МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сезонне обслуговування.ДОГЛЯД ЗА ДВИГУНОМ, СИСТЕМАМИ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ПАЛИВОМ ТА ПОВІТРЯМ
Контрольний огляд перед виходом з парку: перевірити наявність палива, при необхідності дозаправити; перевірити, чи немає підтікання в системі живлення перед запуском і при роботі двигуна. Щоденне технічне обслуговування: дозаправити систему паливом, оглянути паливопроводи і виправити знайдену негерметичність, перевірити дію привода керування насосом високого тиску; перевірити тиск в повітряних балонах, при тиску в балонах літом -40 кг/см2, а зимою - 60 кг/см2, балони зарядити до 150 кг/см. Технічне обслуговування №1 (крім робіт, що виконуються при ЩО): злити відстій з паливних баків; промити фільтр грубої очистки палива; перевірити рівень масла в корпусах паливного насоса і регулятора кількості обертів. Технічне обслуговування №2 (крім робіт, що виконуються при ТО-1): прочистити та промити фільтр тонкої очистки палива; промити повггряочищувач, замінити в ньому масло; через одне ТО-2 проводити заміну масла в регуляторі паливного насоса. При переході на літню експлуатацію замінити зимове паливо літнім, допускається дозаправка літнього палива без зливу зимового. При переході на зимову експлуатацію замінити літнє паливо зимовим.
ТЕМА № 3: Силова установка БМП-1. ЗАНЯТТЯ №2:Система мащення, охолодження, підігріву, повітряного запуску двигуна. Механізм захисту двигуна від попадання води, газорозподільчий механізм, кривошипно-шатунний механізм і механізм передач двигуна УТД-20. ЛІТЕРАТУРА: 1.6, 2.1-2.6, 3.1-3.5 1. БМП-1. Технічний опис та інструкція по експлуатації. Вид. 1979 р. 2. Бойова машина піхоти БМП-1. Пам'ятка екіпажу з експлуатації. Вид. 1985 р. 3. Двигун УТД-20. Технічний опис. УЧБОВІ ПИТАННЯ: 1. Призначення, технічна характеристика, загальна будова і принцип роботи системи мащення двигуна 2. Призначення, ТТХ, загальна будова і принцип роботи системи охолодження і підігріву 3. Призначення, ТТХ, загальна будова і робота системи повітряного запуску. ТДА і механізмів двигуна УТД-20 4. Догляд за системами і механізмами двигуна УТД-20
1. ПРИЗНАЧЕННЯ, ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА, ЗАГАЛЬНА БУДОВА І ПРИНЦИП РОБОТИ СИСТЕМИ МАЩЕННЯ ДВИГУНА. Система мащення призначена для підводу масла до деталей, що труться, відведення від них тепла і виносу продуктів зносу. Ємність - 58 л, масло МТ-16П. Система мащення машини - циркуляційна, комбінована, під тиском і розбризкуванням, призначення для очищення масла від механічних домішок, змушування поверхонь двигуна, що труться і відводу від них тепла. В систему мащення входять масляний бак, на корпусі якого (зі сторони кормового відсіку) закріплений маслозакачуючий насос МЗН-3, масляний насос двигуна, масляний відцентровий фільтр, масляний радіатор імаслоопроводи. Трубопроводи системи мащення викрашені в коричневий колір. Масляний бак розташований в моторному відділенні в лівому боці і кріпиться стяжною стрічкою до правого борту машини. Емкість бака складає 48 л. В середині масляного баку вмонтовано котел підігрівача, який кріпиться до стінки бака шпильками. На днищі бака розташований клапан для зливу масла. В середині бак розподілений перегородками, зменшуючими плескання масла і піноутворення прирусі машини. Маслозакачуючий насос МЗН-3 призначений для подачі масла в двигун перед пуском. Насос шестеренний з приводом від електродвигуна МН-1. Включення насоса проводиться натисненням на кнопку МНЗ на розподільчому щитку. Масляний насос - двохсекційний, шестеренного типа, служить для подачі масла з масляного бака в головну магістраль двигуна і для відкачки масла з блок-картера в бак. Насос кріпиться на шпильках до блок-картера двигуна. Він складається з корпусів і шестерень нагнітаючої і відкачуючої секції, шестерні привода, редукційного клапана і двох кришок - кришки і кришки фланця. Масляний відцентровий фільтр призначений для очистки масла від смол і механічних домішок. Фільтр - здвоєний, включає послідовно з’єднаний фільтр грубої очистки і відцентровий фільтр. Фільтр встановлений в розвалі блок-картера на чьотирьох шпильках і складається з корпуса з двома роздільними кришками і відцентрового фільтра, фільтра грубої очистки, кульково оборотнього клапана і запірного клапана. Корпус алюмінієвий, розділений на дві порожнини. В меншій порожнині розміщений фільтр грубої очистки, який складається з полого стержня, ввернутого в днище корпуса, фільтруючого сітчастого циліндра, надітого на стержень і притиснутого зверху пружиною. Відцентровий фільтр складається із стержня ротора, вставленого в розточку корпуса і опираючись зверху в розточку кришки, ротора і масловідбиваючого щитка. Запірний клапан призначений для запобігання зливу масла з радіатора в картер при зупинці двигуна. Масляний радіатор - трубчато-пластинчатий, призначений для охолодження масла, яке виходить з двигуна. Він встановлений в радіаторній шині і закритий броневими жалюзями даху.
Читайте також:
|
||||||||
|