Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суть менеджменту.

План.

ТЕМА 12. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ.

Література

1. Бондар Н.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: А.С.К., 2005. – С. 289-333.

2. Бойчик І.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Атіка, 2008. – С. 216 – 280.

3. Верхоглядова Н.І., Ядранський Д.М., Іваннікова Н.А. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: «Професіонал», 2008. – С. 101-141.

4. Гетьман О.О., Шаповал В.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – С. 308- 334.

5. Гринчуцький В.І., Карапетян Е.Т., Погріщук Б.В. Економіка підприємства: Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – С. 194-225.

6. Економіка та організація виробництва: Підручник / За ред. В.Г. Герасимчука, А.Е. Розенплентера. – К.: Знання, 2007. – С. 115-128, 322-336.

7.Горбонос Ф.В., Черевко Г.В., Павленчик Н.Ф., Павленчик А.О. Економіка підприємства: Підруч. – К.: Знання, 2010. – С. 154-174.

8. Сідун В.А., Пономарьова Ю. В. Економіка підприємства: Навчальний посібник.- К.: Центр навчальної літератури, 2006. – С. 122 - 142.

 

1. Суть менеджменту.

2. Організаційна структура і функції менеджменту.

3. Вибір управлінської стратегії.

4. Органи фірми і її менеджмент.

5. Менеджер – як фактор управління виробництвом і бізнесом.

6. Формування бізнесової еліти.

 

Менеджмент - це процес організації та управ­ління виробництвом з метою підвищення його ефективності та збіль­шення прибутку.

Менеджмент -цефункція, вид діяльності, пов'язаний з керівницт­вом людьми в різних організаціях. Проте менеджмент підприємств (фірм) відрізняється від решти видів управління тим, що їх метою, а отже, і завданням управління, є виробництво товарів або надання послуг, іншими словами, задоволення потреб людей і суспільства в умовах ринку.

Одночасно менеджмент є економічним органом, який функціонує у сучасному індустріальному суспільстві і як орган управління має свої ланки:

· TOP - менеджмент(інституційний) - найвища ланка управління (генеральний дирек­тор та інші члени правління); вирішує питання стратегічного менеджменту - управління фінансами, вибору ринків збуту, розвитку підприємства.

· MIDLE - менеджмент(функціональний) - середня ланка управління (керівники управ­лінь і самостійних відділів); вирішує питання оперативного (поточного) управління відповідно до функцій менеджменту.

· LOWER - менеджмент(технічний або операційний) - найнижча ланка управління (керівники під­відділів та інших аналогічних їм підрозділів); менеджери, котрі знаходяться у безпосередньому контакті з працівниками - виконавцями, вирішують конкретні питання.

На підприємстві розрізняють такі структури управління:

а) горизонтальна - це зосередження зусиль усіх без винятку менеджерів на вирішенні конкретної задачі, на успіхові фірми як єдиної системи;

б) вертикальна- являє собою ієрархічну підпорядкованість між керівниками різних рівнів управління.

Основні моделі менеджменту:

Американська -спрямована на особистий успіх у досягненні результатів підприємницької діяльності, схильна до ризику, практицизму.

Західноєвропейська -цінується вміння використовувати інституційні основи побудови системи управління, індивідуалізм, обмежений певними структурними ланками.

Японська -спирається на індивідуальний успіх, що базується на колективних зусиллях, постійних нововведеннях.

Основні підходи для виявлення причин виникнення і розвитку функцій менеджменту у підприємництві:

1. Процесний підхід - розглядає управління як неперервну серію взаємозв‘язаних управлінських рішень.

2. Системний підхід - розглядає кожну фірму у вигляді взаємозв‘язаних елементів. До них відносяться: люди, структура, завдання й технологія.

3. Ситуаційний підхід -концентрується на можливості застосування різних методів стосовно до ситуації. Найефективнішим виступає метод, який найбільше відповідає конкретній ситуації.


Читайте також:

  1. Види та принципи менеджменту.
  2. Відмінності виробничого та операційного менеджменту.
  3. Етапи розвитку менеджменту.
  4. Етапи розвитку міжнародного менеджменту.
  5. Закони, закономірності та принципи менеджменту.
  6. Закономірності менеджменту.
  7. Інновації як об’єкт менеджменту. Функції та завдання інноваційного менеджменту
  8. Контроль як функція міжнародного менеджменту.
  9. Контролювання та регулювання як загальні функції менеджменту.
  10. Менеджмент як вид професійної діяльності. Сфери менеджменту. Рівні менеджменту. Ролі менеджера в організації. Якості менеджера
  11. Менеджмент як вид професійної діяльності. Сфери менеджменту. Рівні менеджменту. Ролі менеджера в організації. Якості менеджера.
  12. Міжнародне співробітництво в системі міжнародного інноваційного менеджменту.




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення ефективності технічних та організаційних нововведень. | Практика функціонування підпри­ємств бізнесу зафіксувала такі типи організаційних структур ме­неджменту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.