Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота системи живлення паливом

Перед запуском двигуна механік водій відкриває паливний кран, включає паливопідкачувальний насос БЦН і паливо із бака по замкненій системі (паливний кран, фільтр грубої очистки, паливопідкачувальний насос, фільтр тонкої очистки, паливний насос) повертається в бак, витісняючи при цьому повітря із системи живлення.

Під час роботи двигуна паливо із головного бака по трубопроводу через кран, фільтр грубої очистки поступає в паливопідкачувальний насос двигуна. З паливопідкачувального насоса паливо по трубопроводу надходить через штуцер у прийомну порожнину фільтра тонкої очистки. Наявне у паливі повітря піднімається нагору і через зворотний клапан разом з частиною палива відводиться через дренажний трубопровід назад у бак. Паливо проходить через вікна вхідних проставок, проникає через войлочні фільтруючі пластини у порожнину вихідних проставок і через вікна цих проставок, шовковий чохол і сітку надходить у порожнину для очищеного палива, потім по каналу - у паливний насос високого тиску.

Паливний насос високого тиску вприскує паливо через форсунки в циліндри двигуна під тиском 250 кгс/см2.

3. ПРИЗНАЧЕННЯ, ЗАГАЛЬНА БУДОВА І ПРИНЦИП РОБОТИ

СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ПОВІТРЯМ

Система живлення двигуна повітрям призначена для очистки від пилу повітря, що надходить у циліндри двигуна. Система складається з повітрязабірнної труби, кільцевого повітрявода, повітряочисника з ежектором відсмоктування пилу і двох всмоктувальних колекторів. У літній період і при подоланні водних перешкод повітря у повітряочисник надходить тільки через повітрязабірну трубу, а в холодний час року - додатково і через лючок з короба ежектора. Повітрязабірна труба з'єднується з кільцевим повітряводом, розташованим навколо погонного пристрою башти, і далі з кишенею повітрявода в перегородці силового відділення. Останній з'єднується з повітряочисником, встановленим у силовому відділенні. Двома патрубками повітряочисник з'єднується з всмоктувальними колекторами двигуна. У кишені повітрявода перегородки силового відділення, у лючку днища ежектора і над трубою встановлені металеві сітки, що оберігають систему від попадання сторонніх предметів.

Повітрязабірна труба висувна телескопічна, знаходиться на даху машини між баштою і люками десантного відділення. Усередині труби встановлений пневмоциліндр, за допомогою якого трубу можна висувати нагору для захисту повітряного тракту від попадання води при подоланні водних перешкод. Над трубою передбачена кришка для захисту системи від атмосферних опадів і впливу ударної хвилі.

Повітряочисник являє собою пристрій циклонного типу з автоматичним ежекційним видаленням пилу з пилезбірника. Повітряочисник кріпиться до днища короба ежектора, розташованого в силовому відділенні. До корпусу повітряочисника приварені патрубки, що з'єднуються з повітряводом, та які всмоктують колекторами двигуна, а також з патрубком генератора дюритовими шлангами і хомутами. Основними частинами повітряочисника є циклонний апарат, пилезбірник, збірник очищеного повітря і ежектор відсмоктування пилу.

Повітря, що надходить у циліндри двигуна, очищається циклонним апаратом, що складається з однакових за будовою циклонів. Циклон складається з конусоподібного корпуса, повітряприточного вікна, що являє собою трубку, спрямовану тангенціально до корпуса циклона, і центрального патрубка. Корпус циклонного апарата з однієї сторони з'єднується з пилезбірником, а з іншого боку - зі збірником очищеного повітря. На виході з пилезбірника встановлений клапан, що запобігає попаданню води у повітряочисник під час руху машини на плаву (клапан відсмоктування пилу з повітряочисника). Клапан керується тим же приводом, що і повітрязабірна труба та хвилевідбивний щиток, причому одночасно з ними.

Для очищення повітря, що надходить з корпуса повітряочисника на охолодження генератора, служить інерційна решітка. У корпусі повітряочисника встановлено два клапани для зливу води з повітряочисника.

Заслонка зимового забору повітря, встановлена в днище ежектора, закриває лючок, що з'єднує підрадіаторний простір ежектора з корпусом повітряочисника. У заслінці є два фіксованих положення. Керується вона приводом заслінки зимового забору повітря. У літній період і при подоланні водних перешкод заслінка закрита, тобто маховичок приводу повернутий у напрямку стрілки «ЗАКРИТО»; у зимовий період заслінка відкрита, що досягається шляхом обертання маховичка до упора в напрямку стрілки «ВІДКРИТО».

Привід заслінки зимового забору повітря, що фіксує заслінку в одному з двох положень, складається з маховичка, каретки з кульками, важеля, валика, важеля і пружини заслінки.

Робота системи живлення повітрям

У літній період експлуатації атмосферне повітря через повітрязабірну трубу, кільцевий повітрявід надходить у кишеню повітряводу перегородки силового відділення, де розгалужується на потоки. Один потік спрямовується по патрубку на охолодження компресора, інший - через сітку і патрубок направляється у повітряочисник.

У повітряочиснику частина повітря проходить через інерційну решітку, де під дією інерційних сил очищається від пилу і направляється через патрубок на охолодження генератора. Інша частина запиленого потоку спрямовується через повітряприточні вікна в циклони. Проходячи через тангенціально спрямовані вікна циклонів з великою швидкістю, повітря одержує обертальний рух. Внаслідок цього частки пилу під дією відцентрових сил відкидаються до стінок циклонів і попадають у пилезбірник, звідки пил по трубопроводу відсмоктується ежектором відсмоктування пилу і разом з відпрацьованими газами викидається в атмосферу. Очищене повітря з циклонів надходить у збірник і далі через всмоктувальні колектори - до циліндрів двигуна. У холодний час року повітря, проходячи через радіатори, розташовані в коробі ежектора системи охолодження, підігрівається і далі через лючок зимового забору повітря надходить у корпус повітряочисника, де змішується з повітрям, що надходить з кільцевого повітряводу.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  5. IV. Практична робота.
  6. IV. Розподіл нервової системи
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. Філогенез кровоносної системи
  9. POS-системи
  10. VI. Домашня робота.
  11. VI. Практична робота .
  12. VI. Практична робота .




Переглядів: 671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок роботи чотирьохтактного дизельного двигуна | Сезонне обслуговування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.