Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8. Якість і конкурентоспроможність продукції, робіт, послуг.

Тема 7. Маркетингова діяльність суб‘єктів господарювання.

Тема 6. Організація виробництва: принципи, типи, методи, форми.

Виробництво як відкрита система. Класифікація виробничих систем. Характеристика ресурсних складових виробництва. Цілі та завдання виробництва. Структура виробничого процесу. Принципи раціональної організації виробничих процесів. Організаційні типи виробництва, їх техніко-економічна характеристика. Виробничий цикл підприємства і його структура. Основні методи організації виробництва.

Суспільні форми організації виробництва. Сутність та основні принципи організації допоміжних і обслуговуючих підрозділів. Недоліки у роботі допоміжних і обслуговуючих підрозділів. Шляхи удосконалення роботи допоміжних і обслуговуючих підрозділів.

Соціальна інфраструктура і діяльність підприємства.

Суть та значення торгівлі, комерційні угоди і посередництво; маркетинг, як складова комерційної діяльності. Характеристика основних концепцій та принципів маркетингу. Розробка комплексу маркетингу.

Маркетингове середовище підприємства. Маркетингова товарна, цінова, та збутова політика підприємства.

Загальна сутнісна характеристика продукції, її класифікація й вимірники обсягу. Номенклатура й асортимент продукції (послуг). Валова, товарна, чиста й реалізована продукція. Схема формування виробничої програми підприємства, її ресурсне обґрунтування.

Якість продукції (послуг) як економічна категорія. Показники й методи оцінки якості продукції (послуг). Поняття й визначення рівня конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств на ринку. Вплив підвищення якості виробів на економіку та імідж підприємства. Технічні, організаційні та соціальні заходи для підвищення якості й конкурентоспроможності продукції (послуг) вітчизняних товаровиробників.

Стандартизація продукції, її складові елементи і принципи здійснення. Наявні в Україні стандарти й технічні умови, сфери їх застосування. Сертифікація продукції, її економічне значення. Обов'язкова й добровільна сертифікація виробів. Міжнародні системи сертифікації. Національні системи якості. Формування систем якості на підприємствах. Економічна й соціальна ефективність стандартизації та сертифікації продукції.

Державний нагляд за дотриманням вимог стандартів, здійснюваний територіальними органами Держстандарту України - центрами стандартизації, метрології та сертифікації. Об'єкти державного нагляду. Матеріальна відповідальність товаровиробників за порушення вимог стандартів. Внутрішньовиробничий технічний контроль якості. Об'єкти та основні види технічного контролю якості на підприємствах.

 


Читайте також:

  1. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  2. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  3. Без урахування вагомості факторів конкурентоспроможність продукції визначається як сума балів за кожним фактором.
  4. Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
  5. Види пенсійних виплат і соціальних послуг.
  6. Види транспортно-експедиторських послуг.
  7. Виробіток – показник рівня продуктивності праці, який характеризує кількість продукції, що виготовлено на одиницю часу або приходиться на одного середньооблікового працівника.
  8. Виручка від реалізації продукції, товарів , робіт, послуг
  9. Витрати на якість
  10. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  11. Вплив різних факторів на кількість і якість молока
  12. Господарські договори на проведення науково – дослідних робіт, порядок їх укладання.




Переглядів: 604

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Фінансово – економічні результати діяльності. | ТЕМА 1. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ‘ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.