Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порівняльна характеристика корпоративної й індивідуалістичної організацій

Основні характеристики корпоративної й індивідуалістичної організації

Діалектика розвитку корпоративних відносин

 

Стан розвитку корпоративних відносин є прямим наслідком співвідношення цілої низки чинників:

Ä інтере­сів засновників та учасників;

Ä інтересів менеджерів;

Ä інтересів трудо­вих колективів;

Ä публічних інтересів, що знаходять своє відобра­женні через зміст власне корпоративного законодавства і правових режимів, встановлених державою.

Цей перелік може бути розширено за рахунок впливу:

стану приватизаційних процесів та їх наслідків
особливостей обраної державою моделі інфраструктури функціонування корпоративних відносин


іноземного інвестування в умовах глобальної економіки
існуючого ста­ну концентрації капіталу та консолідації пакетів акцій АТ у стратегічних галузях економіки

Рис. 1.3. Вплив факторів на чинники корпоративних відносин

 

 

Усі ці та багато інших чинників утворюють діалектику розвит­ку корпоративних відносин, а з ними і корпоративного законодав­ства, а разом — досвіду корпоративного управління.

 

 

Виділяють дві концепції державного управління – корпоративнута індивідуалістичну.

 

Корпоративна організація Індивідуалістична організація
Ø уряд використовує прямі адміністративні методи державного управління; Ø організація системи державного управління жорстко централізована або децентралізована; Ø тип організації визначається урядом згідно обраному ним напрямку розвитку суспільства; Ø Основна мета діяльності уряду – задоволення потреб населення на довго- та короткострокову перспективу; Ø особливе значення надається соціа­льним аспектам ринкової економіки – соціальному страхуванню, тран­сфертам, скоро­ченню безробіття; Ø влада веде боротьбу із соціальними проблемами; Ø при перерозподілі державних коштів органи державного управління повинні забезпечувати соціальні права усіх громадян на випадок хвороби, безробіття, виходу на пенсію; Ø соціальна орієн­тованість політики уряду зумовлює почуття “общини” у громадян; Ø держава активно бере участь у створенні нових галузей, зміні структури економіки, формуванні фінансово-економічних відносин; Ø центральному банку при цьому надано повну автономію, він не підпорядкований жодному міністерству. Ø уряд втручається у економічний розвиток держави у тому випадку, коли це потрібно для забезпечення націо­нальної безпеки; Ø органи державного управління вико­ристовують переважно непрямі, економічні методи державного управління; Ø головна мета діяльності уряду постає у захисті суб’єктів різних форм власності, контролі за дотриманням активного та вільного характеру конкуренції; Ø об’єкти (підприємства, установи, організації) зорієнтовані на отримання прибутку; Ø вирішальна роль у формуванні фінансово-кредитної політики належить не Цент­ральному банку, а біржі; Ø наслідок такої орієнтації – різке розшарування доходів і рівня життя різних прошарків населення.  

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  7. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  8. Автокореляційна характеристика системи
  9. Адаптивні організаційні структури управління.
  10. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  11. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  12. АКЦІОНЕРНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВ




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність корпоративного управління | Кількість акціонерних товариств в Україні з дер­жавною часткою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.