Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості розрахунку та сплати збору за першу реєстрацію транспортного засобу

Податковим кодексом України визначено, що базовий податковий період щодо збору за пер­шу реєстрацію транспортного засобу дорівнює календарному року. Збір сплачується фізичними та юридичними особами перед проведенням першої реєстрації в Україні транспортних засобів.

Сума збору обчислюється стосовно кожного транспортного засобу як добуток відповідної бази опо­даткування, ставки збору та відвідного коефіцієнта. Згаданий коефіцієнт залежить від виду та терміну, протягом якого використовувався транспортний засіб до моменту його першої реєстрації в Україні. Збір за першу реєстрацію транспортного засобу розраховується і сплачується стосовно кожного транспорт­ного засобу окремо.

Збір за першу реєстрацію транспортного засобу як і раніше обчислюється і сплачується за місцем реєстрації транспортних засобів та за ставками, які діють на день сплати.

Відповідно до статті 234 Податкового кодексу України встановлено такі ставки збору:

1. Ставки збору для колісних транспортних засобів:

1.1. Для мотоциклів:

Група Об'єм циліндрів двигуна, куб. сантиметрів Ставка збору, гривень за 100 куб. сантиметрів об'єму циліндрів двигуна
1.1.1. від до (включно)
до 500
понад 800

1.2. Для легкових автомобілів (крім автомобілів, обладнаних електродвигуном):

Група Об'єм циліндрів двигуна, куб. сантиметрів Ставка збору, гривень за 100 куб. сантиметрів об'єму циліндрів двигуна
1.1.1. від до (включно)
до 1 000
2 500
2 501 3 500
3 501
5 500
5 501
понад 6500

1.3. Для легкових автомобілів, обладнаних електродвигуном, - 0,5 гривні за 1 кВт потужності дви­гуна.

1.4. Для автобусів, у тому числі мікроавтобусів, - 5 гривень за 100 куб. сантиметрів об'єму циліндрів двигуна.

1.5. Для тракторів - 2,5 гривні за 100 куб. сантиметрів об'єму циліндрів двигуна.

1.6. Для вантажних автомобілів:

Група Об'єм циліндрів двигуна, куб. сантиметрів Ставка збору, гривень за 100 куб. сантиметрів об'єму циліндрів двигуна
від до (включно)
до 8 200
15 000
понад 15 000

Збір за першу реєстрацію транспортного засобу для вантажопасажирських автомобілів сплачується у розмірах, установлених для вантажних автомобілів.

1.7. Для сідельних тягачів - 15 гривень за 100 куб. сантиметрів об'єму циліндрів двигуна.

1.8. Для автомобілів спеціального призначення - 5 гривень за 100 куб. сантиметрів об'єму циліндрів двигуна.

2. Ставки збору для суден:

2.1. Для суден, які оснащені стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами):

Група Потужність двигуна, кВт Ставка збору, гривень за 1 кВт потужності двигуна
до 55 (включно) 2,5
понад 55

2.2. Для суден, які не оснащені двигуном:

Група Довжина корпусу судна, метрів Ставка збору, гривень за 100 сантиметрів довжини корпусу судна
до 7,5 (включно)
понад 7,5

3. Ставки збору для літаків і вертольотів:

3.1. Для літаків - 1 гривня за кожний кілограм максимальної злітної маси.

3.2. Для вертольотів - 1 грy за кожний кілограм максимальної злітної маси.

Ставки збору застосовуються:

1. Для нових транспортних засобів - з коефіцієнтом 1.

2. Для колісних транспортних засобів (крім легкових автомобілів, обладнаних електродвигуном, та тракторів), які використовувались до 8 років, - з коефіцієнтом 2.

3. Для суден, літаків і вертольотів, які використовувались понад 8 років, - з коефіцієнтом 3.

4. Для колісних транспортних засобів (крім легкових автомобілів, обладнаних електродвигуном, та тракторів), які використовувались понад 8 років, - з коефіцієнтом 40.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  9. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  10. Алгоритм розрахунку апаратів псевдозрідженого шару.
  11. Алгоритм розрахунку ризиків за загрозою відмова в обслуговуванні
  12. Алгоритм розрахунку та підбору технологічного обладнання




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Елементи справляння збору за першу реєстрацію транспортного засобу | Сутність екологічного податку, його функції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.