МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організація експортної діяльності.Організацію експортної роботи на підприємстві слід розпочати з вивчення кон’юнктури зовнішніх ринків безпосередньо через такі заходи: - визначити технологічні, організаційні способи впливу на якість товарів, призначених на експорт, для забезпечення їх гарантованої конкурентоспроможності; - передбачити освоєння нових товарів, що не мають аналогів або є значно вищої якості, ніж товари конкурентів; - обгрунтувати економічну доцільність експортної діяльності, враховуючи вартість перевезень, ліцензій, мито та інші витрати, пов'язані з експортом продукції чи послуг; - аналізуючи кон'юнктуру ринку, форми продажу, можливі соціально-економічні зміни та інші фактори, визначитись із експортним потенціалом, можливостями розширення сегментів ринку в інших країнах; - вивчити податкове законодавство, форми і методи розрахунків за продану і куплену продукцію; - вивчити можливості поєднання експортних та імпортних операцій із таким розрахунком, щоб і на них заробити певний прибуток; - здійснювати продуктову диверсифікацію з урахуванням потреб зовнішнього ринку; - мати в штаті фірми маркетолога або групу спеціалістів, які володіють іноземними мовами і можуть кваліфіковано займатися Міжнародним маркетингом; - налагодити постійні зв'язки з посередниками, агентами держави, куди передбачено експортувати продукцію, переконавшись в їх чесності і професійності. Вивчаючи закони України про регулювання зовнішньоекономічної діяльності, потрібно перш за все, пам'ятати таке: 1. Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності забезпечує захист економічних інтересів України, створення рівних можливостей для діяльності підприємств усіх форм власності, заохочення конкуренції і ліквідації монополізму в сфері зовнішньоекономічної діяльності. 2. Заборонено експортувати з України предмети, що є національною, історичною або культурною цінністю нашого народу, а також товари, які порушують права промислової та інтелектуальної власності. 3. В Україні введено такі види експортних ліцензій: генеральна, разова (індивідуальна), відкрита (індивідуальна), що дає можливість державі квотувати бізнесову діяльність. Ліцензії видаються на основі заявок, де повинні бути вказані офіційна назва суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності і номер свідоцтва про його реєстрацію, код товарів, шифр і назва країни, в яку товар експортується, термін дії ліцензії, адреси продавців і покупців, форма платежів, ціна товару та ін. 4. Копія ліцензії, отриманої в органах Міністерства зовнішньоекономічних зв'язків України, додається до митної декларації і є підставою для пропуску вантажів через митницю. 5. На кордоні товар стає митним вантажем, і його можна перевозити до митниці тільки спеціальними дорогами, залізничними коліями, в ході митного огляду і визначиться розмір мита, яке може бути ввізним (податки, що стягуються при перевезенні товарів у митну зону), експортні мита, фіскальні мита (на товари, що користуються підвищеним попитом), захисні мита (захищають окремі товари від іноземних конкурентів), тактичні, заборонні та інші мита. 6. Митними документами є торгова фактура, сертифікат, карантинне чи санітарне свідоцтво, митна супровідна книжка товарних перевезень. 7. У зовнішній торгівлі можуть застосовуватись такі форми розрахунків: оплата наперед, попередній авансовий внесок, інкассо (після відвантаження товарів експортер подає у свій банк документи з інкасовим дорученням), акцептна форма (замість платежу експортер одержує банківський акцепт імпортера), акредитивна форма, оплата при поставці товару. 8. Важливим є пакування товарів. Розрізняють такі види тари: ефективну, вага якої при визначенні вартості товару не враховується, опосередковану (середня вага враховується), прийняту в торгівлі тару (літр, один кілограм на один ящик), митну тару, вага якої віднімається при сплаті мита. 9. Продаж товару може бути за ознакою сорту, на пробу з перевіркою якості, з правом обміну, за специфікацією. 10. При поставках товарів можуть пред'являтися претензії щодо якості, сорту, відкритих і прихованих дефектів. У цьому випадку покупець надсилає рекламацію у термін, передбачений угодою. Дефекти мусять бути конкретно охарактеризовані. На основі рекламації покупець може змінювати умови угоди, зменшувати ціну. Бізнесмени повинні чітко засвоїти Міжнародні правила інтерпретації комерційних термінів: "Франко-завод" (ЕХW), "Франко-перевізник" (FСА), "Франко до борта судна" (FА5), "Франко-борт" (FРВ), "Вартість і франт" (СFR), "Вартість, страхування і франт" (СІF), "Перевезення оплачено до" (СРТ), "Перевезення і страхування оплачено до" (СІР), "Поставлено до кордону" (DАF), "Поставлено франко-судно" (DFS), "Поставлено франко-причал" (DFО), "Поставлено, мита не оплачено" (РDV), "Поставлено, мито оплачено" (DDР).
Читайте також:
|
||||||||
|