МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Технологічні, фінансові, наукові та соціокультурні засади економікиСтрижневими ланками взамємовпливу економічного розвитку та людини виступають:
Якщо феномен технократизму характеризується пануванням мети над засобами, сутнісним знеособленням виробництва як виробництва культурної людини, то технократія це “таке панування техників, коли вони беруть у свої руки управління державою. Але технік не є державним діячем і ніколи не проявляв здібностей до рішення політичних завдань. Область його знань включає в собі протікання механічних функціональних процесів; невід’ємною якістю цього знання є знеособленість і “строга об’єктивність” висновків. Тільки однієї якості знеособленості достатньо для того, аби засумніватися у спроможності техніка успішно справитися із завданнями державного управління” (Ф. Юнгер).
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Соціокультурна сфера філософії економіки встановлює зв’язкі між економікою та
суспільною психологією _________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ мірою розумних потреб людини__________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ культурними потребами________________________________ __________________________________________________________________________________________________________ станом суспільної та особистісної культури________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Екологією____________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________ потребами в освіті_____________________________________ __________________________________________________________________________________________________________ потребами в охороні здоров’я____________________________ __________________________________________________________________________________________________________ потребами у творчій самореалізації _______________________ __________________________________________________________________________________________________________ потребами умов існування_______________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ тощо Читайте також:
|
|||||||||||
|