Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура тексту

СТАТУТ

СТАТУТ

24.09.2005

ПОЛОЖЕННЯ

про секретаріат

1. Загальні положення

1.1.Секретаріат є самостійним підрозділом, підлеглим безпосередньо директору організації.

1.2. Секретаріат очолює завідуючий секретаріатом, призначений на посаду і звільнений з посади директором організації.

1.3. На посаду зав. секретаріатом призначається особа, що має вищу фахову освіту без пред»явлення вимог до стажу роботи або з середньою спеціальною освітою і стажем роботи в службах документаційного забезпечення управління не менше одного року.

1.4. До складу штату секретаріату входять : секретар-референт, два секретарі, діловод, кур»єр.

1.5. Секретаріат у своїй діяльності керується діючим законодавством, нормативно-методичними матеріалами в галузі роботи з документами, наказами та розпорядженням директора організації, діючим Положенням.

1.6. ………………………………………….

1.7. ………………………………………….

2. Основні завдання

2.1. Організація, координація, контроль і реалізація робіт з документаційного забезпечення управління.

2.2.Забезпечення єдиного порядку документування діяльності організації.

2.3. Удосконалення документообігу організації, форм і методів роботи з документами.

2.4.Розробка і впровадження нормативних і методичних документів по веденню діловодства в організації.

2.5. ………………………………………….

3. Функції

3.1. Розробка, впровадження і ведення альбому уніфікованих форм документів організації, внесення змін до них.

3.2. Здійснення обробки, реєстрації документів та обліково-довідкової роботи з документами.

3.3. Організація своєчасного розгляду і підготовки до доповіді керівництву вхідних документів, здійснення контролю за правильністю оформлення документів, що подаються на підпис керівникові.

3.4.Регулювання процесу виконання документів, контролю проходження, оформлення і виконання документів у встановлений термін, систематичне інформування керівництва з цих питань.

3.5. Організація копіювання і оперативного розмножування документів; розробка і проектування бланків документів.

3.6. Розробка номенклатури справ організації, забезпечення збереження справ та оперативного використання документаційної інформації.

3.7. Організація контролю за роботою з документами у структурних підрозділах.

3.8. Підвищення кваліфікації працівників секретаріату.

3.9. Організація робочих місць працівників секретаріату, удосконалення умов їх праці.

3.10. ……………………………………………………..

4. Права і обов’язки

4.1. Секретаріат має право:

4.1.1. Вимагати від керівників структурних підрозділів виконання встановлених правил роботи з документами в організації.

4.1.2.Звертатися із запитами до структурних підрозділів і організацій про відомості, необхідні для роботи секретаріату.

4.1.3. Проводити перевірку організації документаційного забезпечення управління в структурних підрозділах.

4.1.4. Залучати у встановленому порядку спеціалістів структурних підрозділів до підготовки проектів документів за дорученням керівництва організації.

4.1.5. Візувати і підписувати документи в межах своєї компетенції.

4.1.6. брати участь у обговоренні керівництвом організації питань про стан роботи з документами, і здійсненні форм і методів роботи з ними.

4.1.7. Вносити на розгляд керівництва пропозиції про призначення, переміщення і звільнення працівників секретаріату, їх заохоченні та стягненні.

4.1.8. …………………………………………………………..

 

4.2. Секретаріат зобов»язаний:

4.2.1. Своєчасно забезпечувати керівництво організації інформацією, необхідною для прийняття управлінських рішень.

4.2.2. Вносити зміни у нормативні акти з питань документаційного забезпечення управління при зміні загальнодержавних нормативних актів.

4.2.3. Удосконалювати роботу з документами на основі застосування сучасних автоматизованих інформаційних технологій.

4.2.4. …………………………………………………

……………………………………………………………………………….

