Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація експортної діяльності.

Організацію експортної роботи на підприємстві слід розпочати з вивчення кон’юнктури зовнішніх ринків безпосередньо через такі заходи:

- визначити технологічні, організаційні способи впливу на якість товарів, призначених на експорт, для забезпечення їх гарантованої конкурентоспроможності;

- передбачити освоєння нових товарів, що не мають аналогів або є значно вищої якості, ніж товари конкурентів;

- обгрунтувати економічну доцільність експортної діяльності, враховуючи вартість перевезень, ліцензій, мито та інші витрати, пов'язані з експортом продукції чи послуг;

- аналізуючи кон'юнктуру ринку, форми продажу, можливі соціально-економічні зміни та інші фактори, визначитись із експортним потенціалом, можливостями розширення сегментів ринку в інших країнах;

- вивчити податкове законодавство, форми і методи розрахунків за продану і куплену продукцію;

- вивчити можливості поєднання експортних та імпортних операцій із таким розрахунком, щоб і на них заробити певний прибуток;

- здійснювати продуктову диверсифікацію з урахуванням потреб зовнішнього ринку;

- мати в штаті фірми маркетолога або групу спеціалістів, які володіють іноземними мовами і можуть кваліфіковано займатися Міжнародним маркетингом;

- налагодити постійні зв'язки з посередниками, агентами держави, куди передбачено експортувати продукцію, переконавшись в їх чесності і професійності.

Вивчаючи закони України про регулювання зовнішньоекономічної діяльності, потрібно перш за все, пам'ятати таке:

1. Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності забезпечує захист економічних інтересів України, створення рівних можливостей для діяльності підприємств усіх форм власності, заохочення конкуренції і ліквідації монополізму в сфері зовнішньоекономічної діяльності.

2. Заборонено експортувати з України предмети, що є національною, історичною або культурною цінністю нашого народу, а також товари, які порушують права промислової та інтелектуальної власності.

3. В Україні введено такі види експортних ліцензій: генеральна, разова (індивідуальна), відкрита (індивідуальна), що дає можливість державі квотувати бізнесову діяльність. Ліцензії видаються на основі заявок, де повинні бути вказані офіційна назва суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності і номер свідоцтва про його реєстрацію, код товарів, шифр і назва країни, в яку товар експортується, термін дії ліцензії, адреси продавців і покупців, форма платежів, ціна товару та ін.

4. Копія ліцензії, отриманої в органах Міністерства зовнішньоекономічних зв'язків України, додається до митної декларації і є підставою для пропуску вантажів через митницю.

5. На кордоні товар стає митним вантажем, і його можна перевозити до митниці тільки спеціальними дорогами, залізничними коліями, в ході митного огляду і визначиться розмір мита, яке може бути ввізним (податки, що стягуються при перевезенні товарів у митну зону), експортні мита, фіскальні мита (на товари, що користуються підвищеним попитом), захисні мита (захищають окремі товари від іноземних конкурентів), тактичні, заборонні та інші мита.

6. Митними документами є торгова фактура, сертифікат, карантинне чи санітарне свідоцтво, митна супровідна книжка товарних перевезень.

7. У зовнішній торгівлі можуть застосовуватись такі форми розрахунків: оплата наперед, попередній авансовий внесок, інкассо (після відвантаження товарів експортер подає у свій банк документи з інкасовим дорученням), акцептна форма (замість платежу експортер одержує банківський акцепт імпортера), акредитивна форма, оплата при поставці товару.

8. Важливим є пакування товарів. Розрізняють такі види тари: ефективну, вага якої при визначенні вартості товару не враховується, опосередковану (середня вага враховується), прийняту в торгівлі тару (літр, один кілограм на один ящик), митну тару, вага якої віднімається при сплаті мита.

9. Продаж товару може бути за ознакою сорту, на пробу з перевіркою якості, з правом обміну, за специфікацією.

10. При поставках товарів можуть пред'являтися претензії щодо якості, сорту, відкритих і прихованих дефектів. У цьому випадку покупець надсилає рекламацію у термін, передбачений угодою. Дефекти мусять бути конкретно охарактеризовані. На основі рекламації покупець може змінювати умови угоди, зменшувати ціну.

Бізнесмени повинні чітко засвоїти Міжнародні правила інтерпретації комерційних термінів:

"Франко-завод" (ЕХW),

"Франко-перевізник" (FСА),

"Франко до борта судна" (FА5),

"Франко-борт" (FРВ),

"Вартість і франт" (СFR),

"Вартість, страхування і франт" (СІF),

"Перевезення оплачено до" (СРТ),

"Перевезення і страхування оплачено до" (СІР),

"Поставлено до кордону" (DАF),

"Поставлено франко-судно" (DFS),

"Поставлено франко-причал" (DFО),

"Поставлено, мита не оплачено" (РDV),

"Поставлено, мито оплачено" (DDР).

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Адміністративно-територіальна організація
  7. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  8. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  9. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  10. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  11. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  12. Базове поняття земле оціночної діяльності.




Переглядів: 867

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості міжнародної бізнесової діяльності. | Шляхи підвищення ефективності використання основних фондів підприємства в сучасних умовах господарювання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.