Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План лекції

ТЕМА 7. ФІЛОСОФІЯ СУСПІЛЬСТВА

Висновки

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Питання для самоконтролю

1. Чому категорії виступають “сходинками виведення людини з тваринного царства”?

2. Яким чином співвідносяться категорії та закони діалектики?

3. Чому не можна ототожнювати категорії “дійсність” та “реальність”?

4. Якому співвідношенню необхідності та свободи зумовлюється свавілля?

5. Виходячи з природи категорії “особливе”, обґрунтуйте природу особистості.

6. Які Ви знаєте принципи діалектики?

7. Обґрунтуйте зміст «віртуальної реальності» в аспекті категорій «дійсність» та «можливість».

8. Доведіть доцільність та межу формалізму як принципу бюрократії в державних структурах.

9. Обґрунтуйте зв’язок реформізму та поступовості у розвитку суспільних суперечностей.

10. Виведіть природу анархізму з точки зору трансформацій свободи.


  1. Основні концепції суспільства в історії філософії. Логіка розвитку соціальної філософії.
  2. Суспільство як система. Функції суспільства.
  3. Суспільна свідомість. Суспільна психологія та ідеологія.

 

Рекомендована література

Основна: 10; с. 189 – 218; 12, с. 449 – 470; 14; 17.

Додаткова: 40.

Інтернет-ресурси:50;52;

Міні-лексикон:

Суспільство, суспільні відносини, суспільне виробництво, спосіб виробництва, суспільна свідомість, форма суспільної свідомості, суспільна ідеологія.

 


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  4. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  5. ДОДАТОК до Лекції № 12
  6. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  7. Закріплення матеріалу лекції
  8. Закріплення матеріалу лекції
  9. Закріплення матеріалу лекції
  10. ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.
  11. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
  12. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система категорій діалектики | Суспільство як система. Функції суспільства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.