МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організаційні структури інноваційного менеджменту.Вступ Зміст Список рекомендованої літератури та нормативних актів 1. Конституція України.// Відомості Верховної Ради України -1996- №30 2. Бюджетний кодекс України, затверджений законом України від 21 червня 2001 р. //Відомості 3. Верховної Ради України. –2001.- №37-38. 4. Закон України „Про систему оподаткування” від 18 лютого 1997 р. //Відомості Верховної Ради України -1997- №8 5. Закон України „Про банки і банківську діяльність” від 7 грудня 2000 р. Відомості Верховної Ради України -2001- №5-6 6. Правознавство: Підручник / За редакцією В.В. Копєйчикова – К., Юрінком Інтер, 2002 р.
Вступ. 4 Тема 1: «Інновації та організаційні структури інноваційного менеджменту». 6 1. Основні поняття інноваційного менеджменту. 6 2. Класифікація інновацій. 13 3. Організаційні структури інноваційного менеджменту. 16 Тема 2: «Промислово-фінансові групи (ПФГ) як нова організаційна структура» 28 1. Поняття ПФГ та принципи їх організації 28 2. Функціонування ПФГ. 31 3. Правове регулювання діяльності ПФГ в Україні 37 Тема 3: «Вибір інноваційної стратегії». 45 1. Сутність та розробка інноваційної стратегії. 45 2. Методи вибору інноваційної стратегії. 49 Тема 4: «Управління інноваційними програмами і проектами». 52 1. Поняття інноваційного проекту та його зміст. 52 2. Оформлення інноваційних проектів. 59 3. Управління проектом. 60 Тема 5: «Управління персоналом в наукових організаціях». 71 1. Персонал наукових організацій. 71 2. Мотивація персоналу. 73 3. Кадрове планування. 79 4. Вибір оптимального розкладу (режиму) роботи в наукових організаціях. 83 5. Цільові групи в наукових колективах. 87 Тема 6 «Управління створенням та якістю нової техніки». 90 1. Управління роботами на стадіях життєвого циклу виробу. 90 2. Функціонально-вартісний аналіз (ФВА) 93 3. Управління процесом підготовки виробництва нової техніки. 103 4. Управління технічним рівнем та якістю нової продукції 112 Тема 7 «Аналіз попиту на науково-технічну продукцію». 118 1. Портфель проектів. 118 2. Значення та завдання аналізу попиту та інновації 121 3. Суть попиту та способи його представлення. 122 4. Фактори попиту. 124 5. Види попиту на нову продукцію.. 126 6. Методи аналізу попиту. 129 Тема 8 «Експертиза інноваційних проектів та оцінка ефективності інновацій» 131 1. Задачі та основні методи експертизи. Методи відбору інноваційних проектів 131 2. Загальна економічна ефективність інновацій. 137 3. Ефективність витрат на інноваційну діяльність. 141
Інноваційний процес являє собою підготовку і здійснення інноваційних змін і складається з взаємопов'язаних фаз, що утворюють єдине, комплексне ціле. В результаті цього процесу з'являється реалізоване, використане зміна - інновація. Для здійснення інноваційного процесу велике значення має дифузія - поширення в часі вже одного разу освоєної і використаної інновації в нових умовах чи місцях застосування. Облік цих моментів буде сприяти створенню гнучких систем організації та управління економікою. Сучасні інноваційні процеси досить складні і вимагають проведення аналізу закономірностей їх розвитку. Для цього необхідні фахівці, що займаються різними організаційно-економічними аспектами нововведень, - інноваційні менеджери. Інноваційні менеджери повинні мати науково-технічних та економіко-психологічним потенціалом, інженерно-економічними знаннями. Важливою складовою частиною державної соціально-економічної політики є інноваційна політика, що визначає цілі інноваційної стратегії і механізми підтримки пріоритетних інноваційних програм і проектів. Інноваційна активність знижується під впливом низького платоспроможного попиту на науково-технічну продукцію з боку як держави, так і недержавного сектора економіки. В умовах зменшення попиту організації в першу чергу скорочують обсяги виробництва наукомісткої продукції, часто замінюючи її технічно більш простою і дешевою. Інноваційна політика − потужний важіль, за допомогою якого належить подолати спад в економіці, забезпечити її структурну перебудову і наситити ринок різноманітною конкурентоспроможною продукцією. Новий складний етап реформування економіки України вимагає підготовки фахівців з інноваційного менеджменту, що володіють методами управління науковими колективами, дослідженнями і розробками і здатних працювати на ринку нововведень.
Тема 1: «Інновації та організаційні структури інноваційного менеджменту» План: 1. Основні поняття інноваційного менеджменту; 2. Класифікація інновацій;
Читайте також:
|
||||||||
|