Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Контрольні питання і завдання

Виконання роботи.

Теоретичні відомості

В процесі роботи двигуна на блок циліндрів і гільзи впливають сили тертя, вібрація, агресивність середовища і інші чинники. Все це приводить до зносу, відхилень від розташування, відхилень від форми, порушень якості поверхні (задирки, риски, корозія), механічних пошкоджень (тріщини, сколи, дефекти різьб). Знос, механічний і корозійні пошкодження усувають обробкою деталей під ремонтний розмір (РР) або постановкою додаткових ремонтних деталей (ДРД), зварюванням в середовищі аргону, а також синтетичними матеріалами. Деформації різного характеру усувають слюсарно-механічною обробкою.

Устаткування і оснащення робочого місця:лабораторний стіл, лупа чотирикратного збільшення, штангенциркуль ЩЦ-П-250-0,05 ГОСТ 166—80, мікрометр МР-100 ГОСТ 4381—87, індикаторний нутромір НІ 80-100 ГОСТ 868—82, блок циліндрів і гільзи.

 

Рис.1. Ескіз гільзи блоку циліндрів

Номінальний розмір Dn = 92мм.

Dpр1 = 92,5 мм. Dpр2 = 93,0 мм. Dpр3 = 93,5 мм.

 

  0 Н/6 Н/2 -Н/6
А – А 92,35 92,29 92,38 92,41
Б – Б 92,30 93,0 92,15 93,05

 

1. Розраховуємо величину загального зносу () для всіх
гільз, мм:

 

2. Розраховуємо величину одностороннього нерівномірного зносу (), мм

де — коефіцієнт нерівномірності зносу = 0,6.

3. Розраховємо овальність і конусність, мм:

 

4.Розрахавуємо розмір обробки отвору мм:

Де — мінімальний односторонній припуск на обробку (для розточування і хонінгування мм)

 

5. Порівняти величину із значеннями категорійних ремонтних розмірів і призначити категорію ремонтного розміру одну для всіх гільз (вибрати найближчу велику категорію РР):

93,5< 93,83

 

№ поз. на ескізі Можливі дефекти Спосіб встановлення дефекту і контр. інструмент Розмір мм Висновок:
По робочому рисунку Допустимий без ремонту
1. Спрацювання Нутромір індикаторний НІ 80-100 ГОСТ 868-82 93,05 92,1 Брак

1. Перерахуєте конструктивні елементи, що підлягають дефектації, у блоку циліндрів двигуна.

2.Як обрахувати конусність?

3. Як обрахувати овальність циліндра?

4. Як визначити величину ремонтного розміру для отвору гільзи?

Висновок:виконавши лабораторну роботу я здобув навички підготовки початкових даних для дефекації, визначення технічного стану дефектних конструктивних елементів блоку циліндрів, сортування деталей за наслідками контролю; призначення способів ремонту і змісту операцій по технології ремонту.

 

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Завдання.
  3. V. Питання для самоконтолю
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  7. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  8. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  9. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  10. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  11. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Контрольні питання і завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.