МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація капітального ремонтуРозділ VI. Капітальний ремонт контактної мережі
Капітальний ремонт пристроїв контактної мережі включає повне відновлення їх первинних технічних характеристик з урахуванням необхідної модернізації для підвищення надійності роботи і здатності навантаження, а також ліквідації місць з підвищеною небезпекою, забезпечення високих швидкостей руху і впровадження прогресивних технологій і конструкцій. Об'єм і терміни капітального ремонту визначаються ступенем зносу елементів контактної мережі і ВЛ і залежать від специфічних особливостей електрифікованої ділянки (тривалість експлуатації, зношеності використовуваних на нім опорних і підтримуючих конструкцій, матеріалів, проводів; розмірів і швидкостей руху, профілю шляху, кліматичних умов і ряду інших чинників). Перспективне планування капітального ремонту може проводитися по усереднених термінах служби основних елементів контактної мережі, приведених в таблиці. 6.1. Потреба в «вікнах» визначається розрахунком залежно від терміну служби і стану пристроїв, ступеня забрудненості атмосфери, агресивності грунту і вантажонапруженості ділянки. Норматив річної потреби в технологічних «вікнах» на 1 км. експлуатаційної довжини головних шляхів контактної мережі в однопутному численні для технічного обслуговування і поточного ремонту пристроїв контактної мережі приведений в таблиці. 6.2. Роботи по капітальному ремонту контактної мережі проводять із зняттям напругу в «вікна», тривалістю 3-4 години, комплексним методом силами спеціалізованих ремонтних ділянок ЕМП (електромонтажних поїздів) або декількох бригад з максимальним використанням механізмів ЕЧК і ЕЧ, що забезпечує високу продуктивність праці. Необхідна кількість «вікон» і їх тривалість встановлюють щомісячними календарними графіками, що затверджуються начальником відділення дорогі. По можливості «вікна» для роботи на контактній мережі суміщають з «вікнами» для роботи інших служб. Капітальний ремонт контактної мережі вимагає ретельної підготовки. Вона починається з розрахунків об'ємів робіт і складання проектно-сметной документації, а необхідність її в капітальному ремонті визначається під час обходів начальниками ЕЧК, електромеханіками або найбільш досвідченими електромонтерами. У травні поточного року начальники ЕЧК повинні представити в ЕЧ перелік робіт з вказівкою їх об'ємів, після чого складається проєктно-сметная документація, причому на невеликі за об'ємом роботи її виконують в ЕЧ, а на крупні роботи - в проектних організаціях (за технічним завданням, що видається службою Е). Проєктно-сметная документація складається по нормативних документах і затверджується залежно від підсумкової суми начальником ЕЧ, служби Е або начальником дорогі. Заявки на виділення засобів по капітальному ремонту з розбиттям по об'єктах, одним з яких є контактна мережа, передають в плановий відділ відділення дорогі, а також в службу Е, яка об'єднує заявки в цілому по службі, визначає виконавців (ЕЧ, ЕМП, Дорстройтрест і ін.), укладають з ними угоди або договори. Об'єднані плани всієї дороги відправляються в МПС, звідки після розгляду вони в зворотному порядку поступають в ЕЧ. Разом з тим в ЕЧ складають заявки на необхідні матеріали і устаткування. Складають також заявки на «вікна» в графіці руху поїздів на роботи, які згідно технологічних карт вимагають зняття напруги і обмеження руху поїздів і передають їх у відділення дорогі, де пов'язують роботу всіх підрозділів з максимальним використанням суміщених ковзаючих «вікон». Роботи по капітальному ремонту контактної мережі проводять з використанням технологічних карт, які розраховані на виконання робіт ремонтними бригадами ЕЧК, спеціалізованих ремонтних ділянок ЕЧ або електромонтажних (енергомонтажних) поїздів (ЕМП) залізниці. Технологічними картами передбачено виконання робіт на контактній мережі, конструкції і вузли якої відповідають типовим проектам і ПУТЕКС. Вони визначають види, об'єми і порядок виконання капітального ремонту основних елементів контактної мережі постійного і змінного струму і пристроїв станцій стикування на сучасному рівні техніки і технології, а також організації виробництва і праці. У технологічних картах визначені категорії робіт відносно мерів безпеки, викладені основні вимоги, що забезпечують безпеку персоналу при виконанні робіт відповідно до Правил [18], а також пов'язана послідовність мерів, що забезпечують безпеку персоналу, з послідовністю виконання технологічних операцій. Вказані роботи нормуються по місцевих одиничних нормах або враховуються за фактичними витратами праці. Ухвалою колегії МПС Росії затверджена Програма оновлення і розвитку господарства електропостачання на 2000-2005 рр., яка передбачає роботи по модернізації морально застарілих і фізично зношених пристроїв електропостачання на ділянках федерального значення з урахуванням галузевої Програми підвищення маршрутних швидкостей по напрямах Москва-Південь, Москва-Захід, Москва-Схід. Тільки за 2000 р. проведено оновлення контактної мережі на 8 дорогах Росії загальною протяжністю 190 км. В основному це установка опор і заміна ізоляторів: за рік встановлено 22,8 тис. опор контактної мережі і замінено 424 тис. ізоляторів. Аналіз динаміки об'ємів ремонту показує значне збільшення робіт по оновленню основних елементів контактної мережі, особливо по установці опор контактної мережі. Читайте також:
|
||||||||
|