МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Шляхи підвищення ефективності використання основних фондів підприємства в сучасних умовах господарювання.ЛІТЕРАТУРА 1. Бойчик І.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Атіка, 2008. – С. 413 – 424, 428 - 444. 2. Варналій З.С. Мале підприємництво: основи теорії і практики. – 4 – те вид. стер. – К.: Т – во «Знання», КОО, 2008. – С. 46 – 78; 91 – 141; 153 – 186; 198 – 231. 3. Винагородська А.М. Основи підприємництва. Навч. посіб. – 2 – ге вид. - випр. і доп. – К.: Кондор. – 2005. – С. 168 – 226. 4. Мочерний С.В., Устенко О.А., Чеботар С.І. Основи підприємницької діяльності: Навч. посібник. – К.: Видавничий центр «Академія», 2005. – С. 237 – 273. 5. Основи бізнесу: навч. посіб. / Я.С. Ларіна, С.В. Мочерний, В.М. Фомішина, С.І. Чоботар. – К.: ВЦ «Академія, 2009 .- С. 351 – 369. 6. Основи підприємництва. Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ Депутат В.І., Кожем‘яченко О.О., Овчаренко Л.В. та ін. / за заг. ред. Круша П.В., Подвігіної В.І., Сердюка Б.М. – К.: КНТ, 2009. – С. 15 – 19; 41 – 46. 7. Селезньов В.В. Основи ринкової економіки України. Посіб. - К.: Економічна освіта. – 2006. – С. 510 – 535. 8. Шлійко А.В. Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – С. 272 – 307; 308 – 328.
ПЕРЕЛІК ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ ПИТАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА, ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА» 1. Натуральна і товарна форми суспільного виробництва; ринок та його функції. 2. Принципи та передумови підприємництва. Економічна свобода – як основна передумова розвитку підприємництва. 3. Суть і функції та процес розвитку підприємництва. Пріоритети його розвитку в Україні. 4. Потреба виникнення та суб‘єкти бізнесу. 5. Ознаки та рушійні сили бізнесу. Стратегія і тактика бізнесу, підприємницький, споживчий, трудовий та державний бізнес. 6. Особливості ведення бізнесу у сфері послуг. 7. Поняття підприємства. Місія, цілі, напрями діяльності підприємства. 8. Правові засади функціонування підприємств в Україні. 9. Класифікація підприємств за різними ознаками, різновиди об‘єднань підприємств та господарських товариств. 10. Виробнича і загальна структури підприємства. 11. Загальна характеристика капіталу і виробничих фондів підприємства: склад та класифікація. 12. Первісна, відновна й залишкова вартість основних фондів. 13. Знос та форми відтворення основних фондів підприємства. Показники стану використання основних фондів підприємства. 14. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації. 15. Нематеріальні активи. Амортизація нематеріальних активів. 17. Оборотні виробничі фонди. Нормування оборотних коштів. 18. Норми витрат ресурсів і норми запасів. Оптимізація використання оборотних коштів на підприємстві. 19. Трудові ресурси підприємства, його склад і структура. 20. Визначення чисельності окремих категорій персоналу підприємства. 21. Нормування праці на підприємстві. Поняття й основні елементи системи управління персоналом під-ва. 22. Зарубіжний досвід оцінки та ефективного використання трудового потенціалу підприємства. 23. Продуктивність праці, показники та методи її визначення, резерви зростання продуктивності праці. 24. Сутність заробітної плати. Сучасне регулювання оплати праці. 25. Моделі та методи мотивації праці на підприємстві. 26. Види і показники собівартості. Собівартість продукції та принципи її формування. 27. Витрати підприємства та їх характеристика. 28. Зміст та методика обчислення кошторису виробництва. 29. Об’єкти калькулювання й калькуляційні одиниці. Обчислення основних статей калькуляції. 30. Шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки. 31. Поняття цін, їх види та функції. 32. Основні методи ціноутворення в умовах ринку, проблеми та шляхи вдосконалення ціноутворення в Україні. 33. Фінансово-економічні результати діяльності підприємства: суть і завдання. 34. Структура фінансового плану (бюджету) підприємства. 35. Показники оцінки фінансового стану підприємства. 36. Показники ефективності виробництва, резерви і фактори її підвищення. 37. Планування розподілу прибутку і потреби у зовнішньому фінансуванні. 38. Поняття і основні елементи виробничого процесу. Принципи організації виробничого процесу. 39. Організаційні типи виробництва. Методи організації виробництва. 40. Сутність і значення застосування різних форм організації виробництва. 41. Загальна характеристика виробничої інфраструктури. 42. Соціальна інфраструктура і діяльність підприємства. 43. Суть та значення торгівлі, комерційні угоди і посередництво; маркетинг, як складова комерційної діяльності. 44. Характеристика основних концепцій та принципів маркетингу. 45. Розробка комплексу маркетингу. 46. Маркетингове середовище підприємства. 47. Маркетингова товарна, цінова, та збутова політика підприємства. 48. Загальна сутнісна характеристика продукції. Номенклатура й асортимент продукції. 49. Формування виробничої програми підприємства. Показники виробничої програми. 50. Якість і конкурентоспроможність продукції. 51. Ефективність і способи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств. 52. Стандартизація та сертифікація продукції, як інструменти державного регулювання якості. 53. Мета, принципи й методи прогнозування. 54. Планування як вид діяльності. Види, принципи і методи планування. 55. Сутність та основні етапи стратегічного планування. 56. Бізнес-планування: сутність і призначення. 57. Тактичне й оперативне планування та організація їх розробки на підприємстві. 58. Нові підходи до формування планів підприємств в умовах ринкової економіки. 59. Сутність інвестицій, їх види та характеристика. 60. Структура капітальних вкладень підприємства. 61. Розрахунки обсягу необхідних виробничих інвестицій. 62. Види та характеристика цінних паперів. 63. Методика оцінки ефективності виробничих інвестицій. 64. Чинники підвищення ефективності використання кап. вкладень.. 65. Поняття, характеристика та види інноваційних процесів. 66. Визначення НТП та НТР. Напрями НТП. 67. Визначення ефективності технічних та організаційних нововведень. 68. Суть менеджменту. 69. Організаційна структура і функції менеджменту. 70. Вибір управлінської стратегії. 71. Органи фірми і її менеджмент. 72. Менеджер – як фактор управління виробництвом і бізнесом. 73. Формування бізнесової еліти. 74. Загальна характеристика процесу реструктуризації підприємств. 75. Санація суб’єктів господарювання: економічний зміст та порядок проведення. 76. Сутнісна характеристика банкрутства підприємства. Причини та симптоми банкрутства. 77. Процес ліквідації збанкрутілого підприємства. Черговість задоволення потреб кредиторів. 78. Державна фінансова підтримка санації підприємств. 79. Потреба та механізм державного регулювання бізнесу. 80. Державна підтримка розвитку бізнесу в Україні. 81. Особливості міжнародної бізнесової діяльності. 82. Організація експортної діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|