Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТАНННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Які події знаменували собою крах самодержавства в Росії ?

2. Охарактеризуйте повноваження Тимчасового уряду і Рад після Лютневої революції.

3. Назви основні українські національні партії, які діяли в 1917 р.

4. Які загальноросійські партії діяли в Україні ?

5. Роз’ясни обставини та мету створення Української Центральної Ради.

6. Визначте, яким був склад Центральної Ради.

7. Яка була головна мета Центральної Ради ?

8. Коли був прийнятий І Універсал ? Яка головна ідея Універсалу?

9. Коли був прийнятий ІІ Універсал ?

10. Коли був створений Генеральний Секретаріат ?

11. Розкрийте основні положення ІІІ Універсалу.

12. Коли було проголошено Українську Радянську республіку? Яку назву мав радянський уряд ?

13. Яким було значення ІV Універсалу ?

14. Охарактеризуйте умови мирного договору УНР з державами німецько-австрійського блоку у Брест – Литовському.

15. Проаналізуйте причини падіння Центральної Ради.

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Бойко О.Д. Історія України. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002, с. 322 – 338.

2. Світлична В.В. Історія України. – К.: Каравела; Львів : Новий Світ – 2000, 2002, с. 144 – 150.

Турченко Ф.Г. Новітня історія України. – К.: Ґенеза, 2002, с. 40 – 102.

Експрес-тест

1. Які події знаменували собою крах самодержавства в Росії ?

2. Охарактеризуйте повноваження Тимчасового уряду і Рад після Лютневої революції.

3. Назви основні українські національні партії, які діяли в 1917 р.

4. Які загальноросійські партії діяли в Україні ?

5. Роз’ясни обставини та мету створення Української Центральної Ради.

6. Визначте, яким був склад Центральної Ради.

7. Яка була головна мета Центральної Ради ?

8. Коли був прийнятий І Універсал ? Яка головна ідея Універсала ?

9. Коли був прийнятий ІІ Універсал ?

10. Коли був створений Генеральний Секретаріат ?

11. Розкрийте основні положення ІІІ Універсалу.

12. Коли було проголошено Українську Радянську республіку? Яку назву мав радянський уряд ?

13. Яким було значення ІV Універсалу ?

14. Охарактеризуйте умови мирного договору УНР з державами німецько-австрійського блоку у Брест – Литовському.

15. Проаналізуйте причини падіння Центральної Ради.

Аналітичні тести

1. Доведіть, що події 1917 р. в Україні мали характер національно-демократичної революції.

2. Чому не було єдності політичних партій і течій у національно-визвольному русі України ? Обґрунтуйте свою думку.

3. Дайте порівняльну характеристику І і ІІ Універсалу.

4. Чи правда, що проголошення УНР було продовженням розвитку Української національно-демократичної революції і відповідало волі більшості народу України ?

5. Який соціально-політичний і економічний лад планувала встановити в Україні Центральна Рада ?

6. У чому ви вбачаєте прогресивність діяльності Центральної Ради, а в чому – її прорахунки ?

 

 


Т Е М А 10. ВНУТРІШНЯ І ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА СКОРОПАДСЬКОГО. ДИРЕКТОРІЯ

План

1. Встановлення влади гетьмана Скоропадського.

2. Внутрішня та зовнішня політика уряду Скоропадського.

3. Причини падіння та історичне значення держави Скоропадського.

4. Встановлення влади Директорії.

5. Внутрішня політика Директорії.

6. Зовнішньополітична діяльність Директорії

7. Боротьба Директорії з більшовиками за владу.

8. Причини поразки самостійницьких сил у роки боротьби українського народу за незалежність 1917 – 1920 рр.

Опорний конспект


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  3. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  5. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  6. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  7. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  8. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  9. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  10. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  11. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  12. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ




Переглядів: 749

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | Боротьба проти гетьманату

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.