МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛЕКЦІЯ 9 Порівняння маршрутів механічної обробки та вибір кращого з них за мінімумом приведених витратКритерієм оптимальності маршруту механічної обробкиє забезпечення найменших витрат. Тому із розроблених двох альтернативних варіантів потрібно вибрати той, що забезпечить меншу цехову собівартість. Для зменшення обсягу роботи з порівняння маршрутів порівнюють тільки сумарні цехові собівартості тих операцій обох маршрутів, які відрізняються між собою. Цехова собівартість (грн) операції механічної обробки складає
(1)
де − цехові годинні приведені витрати, грн/год; − штучно-калькуляційний час виконання операції, хв, − коефіцієнт виконання норм (в машинобудуванні складає 1,3). Значення для поширених моделей металорізальних верстатів наведені у [5] (додаток Ж, таблиця Ж.1). Дані цієї таблиці є наближеними і тому можуть використовуватися тільки у навчальному процесі. Величину наближено можна визначити так. Спочатку потрібно для кожної з операцій, що відрізняються, обох маршрутів скласти перелік технологічних переходів, на яких здійснюється механічна обробка основних поверхонь. Обробку неглибоких отворів і канавок, точіння фасок тощо не розглядають. Далі, з використанням наближених формул [5] (додаток Є, стовпець 5) знаходять основний машинний час кожного з врахованих технологічних переходів. Після визначення основного машинного часу переходів, знаходять загальний основний машинний час кожної з операцій, що відрізняються, за формулою
,
де k − кількість технологічних переходів операції. Після визначається штучно-калькуляційний час виконання кожної з операцій, що відрізняються, за формулою
,
де − коефіцієнт, значення якого залежить віт типу верстата і типу виробництва, і визначається за додатком Є [5]. Далі за формулою (1) знаходять цехову собівартість кожної з операцій, що відрізняються, і визначають річний економічний ефект (в грн.) від використання того варіанту маршруту, який забезпечує меншу собівартість, за формулою ,
де п і т − відповідно кількості операцій, що відрізняються, у першому і другому варіантах маршрутів; і − загальні цехові собівартості операцій, що відрізняються, відповідно першого і другого варіантів маршрутів; N − річна програма випуску деталей. Порівняння маршрутів обробки має завершитись висновком, у якому вказується, який з двох варіантів маршруту забезпечує меншу собівартість виготовлення деталі. Саме цей варіант кладеться в основу подальшого проектування технологічного процесу механічної обробки. Література − (С.22-24) [5], (С. 356-357) [25]. Читайте також:
|
||||||||
|