МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Суть менеджменту.План. ТЕМА 12. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Література 1. Бондар Н.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: А.С.К., 2005. – С. 289-333. 2. Бойчик І.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Атіка, 2008. – С. 216 – 280. 3. Верхоглядова Н.І., Ядранський Д.М., Іваннікова Н.А. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: «Професіонал», 2008. – С. 101-141. 4. Гетьман О.О., Шаповал В.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – С. 308- 334. 5. Гринчуцький В.І., Карапетян Е.Т., Погріщук Б.В. Економіка підприємства: Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – С. 194-225. 6. Економіка та організація виробництва: Підручник / За ред. В.Г. Герасимчука, А.Е. Розенплентера. – К.: Знання, 2007. – С. 115-128, 322-336. 7.Горбонос Ф.В., Черевко Г.В., Павленчик Н.Ф., Павленчик А.О. Економіка підприємства: Підруч. – К.: Знання, 2010. – С. 154-174. 8. Сідун В.А., Пономарьова Ю. В. Економіка підприємства: Навчальний посібник.- К.: Центр навчальної літератури, 2006. – С. 122 - 142.
1. Суть менеджменту. 2. Організаційна структура і функції менеджменту. 3. Вибір управлінської стратегії. 4. Органи фірми і її менеджмент. 5. Менеджер – як фактор управління виробництвом і бізнесом. 6. Формування бізнесової еліти.
Менеджмент - це процес організації та управління виробництвом з метою підвищення його ефективності та збільшення прибутку. Менеджмент -цефункція, вид діяльності, пов'язаний з керівництвом людьми в різних організаціях. Проте менеджмент підприємств (фірм) відрізняється від решти видів управління тим, що їх метою, а отже, і завданням управління, є виробництво товарів або надання послуг, іншими словами, задоволення потреб людей і суспільства в умовах ринку. Одночасно менеджмент є економічним органом, який функціонує у сучасному індустріальному суспільстві і як орган управління має свої ланки: · TOP - менеджмент(інституційний) - найвища ланка управління (генеральний директор та інші члени правління); вирішує питання стратегічного менеджменту - управління фінансами, вибору ринків збуту, розвитку підприємства. · MIDLE - менеджмент(функціональний) - середня ланка управління (керівники управлінь і самостійних відділів); вирішує питання оперативного (поточного) управління відповідно до функцій менеджменту. · LOWER - менеджмент(технічний або операційний) - найнижча ланка управління (керівники підвідділів та інших аналогічних їм підрозділів); менеджери, котрі знаходяться у безпосередньому контакті з працівниками - виконавцями, вирішують конкретні питання. На підприємстві розрізняють такі структури управління: а) горизонтальна - це зосередження зусиль усіх без винятку менеджерів на вирішенні конкретної задачі, на успіхові фірми як єдиної системи; б) вертикальна- являє собою ієрархічну підпорядкованість між керівниками різних рівнів управління. Основні моделі менеджменту: Американська -спрямована на особистий успіх у досягненні результатів підприємницької діяльності, схильна до ризику, практицизму. Західноєвропейська -цінується вміння використовувати інституційні основи побудови системи управління, індивідуалізм, обмежений певними структурними ланками. Японська -спирається на індивідуальний успіх, що базується на колективних зусиллях, постійних нововведеннях. Основні підходи для виявлення причин виникнення і розвитку функцій менеджменту у підприємництві: 1. Процесний підхід - розглядає управління як неперервну серію взаємозв‘язаних управлінських рішень. 2. Системний підхід - розглядає кожну фірму у вигляді взаємозв‘язаних елементів. До них відносяться: люди, структура, завдання й технологія. 3. Ситуаційний підхід -концентрується на можливості застосування різних методів стосовно до ситуації. Найефективнішим виступає метод, який найбільше відповідає конкретній ситуації. Читайте також:
|
||||||||
|