МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сутність корпоративного управлінняТЕМА 1. ПРЕДМЕТ І СИСТЕМА КУРСУ ВСТУП Київ 2009 ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ Кафедра менеджменту Київський національний торговельно-економічний Міністерство освіти і науки України університет Опорний конспект лекцій з дисципліни «Корпоративне управління»призначений для студентів вищих навчальних закладів, які проходять підготовку за освітньо–кваліфікаційним рівнем «магістр», напрямом підготовки «Менеджмент». Опорний конспект розроблено відповідно до робочої програми дисципліни «Корпоративне управління» і розкриває зміст тем, передбачених програмою. Опорний конспект складено з метою раціонального використання лекційного часу, ефективного засвоєння інформації студентами, покращення якості візуального сприйняття лекційного матеріалу, активізації самостійної роботи студентів, а також для використання у процесі підготовки до заліку. Кожна тема містить перелік питань, що її деталізують, посилання на літературні джерела з наведеного в кінці конспекту списку, міні-лексикон базових базових понять та категорій теми, змістовну інформацію, що розкриває сутність теми, а також перелік контрольних питань для перевіки якості засвоєння матеріалу. Опорний конспект охоплює 10 тем дисципліни «Корпоративне управління»:
1.Предмет і система курсу «Корпоративне управління». 2.Управління корпоративними правами. 3.Міжнародні стандарти корпоративного управління. 4.Господарські товариства як організаційно-правова форма підприємництва. 5.Органи управління акціонерних товариств. 6.Моделі корпоративного управління. 7.Статус акціонера та захист його прав. 8.Корпоративні фінанси. 9.Інформація в системі корпоративного управління. 10.Антикризове корпоративне управління. Для полегшення роботи над опорним конспектом пропонується використовувати наведені нижче умовні позначення:
& - рекомендована література 4 - міні – лексикон
G - основні визначення ! – інформація, на яку потрібно звернути увагу ?– завдання, що потребують самостійного обмірковування
«КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ» План 1.1. Сутність корпоративного управління. 1.2. Діалектика розвитку корпоративних відносин. 1.3. Основні характеристики корпоративної й індивідуалістичної організації.
& 1; 3; 4; 6; 7; 8.
4 Міні-лексикон: корпорація, корпоративне управління, корпоративна власність, корпоративні права, діалектика, корпоративна організація, індивідуалістична організація
Основні підходи до визначення поняття «корпоративне управління»
Підхід Дефініція «корпоративного управління» ò ò
Цілями корпоративного управління є: ☝ Підвищення ефективності функціонування корпорації; ☝ Створення балансу інтересів зацікавлених сторін.
Досягнення цих цілей стимулює: ☝Добробут і розвиток суспільства; ☝Створення і підтримку ділового середовища; ☝Максимізацію прибутку і прибутковості інвестицій; ☝Забезпечення довгострокового росту продуктивності підприємств.
Базові моделі, які розширюють і конкретизують різні структури володіння пакетами акцій і ролі різних груп учасників корпоративних відносин в управлінні та володінні власністю:
Ê
Ê
Ê
Рис. 1.1. Базові моделі корпоративного управління
Рис. 1.2. Кількість акціонерних товариств в Україні з державною часткою
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|