Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






П”ять основних форм влади?

Централізоване і децентралізоване управління. Переваги і недоліки?

Ступінь централізації визначається рівнем повноважень різних рівнів управління.

Централізовані системи управління.

1. Більшість рішень зосереджено на верхньому рівні управління.

2. Найважливіші рішення приймаються на верхньому рівні.

3. Контроль за роботою підлеглих здійснюється верхнім рівнем

Переваги:

1. Покращується контроль і координація функцій, зменшується кількість помилок в

рішеннях нижніх рівнів.

2. Усувається несправедливість, коли одні підрозділи ростуть за рахунок інших.

3. В повній мірі використовується досвід центрального апарату управління.

Недоліки:

1. Не використовується потенціал всіх рівнів управління.

2. В зв”язку з віддаленістю верхнього рівня від об”єкту управління на верхньому рівні мже

прийматися не краще рішення з-за відсутності достатньої інформації.

3. Управлінські рішення можуть прийматися несвоєчасно.

4. Інформаційне перевантаження верхнього рівня управління.

Децентралізовані системи управління.

1. Значна частина рішень приймається на середньому та нижньому рівнях.

2. На цих рівнях також приймаються рішення кадрові та фінансові.

3. Підлеглих контролює рівень, який найближче знаходиться до підлеглого.

Переваги:

1. Існують умови для ініціювання управлінських рішень на всіх рівнях.

2. .На нижніх щаблях управління приймаються своєчасні та якісні управлінські рішення.

3. Зменшуються запізнення в прийнятті управлінських рішень.

4. Має місце інформаційне розвантаження всіх рівнів управління.

Недоліки:

1. Можуть прийматися неоптимальні для системи управлінські рішення.

2. Виконавська дисципліна може бути різною на різних рівнях управління.

3. У випадку фінансових проблем, існує ризик неефективно розпорядитись фінансами.

4. Неефективно використовується управлінський досвід на всіх рівнях управління.

Якщо поставити на вагу всі “за” і “проти”, то майбутнє за децентралізованими системами управління. Вони більш ефективні та гнучкі.

 

Існує п”ять основних форм влади.

1.Влада, побудована на насильстві.

Виконавець вірить, що керівник має можливість зробити йому неприємності.

2.Влада, побудована на заохоченні.

Виконавець вірить, що керівник має можливість зробити йому щось приємне.

3.Експертна влада.

Виконавець вірить, що керівник володіє спеціальними знаннями.

4.Еталонна влада (влада прикладу).

Виконавець хоче бути таким, як керівник. Бо характеристика і якості керівника є дуже привабливими для виконавця.

5.Законна влада ( традиційна влада).

Виконавець вірить, що керівник має право давати накази, а виконавець повинен їх виконувати.

Отже керівник робить свій вплив на підлеглих на основі повноважень, а лідер – на основі своїх якостей.

Влада, побудована на насильстві – це влада, побудована на страху. Людина відчуває страх, коли боїться втратити роботу. В багатьох випадках звертання до страху може стати ефективним методом впливу на людей. Проте, страх можна використовувати тоді, коли існує ефективна система контролю. А це коштує досить дорого. З іншої сторони, у людей підсилюється прагнення свідомо обдурювати організацію. Дослідження показали, що там, де панує страх, має місце низька продуктивність праці. Така влада може приносити тільки тимчасові успіхи.

Влада, яка базується на винагороді, - найбільш ефективний спосіб впливу на людей. Виконавець не противиться такій владі. Недоліки. Керівник не завжди може використати це метод впливу, бо він обмежений в ресурсах. Для одного важлива винагорода в грошах, а для іншого – в посаді.

Експертна влада. Виконавець приймає на віру цінність знань керівника. Бажання підпорядковувати свої дії є свідомими. Проте, якщо керівник виявить некомпетентність, то дуже важко повернути втрачене довір”я.

Еталонна влада. Виконавець наслідує приклад керівника. Харизма – це влада, яка побудована не на логіці, не на традиції, а на силі особистих якостей або здібностей лідера

Законна влада. Вона ефективна тоді, коли виконавець вірить, що керівник здатен задовільнити його потреби. Така влада характерна для формальних організацій. Тут важливі напрацьовані традиції. Проте, традиції можуть діяти на шкоду організації. Якщо в організації щось робилося і завжди було добре, то це не значить, що так буде і далі.

ВАРІАНТ 3


Читайте також:

  1. Амортизація основних засобів
  2. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  3. Амортизація основних засобів.
  4. Амортизація основних фондів
  5. Амортизація основних фондів
  6. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  7. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  8. Амортизація основних фондів, методи її нарахування.
  9. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  10. Аналіз основних засобів
  11. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  12. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємств будіндустрії




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що таке «інформаційна технологія»? Складові ІТ? | Як здіснюється управління внутрішнім середовищем підприємства?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.