 

Зав. секретаріатом Хитрова З.І Хитрова

 

Юрисконсульт

Єгоров М.Д.Єгоров

22.09.2005

З положенням ознайомлені

Секретар-референт Коршунова 24.09.2005 Є.А. Коршунова

Секретар Вавилова 24.09.2005 О.М. Вавілова

Діловод Максимова 25.09.2005 К.С.Максимова

 

 

До справи № 01-03

Максимова К.С. 25.08.2005

 

Статут - правовий акт, що є зведенням правил, які регулюють діяльність організацій, установ, товариств, громадян, їхні відносини з іншими організаціями та громадянами, права та обов’язки в певній сфері державного управління або господарської діяльності.

Група Як розробляється Як затверджується
Типовий (загальний) Для певних систем установ, підприємств тощо Вищими органами державної влади та управління, з»їздами громадських організацій
Індивідуальний Для певної організації шляхом конкретизації типових статутів Вищою установою, якій підлягають підприємства, організації тощо

Статути після їх затвердження підлягають обов’язковій реєстрації в органах Міністерства фінансів України. Деякі статути місцевого значення цього не потребують.

РЕКВІЗИТИ

- Гриф затвердження вищою установою чи органом управління;

- Назва виду документа ( статут);

- Заголовок;

- Текст;

- Відмітки про погодження та реєстрацію;

- Дата

Формуляр-зразок:

ПОГОДЖЕНО СТАТУТ ЗАРЕЄСТРОВАНО

__________________ номер ___________________

«___»_______20__р. Ухвалено на загальних зборах

трудового колективу,

протокол № ___________

від ___________________

 

_____________________________________________________

__________________________________________________

(назва підприємства, установи, організації)

1.Загальні положення.

2. Мета і завдання діяльності.

3. Функції.

4. Утворення і використання коштів. Майно підприємства.

5.Управління.

6.Створення і використання пайового фонду.

7.Членство. Права. Обов»язки.

8.Звіт, звітність і контроль.

9.Виробничо-господарська,зовнішньоекономічна діяльність.

10.Реогранізація та ліквідація.

 

М.Миколаїв

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

Інструкція - правовий акт, що створюється органами державного управління для встановлення правил, котрі регулюють організаційні, науково-технічні, технологічні, фінансові та інші спеціальні сторони діяльності та відносин установ, закладів, підприємств, службових осіб.

Групи:

1. Посадова.

2. З техніки безпеки.

3. З експлуатації різного обладнання.

Інструкція затверджується вищими органами або керівниками організацій ( чи їх

наказом із зазначенням номера та дати видання). На інструкції може бути відмітка про те, що вона є додатком до розпорядчого документа. При затверджені інструкції розпорядчим документом у ньому встановлюється термін введення інструкції, зазначаються відповідальні виконавці.

РЕКВІЗИТИ:

- Назва виду документа (інструкція) ;

- Гриф затвердження;

- Заголовок ( до нього іноді входить назва документа;

- Дата;

- Індекс;

- Місце видання;

- Текст;

- Підпис;

- Види погодження.

Текст інструкції викладається у вказівно-наказовому стилі із висловлюваннями на

зразок «повинен», «слід», «необхідно», «не дозволено».

Текст документа має бути стислий, точний, зрозумілий, оскільки він призначений

для постійного користування. Зміст викладається від 2-ої, 3-ої особи, рідше – у безособовій формі.

Широко використовуються посадові інструкціїце документи, що визначають організаційно-правове становище працівника у структурному підрозділі, що забезпечує умови для його плідної праці.

 

 

Формуляр-зразок посадової інструкції:

Загальний бланк організації ЗАТВЕРДЖУЮ

Посадова інструкція Заступник директора з кадрів

Завідувач комп’ютерного відділу Особистий підпис

«____»______________200_р.

 


Читайте також:

  1. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. III.4 Форматування тексту.
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  8. Атомно-кристалічна структура металів
  9. Базова алгоритмічна структура
  10. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  11. Безцехова виробнича структура.
  12. Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура тексту | Структура тексту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.