Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМЕРЦІЙНИЙ ВІДДІЛ

Черкаси

Опорний конспект лекцій

Завершення туристсько-екскурсійної поїздки

· Виконане завдання по перевезенню туристів і екскурсантів засвідчується підписом екскурсовода, керівника туристської групи в шляховому листі водія і довідці-наряді, із указівкою фактичного часу, показання спідометра, кількості перевезених туристів і екскурсантів.

· Після закінчення подорожі, екскурсії екскурсовод, керівник туристської групи здає в диспетчерську службу туристсько-екскурсійного підприємства встановлену звітну документацію.

 

з дисципліни: «НТФ «Комерційний відділ»

 


Комерція –підприємницька діяльність, що забезпечує обіг ( купівлю та продаж) товарів і спрямована на отримання прибутку через урахування ринкової конюктури.

Торгівля – це особлива діяльність людей, яка повязана із здійсненням актів купівлі – продажу і є сукупністю специфічних технологічних і господарських операцій на обслуговування процесу обміну.

Торгівельна діяльність –це ініціативна, самостійна діяльність юридичних осіб та громадян, спрямована на здійснення операцій купівлі – продажу товарів з метою отримання прибутку.

Торгівельне підприємство – це головна ланка сфери обігу, яка володіє господарською і юридичною самостійністю і здійснює просування товарів до споживачів шляхом купівлі – продажу, реалізуючи власні інтереси на основі задоволення потреб громадян на ринку.

За формою власності торгівельні підприємства поділяються на:

- приватні,

- акціонерні,

- орендні,

- кооперативні,

- змішані.

Комерційне підприємництво – це підприємництво у сфері торгівлі, пов’язане із здійсненням процесів купівлі – продажу товарів для задоволення попиту покупців ( споживачів) та отримання прибутку.

Суб’єктами комерційного підприємництва визнаються учасники, які здійснюють господарську комерційну діяльність, набувають певних прав, мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна.

Суб’єктами комерційного підприємництва є:

· юридичні особи (підприємства, господарські товариства, об’єднання підприємств);

· громадяни України, іноземці, які здійснюють комерційну діяльність та зареєстровані як підприємці – фізичні особи.

Комерційний відділ – структурний підрозділ підприємства, призначений для закупівлі, реалізації та рекламування товарів. Основні функціональні напрямки роботи відділу наведено в додатку А.

До основних функцій комерційного відділу можна віднести: закупівля, реалізація товарів та їх облік, а також розробка та розповсюдження високоякісної реклами товарів підприємства.

Комерційний відділ є самостійним структурним підрозділом підприємства. Відділ створюється і ліквідується наказом директора підприємства, та підпорядковується безпосередньо заступнику директора з комерційних питань.

Керівництво підрозділом:

Відділ очолює начальник, призначуваний на посаду наказом директора підприємства за наданням заступника генерального директора з комерційних питань.

Начальник комерційного відділу має заступника (ів). Обов'язки заступника (ів) визначаються (розподіляються) начальником комерційного відділу.

Заступник(и) і керівники структурних підрозділів у складі комерційного відділу, інші працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посад наказом директора підприємства за наданням заступника генерального директора з комерційних питань.

Статут підприємства – документ, що визначає мету, профіль і завдання підприємства, сферу діяльності, органи управління і контролю, порядок формування майна, розподіл прибутку ( доходу), умови реорганізації тощо. Затверджується засновником ( засновниками).



Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  7. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  10. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  11. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  12. Бюджет – загальне поняття, що об’єднує різноманітні фінансові документи, які включають заплановані доходи і державні видатки на відповідний період.




Переглядів: 2334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язки водія автобуса | Класифікація реклами залежно від цільової направленості обєкта рекламування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.