МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характер характер______________________ _____________________ ______________________ _____________________ ______________________ _____________________ ______________________ _____________________ ______________________ _____________________
Масова комунікація реалізує ряд соціальних завдань: ______________________________________________________ ____________________________________________________________
______________________________________________________ ____________________________________________________________
______________________________________________________ ____________________________________________________________
_______________________________________________________ ____________________________________________________________
______________________________________________________ ____________________________________________________________ Засоби масової інформації (ЗМІ) Засоби масової комунікації (ЗМК)
Інформація є глобальною проблемою сучасності, бо саме від неї залежить успішний розвиток суспільства. У нездоровому суспільстві, як правило, є почуття інформаційного голоду.
Інформація -
Пануючі у закордонних учених точки зору на інформацію добре систематизував Ф. Махлуп: 1). __________________________________________________________
2). __________________________________________________________
3). __________________________________________________________
4). __________________________________________________________
В. Коганвиділив з усіх визначень спільні моменти. Це чотири компоненти: 1). __________________________________________________________ 2). __________________________________________________________
3). __________________________________________________________
4). __________________________________________________________
Згідно Закону України «Про інформацію» (ст. 18)існують такі види інформації: Ø Статистична__________________________________________________________________________________________________ Ø Адміністративна______________________________________________________________________________________________ Ø Масова______________________________________________________________________________________________________ Ø Інформація про діяльність державних органів влади та органів місцевого і регіонального самоврядування__________________ ______________________________________________________ Ø Правова_____________________________________________________________________________________________________ Ø Інформація про особу___________________________________ ______________________________________________________ Ø Інформація довідково-енциклопедичного характеру_________ ______________________________________________________ Ø Соціологічна __________________________________________ ______________________________________________________
2. Становлення та розвиток науки про масову комунікацію. У розвитку масового спілкування вирізняють дваперіоди – доіндустріальний та індустріальний - і чотириобов’язковихетапи: 1). дописемного до індустріального періоду; 2). писемного доіндустріального періоду; індустріальний період – 3). друкарський етап, 4). аудіовізуальний. На сучасному етапі говорять про існування новітнього, третього інформаційний період.
Дописемний етап доіндустріального періоду ______________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Писемний етап доіндустріального періоду ________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Друкарський етап індустріального періоду _______________ ________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________ Аудіовізуальний етап індустріального суспільства ________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Новітній період розвитку _______________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Системне вивчення масової комунікації розпочинається у ХХ ст., яке характеризувалося запровадженням магістерських програм з вивчення масової комунікації в найбільших університетах США.
Існує декілька етапів у розвитку науки про масову комунікацію:
ü Перший етап характеризувався ___________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ü Другий етап мав такі особливості:_________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ü
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ü Четвертий етапвирізнявся ______________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Іноземні дослідження масової комунікації можна поділити на західніі східні. Хронологічно першими були дослідження масової комунікації на ____________________________________________________________
європейська американська
Представниками європейської школи були іспанець Ортега-і-Гасет, француз Лебон, їхні послідовники розглядами засоби масової комунікації як ________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Американська школа була орієнтована на емпіричні дослідження, які спочатку проводилися переважно соціологами, психологами, істориками, тобто нефахівцями у масовій комунікації. Лише з роками дослідження масової комунікації стало самостійною наукою.
Одним з перших дослідників масової комунікації в США був тоді журналіст, політичний оглядач Волтер Ліппман. Його головна праця, яка вийшла в світ в 1922 р. називалася _____________________
____________________________________________________________
теорія «двоступеневого потоку інформації», відповідно до якої ________________ ________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
«Процес і ефективність комунікації» (1954 р.)
«Чотири концепції комунікації» (1963 р.), в основі якої лежить концепція,що стверджує ___ _________________________________________ _________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Виділяється 4 концепції масової комунікації: v _______________________ концепція; v тоталітарна концепція; v _______________________ концепція або вільної преси; v концепція соціальної відповідальності преси.
У 1960-ті рр. бурхливо розвиваються екранні засоби масової комунікації – телебачення, відео, комп’ютерні системи.
«Пізнання засобів інформації» (1964 р.) __________________________________ _________________________________________ _________________________________________
1970-ті рр.теоретики розробили прийоми, методи та напрямки практичної журналістики: «слідча», «прецизійна» та «нова» журналістика.
Англійська школатеорії масової комунікації, засновником якої є Д. Максвейл -праця «Соціологія преси».
В Італіїпроблеми масової комунікації досліджують державний університет і приватний католицький університет «Сакро Куоре» (Мілан), у Римі – університет соціальних наук «Про Део». У Римському університеті існує Італійський інститут публіцистики, засновником якого є ______________________ («Теорія і техніка масової комунікації»). У Флорентійському університеті створено Міждисциплінарний центр комунікації як секцію Міжнародного комітету з дослідження масової комунікації. У Трентонському університеті існує центр соціології масової комунікації як відділення секції масової комунікації Міжнародної соціологічної асоціації.
поставив проблему «макроціологічного підходу» до засобів масової комунікації для пояснення __ ____________________________________________ ____________________________________________________________
_________________________________________ _________________________________________ _________________________________________
У радянські часидослідженнями проблем масової комунікації займалася ціла плеяда вчених.
У 1920-ті рр. В.І. Вернадський системно вивчав засоби масової комунікації, відзначаючи _______________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
В 1930-ті рр.___________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Глобально теоретичні проблеми масової комунікації за радянських часів почали досліджувати в роки хрущовської «відлиги» з 1956 р.Для 1960-х рр.характерна ______________________________ ____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Лише в 1960-х рр. цей термін був легалізований у радянській науці. Серед перших дослідників були А. Алексєєв, Ю. Вооглайд, Ю. Воронцов, Г. Колосов, Л. Петров та ін.
У радянські часи дослідження масової комунікації розглядають з погляду ____________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Лише наприкінці 1970-х рр.у Москів виходить книга професора Ю.П. Буданцев «В контексті життя»_________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
З розпадом Радянського союзу в Україні почала формуватися наукова масово-комунікологічна школа.
Всерелині 1990-х рр.у Львові виходить навчальний посібник О.Д. Кузнецової «Основи масової комунікації», в якій вперше ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
На сучасному етапі розвитку дослідженню проблем масової комунікації приділяють увагу такі вчені як Почепцов Г.Г, Різун В.В. та ін. __________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|