Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План лекції 2

Висновки

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Питання для самоконтролю по темі

1. Чим відрізняються “внутрішні” суперечності від “зовнішніх”?

2. Яким чином розв’язуються внутрішні суперечності?

3. Яким чином розв’язуються антагонізми як форма зовнішніх суперечностей?

4. Що входить у зміст категорії “зняття”?

5. Чим обумовлене друге заперечення?

6. Що собою являє марне заперечення?

 

    Рекомендована література

    Основна: 10, с. 65 – 97; 12, с. 394 –425; 17.

    Додаткова: 20; 32.

    Інтернет-ресурси:51;52.

    Міні-лексикон:

    «категорія», «принцип», «становлення», «сутність», «дійсність», «зміст», «форма», «Реальність», «причина», «наслідок», «необхідність», «свобода», «випадковість», «можливість», «всезагальне», «особливе»; «детермінізм», «волюнтаризм».

     


    Читайте також:

    1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
    2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
    3. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
    4. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
    5. ДОДАТОК до Лекції № 12
    6. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
    7. Закріплення матеріалу лекції
    8. Закріплення матеріалу лекції
    9. Закріплення матеріалу лекції
    10. ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.
    11. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
    12. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ




    Переглядів: 435

    <== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
    Форми істини | Система категорій діалектики

    Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.