Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 9. КОНТРОЛЬ ЗА ТЕРМІНОМ ПОСТАВКИ ТА ОПЛАТИ

Недопоставка – поставка товару в меншій кількості порівняно з передбаченою договором. Недопоставку товару в передбачені договором терміни розцінюють як протермінування поставки із застосуванням штрафних санкцій.

РЕКЛАМАЦІЯ - претензія покупця до постачальника, причною якої є порушення ним умов договору по постачанню продукції, виконанню робіт, наданню послуг і інш. Рекламація містить вимогу по усуненню виявленних недоліків або відшкодуванню заподіяного збитку, пред'являється вслучає постачань недоброякісній продукції, порушення її асортименту, комплектності товарів і цін. Право вимоги задовольнити рекламації може бути загублене при порушенні термінів подачі такої вимоги.

Рекламація - претензія, що пред'являються покупцем до продавця у зв'язку з невідповідністю якості або кількості товару, що поставляється, умовам договору. Рекламації можуть пред'являтися лише по таких питаннях, які не були предметом приймання товару, виробленого відповідно до умов договору. Рекламації пред'являються у письмовій формі і містять наступні дані: найменування товару; його кількість і місце знаходження; підстава для рекламації з вказівкою, у зв'язку з якими саме недоліками вона може бути пред'явлена; конкретні вимоги покупця по її врегулюванню. До рекламації прикладаються всі необхідні доказові документи.

ПРОЦЕДУРА РЕКЛАМАЦІЇ

Усі претензії щодо якості товарів, які продаються, обслуговування та незгідності з реальним станом і рахунком-фактурою, надсилаються у письмовій формі у комерційний відділ

Повернення ушкоджених та помилково висланих товарів виконуються виключно після отримання згоди працівника відділу.

Основою до повернення товару може бути, також доставка товарів, параметри яких значно відрізняються від тих, які були окреслені у каталозі.

Після отримання посилки з поверненим товаром, постачальник докладно розглядає причини цієї рекламації. У припадку прийняття рекламації є можливе повернення грошей, компенсація з поточними належними сумами або заміна товару на товар без дефектів.

Рекламація повинна містити докладний опис причини рекламації, а також копію документу продажу.

Рекламації по кількості можуть бути надіслані не пізніше ніж 7 робочих днів від дати отримання посилки.

Якщо посилка прийшла у стані, який вказує на механічне ушкодження під час транспортування, необхідно в присутності кур’єра доконати перевірки посилки, а також скласти протокол і описати в ньому виявлені знищення. Такий протокол, підписаний представником транспортної фірми, являється основою рекламації.

Клієнти, які не ведуть господарської діяльності, являються згідно з Законодавством консументами і мають право до звернення товару на протязі 10 днів без додаткових оплат та окреслення причини повернення товару.

Товар, який звертається консументом мусить бути без жодних ознак ужитку або знищення. Товар необхідно надіслати до ТМЕ в оригінальній упаковці з комплектною

 

 



Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  7. Аналіз оплати праці
  8. Аудит використання трудових ресурсів і розрахунків з оплати праці
  9. Аудит розрахунків з оплати праці й за соціальним страхуванням.
  10. Банк приймає до оплати вимога-доручення від платника протягом 20 календарних днів із дати оформлення його одержувачем.
  11. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  12. Безтарифні системи оплати праці.




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 8. АНАЛІЗ ПРОДАЖУ ТА ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ | ТЕМА 11. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.