МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Індексний метод розрахунку зниження собівартості продукціїІндексний метод дає можливість врахувати вплив усіх факторів укрупненим способом. - Зниження собівартості продукції за рахунок зміни норм витрат матеріалів і зміни цін на них (∆См): ∆См = (1 – Ін х Іц) х Пмз, % де Ін — індекс зміни норм витрат матеріалів на один виріб; Іц — індекс зміни цін на одиницю матеріального ресурсу; Пмз — питома вага матеріальних затрат в собівартості продукції, %. - Зниження собівартості продукції за рахунок росту продуктивності праці (∆Спп): , % де Ізп — індекс росту середньої заробітної плати; Inn — індекс росту продуктивності праці; Пзп — питома вага заробітної плати в собівартості продукції, %. - Зниження собівартості продукції за рахунок зниження умовно-постійних витрат (∆Су-п): , % де Іу-п — індекс росту умовно-постійних витрат; Iq — індекс росту обсягу виробництва продукції; Пу-п - питома вага умовно-постійних затрат в собівартості продукції, %. Джерелами зниження собівартості продукції є ті затрати, за рахунок економії яких знижується собівартість продукції, а саме: - затрати уречевленої праці, які можуть бути знижені за рахунок покращення використання засобів і предметів праці; - затрати живої праці, які можуть бути скорочені за рахунок росту продуктивності праці; - адміністративно-управлінські витрати.
6. Економічний зміст, функції і види цін Ціна – це грошовий вираз вартості, кількості грошей, що сплачується або одержується за одиницю товару або послуги. Одночасно ціна відображає споживчі властивості (корисність) товару, купівельну спроможність грошової одиниці, ступінь рідкісності товару, силу конкуренції, державного контролю, економічну поведінку ринкових суб’єктів та інші суб’єктивні моменти. Ціна на будь-який товар складається з окремих елементів. Основними з них є собівартість і прибуток. Їх наявність в ціні є обов'язковою. Крім того, до складу ціни можуть входити: - акцизний збір, - податок на додану вартість, - націнки постачальницько-збутових організацій, - торгівельні надбавки або знижки. Функції цін: Обліково-аналітична (забезпечує облік результатів господарювання та їх прогнозування). Стимулююча (сприяє раціональному використанню обмежених ресурсів, науково-технічному прогресу, оновленню асортименту) Розподільча (впливає на розподіл ресурсів, доходів та фінансів в суспільстві) Регулююча (здійснюється збалансування між окремими виробництвами, попитом і пропозицією).
Усі ціни поділяються на дві великі групи: виробничі і споживчі. Виробничі ціни — це ціни, за якими реалізується продукція і надаються послуги іншим підприємствам та організаціям. До них належать: 1. Гуртові ціни — це ціни за якими державні, колективні та приватні підприємства розраховуються між собою або з гуртовими посередниками за великі партії товарів. Гуртові ціни поділяються на гуртові ціни підприємства та гуртові ціни промисловості. 2. Закупівельні ціни, за якими сільськогосподарські виробники (кооперативні, колективні, державні, фермерські, особисті підсобні господарства) продають свою продукцію державним, кооперативним, переробним, торгівельним та іншим фірмам. Закупівельні ціни використовуються також при заготівлі продукції хутрового звірівництва, рибництва, втор-сировини. 3. Кошторисні ціни — ціни та розцінки, які використовуються для визначення розрахункової вартості нового будівництва, реконструкції будівель та споруд, їх розширення та переоснащення. 4. Тарифи на перевезення всіма видами транспорту та на виробничі послуги. Споживчі ціни — ціни на товари і послуги, що реалізуються населенню. До них належать: Роздрібні ціни — ціни, за якими населення купує товари у державній, колективній і приватній торгівлі. Різновидами роздрібних цін є ціни на продукцію закладів громадського харчування, тарифи на комунальні, побутові, транспортні, туристичні та інші послуги, ціни на житло. За способом встановлення ціни поділяються на: - державні (фіксовані і регульовані): - договірні; - вільні; - ввізні. Важливу роль у вирішенні завдань науково-технічного прогресу відіграють — лімітні (встановлюються на стадії розробки нової продукції і відображають граничне допустимий рівень її ціни) і ступеневі ціни (ступенева ціна — це гуртова ціна, яка поступово знижується на певних етапах серійного випуску продукції). Ціни "Франко"— це гуртові ціни, які встановлюються з врахуванням передбаченого контрактом порядку відшкодування транспортних витрат на доставку товарів покупцеві. Читайте також:
|
||||||||
|