бажаєте повідомити)

 

«__»__________________________2000__р. Підпис

( дата заповнення)

Автобіографія – це документ, у якому особа, яка його складає, подає опис свого життя та діяльності.

Основна вимога до такого документа – досягти вичерпності потрібних відомостей і лаконізму викладу.

Автобіографія не є обов’язковим документом. Пишеться від руки у довільній формі.

Автобіографія – це документ, у якому особа подає опис свого життя і діяльності. Автобіографія – обов’язків елемент особової справи.

Документ має незначний рівень стандартизації. Виклад іде від імені першої особи в хронологічному порядку, є вичерпний , але лаконічний. Кожне важливе нове повідомлення починають писати з нового абзацу.

Крім автобіографії як точного документа, існує форма автобіографії-розповіді з елементами опису, характеристикою людей, що у ній згадуються, образними мовними засобами. Такі автобіографії подають зазвичай видатні люди, творчі особистості.

Автобіографія має такі реквізити:

1. Назва документа.

Пишеться посередині рядка, рядком нижче від верхнього поля аркуша.

2. Текст.

3. Дата написання.

4. Підпис

Основними складовими частинами тексту автобіографії є :

1. Прізвище, ім’я, по батькові ( повністю у називному відмінку)

2. Число, місяць, рік і місце народження.

3. Відомості про навчання ( роки й місце, одержана освіта, спеціальність за дипломом тощо)

4. Відомості про трудову діяльність ( коли, де, на якій посаді працював автор автобіографії, останнє місце роботи чи навчання, посада)

5. Відомості про громадську роботу, досягнення, заохочення, захоплення.

6. Відомості про батьків ( прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, де й ким працюють, посада або останнє місце роботи).

7. Родинний склад і стан сім’ї.

Подаючи відомості про членів сім’ї , не зазначають число і місяць їх народження, а лише рік.

Окрім нинішнього прізвища матері, у дужках подають її дівоче прізвище. Щодо складу сім’ї : неодружені особи подають відомості про батьків, сестер, братів, які не мають своєї сім’ї; одружені подають відомості про членів власної сім’ї – чоловік-дружина, діти.

8.Паспортні дані

АВТОБІОГРАФІЯ

Я, Навроцька Олена Петрівна, народилася 23 лютого 1987 року в селі Дружба Радивилівського району Рівненської області.

У 1993 році пішла до першого класу Дружбівської ЗОШ № 2, яку закінчила в 2004 році із золотою медаллю.

У 2004 році втупила до Львівського національного університету імені Івана Франка на економічний факультет за спеціальністю «Кібернетика». Зараз навчаюся на першому курсі.

Виконую обов’язки старости групи.

Склад сім’ї:

батько – Навроцький Петро Іванович, 1960 року народження, учитель математики Дружбівської ЗОШ № 2,

мати – Навроцькі ( Махонюк) Ольга Василівна, 1963 року народження, вихователь Дружбівського дитячого садка «Ранок»,

брат – Навроцький Іваан Петрович, 1988 року народження, учень 10-го класу Дружбівської ЗОШ № 2.

16.03.2005 ( Підпис)

 

АВТОБІОГРАФІЯ

Я, Шевченко Данило Олексійович, народився 28 вересня 1978 року в місті Києві.

У 1985 році пішов до першого класу середньої школи № 160 міста Києва. Після закінчення 9 класів втупив до Гуманітарного ліцею міста Києва, який закінчив у 1995 році.

Протягом 1999-2004 років навчався в музичній школі № 7 міста Києва з класу акордеона.

Під час навчання в ліцеї відвідував секцію з настільного тенісу.

У 1995 році вступив до Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. У роки навчання був членом редколегії факультету.

Після закінчення університету в 2000 році було присвоєно кваліфікацію «Журналіст радіомовлення і телебачення».

З вересня 2000 до травня 2002 року працював на посаді кореспондента в газеті «День». З червня 2002року – випусковий редактор програми новин телекомпанії «Ера».

Склад сім’ї:

дружина – Шевченко Олеся Василівна, 1980 року народження, менеджер магазину «Інтертип» у місті Києві;

дочка – Шевченко Ярина Данилівна, 2003 року народження.

24.06.05 ( підпис)

24.06.06

 

 

Характеристика – це документ, в якому дається оцінка ділових і моральних якостей працівника ( студента).

Характеристика дається, як правило, з останнього місця роботи або навчання. Готує її керівник структурного підрозділу ( у школі – класний керівник, у внз – куратор) . Підписується характеристика керівником установи й керівником структурного підрозділу та засвідчується гербовою печаткою.

Характеристика подається при вступі до навчальних закладів, висуванні на виборні посади, переобранні, атестації, оформленні на роботу тощо.

Залежно від призначення може бути виробничою, атестаційною, рекомендаційною, нейтральною.

Складається характеристика у двох примірниках, один з яких отримує працівник, а другий ( копію) підшивають до його особової справи. Текст характеристики викладається від третьої особи на прохання працівника.

 

Характеристика складається, як правило , з таких реквізитів:

1. Назва документа.

2. Прізвище, ім’я, по батькові особи ( повністю) на яку складається характеристика, у родовому відмінку.

3. Посада, науковий ступінь, учене звання( якщо є ) , місце роботи, навчання.

4. Рік народження ( за необхідності – домашня адреса, освіта).

5. Текст.

6. Дата укладання характеристики.

7. підпис керівника установи ( другим може бути підпис керівника структурного підрозділу, інших посадових осіб).

8. Печатка установи.

Текст характеристики містить, як правило, такі дані:

- короткі анкетні дані про особу, на яку складається характеристика;

- відомості про трудову ( навчальну ) діяльність особи ( де, з якого часу працює, на яких посадах або дані про навчання);

- оцінка ділових і моральних якостей особи, ставлення до колег, риси характеру, відомості про стягнення, заохочення, нагороди

- висновки про особу, на яку складається характеристика;

- місце, куди подається характеристика.

 

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  5. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  6. Автокореляційна характеристика системи
  7. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  8. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  9. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3
  10. Афіксальні морфеми. Загальна характеристика
  11. Банківська система України і її характеристика
  12. Банківські ризики та їх характеристика




Переглядів: 1562

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А 4 ( 297х 210 мм) А 5 ( 148х 210 мм) | ХАРАКТЕРИСТИКА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.058 сек.