МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАКИЇВ - 2006 Протокол № 1 Вересня 2006 року, Міжнародних відносин Вченою радою Інституту Затверджено МАТЕМАТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Доцент Н.П. Литвиненко Професор В.П. Гондюл Інформації Кафедра міжнародної Відносин Інститут міжнародних Імені Тараса Шевченка КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ з нормативної дисципліни освітньо-професійної програми спеціальності 6.030400 “Міжнародна інформація”
1 семестр
Основою інформаційного забезпечення міжнародних відносин є нові інформаційні технології. Нові інформаційні технології – сукупність засобів обчислювальної техніки, телекомунікації, що в поєднанні з програмним, методичним, організаційним забезпеченням дають можливість користувачу в масштабах реального часу вирішувати питання пов’язані з пошуком, збиранням, обробкою, перетворенням, розповсюдженням та використанням інформації. Математичні основи інформаційних технологій – сукупність математичних моделей, методів, алгоритмів, які використовуються в сучасних інформаційних технологіях. Математика сьогодні, як ніколи раніше, відіграє надзвичайно важливу роль у гуманітарних дослідженнях. Для спеціальності міжнародна інформація вона стала не лише інструментом кількісних розрахунків, а й методом точних умовиводів, засобів чіткого визначення понять і постановки проблем. Без сучасної математики з її довершеним логічним і обчислювальним апаратом неможливим був би повний аналіз та аналітичні висновки в міжнародних відносинах. Отже, цілком природно, що нині головним інструментом дослідження й прогнозування політичних та економічних явищ стала математична модель. Математичну модель визначають як внутрішньо несуперечливу замкнену систему математичних відношень, призначену для відтворення певних властивостей досліджуваного явища чи процесу. Нині завдяки сучасним комп’ютерним технологіям аналітичні та евристичні можливості математичного моделювання практично безмежні. Проте скористатися ними повною мірою вдається лише тим фахівцям, які вільно володіють математичною теорією, методами неформальної побудови істинних тверджень та їх логічного обгрунтування. Зазначені вміння та навички як важливі компоненти розумової діяльності формуються під час активного вивчення курсу «Математичні основи інформаційних технологій».
Навчальна дисципліна "Математичні основи інформаційних технологій" вивчається за кредитно-модульною системою.
Читайте також:
|
||||||||
|