МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лекція 1.Вступ Вінниця 2011 р. Розглянуто та погодженно ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ з дисципліни: для студентів спеціальностей 5.03050801 “Фінанси”, 5.03050401 „Економіка підприємства” на засіданні циклової комісії Економічних дисциплін Протокол № ____________ від «___» ___________2011 р. Голова ЦК Алєксєєнко О.А.
Підпис______________________
Рецензент:Ціхановська О.М. кандидат економічних наук, доцент, зав. кафедри економіки підприємств та корпорацій ВІЕ ТНЕУ
Укладач:О.О. Попова – завідувач фінансово-економічним відділенням, викладач економічних дисциплін Вінницького технічного коледжу.
Навчальна дисципліна „Економічний аналіз” є однією з основних обов’язкових професійно-орієнтованих вибіркових дисциплін, що викладаються в процесі підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю «Фінанси» та „Економіка підприємства”. Дисципліна має теоретично-прикладний характер. За допомогою різних методів навчання та контролю теоретичний матеріал дозволяє засвоїти сутність, методи та методику економічного аналізу. Вивчається результативність діяльності підприємств, оцінюється рівень їх діяльності і доцільність використання ресурсів, оцінюється рівень ефективності виробництва і проводиться пошук резервів виробництва, що дозволяє використовувати ці знання в управління господарською діяльністю. В процесі викладання використовуються сучасні законодавчі і нормативні документи, що регулюють фінансово-економічну діяльність суб’єктів господарювання. Теоретичні знання та практичні навички дозволяють студентам самостійно вирішувати проблемні ситуації фінансового характеру згідно діючого вітчизняного законодавства. Метою курсу є засвоєння знань щодо системного оцінювання діяльності організацій, виявлення внутрішніх резервів раціонального використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів. Завданням курсу є: вивчення сучасних методик економічного аналізу із застосуванням математичних та статистичних прийомів і методів. Предметом курсу є: виробнича і фінансово-господарська діяльність організацій. У результаті вивчення курсу студент повинен знати: Види економічного аналізу; Методи і методичні прийоми економічного аналізу; Інформаційну базу та організацію економічного аналізу; Джерела економічного аналізу; Основні положення (стандарти), що регламентують порядок ведення звітності; Методику проведення аналізу попиту стану ринку та обсягу реалізації продукції підприємства, виробництва продукції, робіт і послуг. Методику проведення аналізу виробничих ресурсів і організаційно-технічного рівня підприємства; Методику проведення аналізу витрат на виробництво продукції; Методику проведення аналізу фінансових результатів і рентабельності; Методику проведення аналізу фінансового стану підприємства. В результаті вивчення курсу студент повинен вміти проводити економічний та фінансовий аналіз підприємства, використовуючи методи методику економічного аналізу, робити висновки за результатами проведених досліджень, визначати резерви виробництва та розробляти заходи щодо їх використання Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|