Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 10. Контроль маркетингу

Функції робітників маркетингових підрозділів.

Начальник відділу маркетингу визначає основні напрями діяльності підрозділу у рамках загальних завдань підприємства, його структуру, стратегію маркетингової діяльності, підбирає кадри, організовує взаємодію відділу з іншими службами підприємства.

Група маркетингових досліджень виконує дослідницькі і аналітичні функції, досліджує кон’юктуру обраних ринків, створює базу даних і маркетингову інформаційну систему, організовує соціологічні дослідження споживачів, посередників, збір інформації про конкурентів підприємства, вивчає споживчі властивості товарів, порівнює їх з властивостями товарів – конкурентів підприємства, вивчає споживчі товарів – конкурентів. У рамках групи можуть переймати участь групи або спеціалісти з:

- економічних і цінових досліджень;

- аналітики з просування товарів;

- аналітики торгівельної збутової діяльності;

- аналітики з окремих товарних груп або сегментів ринку.

Груп и управління окремих товарними категоріями (брендами) спеціалізуються на вивченні перспективності окремих товарів в їх склад можуть входити:

- менеджери по товарам;

- менеджери з перспективних ідей продуктів;

- менеджери зі збуту продукції;

Група з обслуговування клієнтів у яку входять менеджери і спеціалісти з формування баз даних клієнтів, організації сервісної діяльності, роздрібної торгівлі, збутової логістики, агенти з активних продаж.

Група реклами, яка займається розробкой рекламних компаній, взаємодій з рекламними і медіа-агенціями, проведенням промоуш-акцій, оцінкою ефективності рекламних доходів.

Група зв’язків з громадськістю спрямовує свою діяльність на забезпечення від повідного іміджу компанії зі засобами масової інформації, окремими колами бізнесу, науки, власними структурами. Спеціалісти цієї групи організують прес-конференції, брифінги, громадські заходи, забезпечують участь у виставках – ярмарках, прийом делегацій, займаються моніторингом публікацій про компанію та її продукції.

 

Питання для самоконтролю:

 

1. Який тип організаційної структури управління маркетингу найбільш відповідає концепції маркетингу та чому?

2. Чи є доцільним компаніям змінювати організаційну структуру управління маркетингом?

3. Які фактор визначають організаційну структуру управління маркетингом?

4. Якими рисами повинен володіти керівник маркетингового підрозділу?

5. Які функції виконують робітники маркетингових підрозділів?

 

 

Мета:визначення методологічних підходів щодо оцінки маркетингового контролю результативності та ефективності комплексу маркетингу.

 


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  7. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  8. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  9. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  10. Валютний контроль
  11. ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  12. Ветеринарно-санітарний контроль кормів і води




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи організаційних структур управління маркетинговою діяльністю. | Оцінка ефективності маркетингової діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.