Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технологічні, фінансові, наукові та соціокультурні засади економіки

 
 


Стрижневими ланками взамємовпливу економічного розвитку та людини виступають:

 


Якщо феномен технократизму характеризується пануванням мети над засобами, сутнісним знеособленням виробництва як виробництва культурної людини, то технократія це “таке панування техників, коли вони беруть у свої руки управління державою. Але технік не є державним діячем і ніколи не проявляв здібностей до рішення політичних завдань. Область його знань включає в собі протікання механічних функціональних процесів; невід’ємною якістю цього знання є знеособленість і “строга об’єктивність” висновків. Тільки однієї якості знеособленості достатньо для того, аби засумніватися у спроможності техніка успішно справитися із завданнями державного управління”

(Ф. Юнгер).

 

 

 


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


Соціокультурна сфера філософії економіки встановлює зв’язкі між економікою та

 

суспільною психологією _________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

мірою розумних потреб людини__________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

культурними потребами________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

станом суспільної та особистісної культури________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Екологією____________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

потребами в освіті_____________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

потребами в охороні здоров’я____________________________

__________________________________________________________________________________________________________

потребами у творчій самореалізації _______________________

__________________________________________________________________________________________________________

потребами умов існування_______________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

тощо


Читайте також:

  1. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  2. Аграрний комплекс національної економіки.
  3. Адміністративної економіки.
  4. АТ – одна з найбільш зручних форм колективного підприємства в умовах ринкової економіки. Першим АТ вважають створену у 1602 році Голандсько –Ост - Індську компанію.
  5. Базові засади менеджменту
  6. Валютно-фінансова інтеграція в Європі: історичні, економічні та інституційні засади
  7. Взаємозалежність суб'єктів світової економіки — об'єктивна передумова координації економічної політики
  8. Визначення пріоритетів стабілізації розвитку економіки та державне управлінське забезпечення.
  9. Виникнення капіталізму у Франції. Наукові погляди А. Монкрет’єна
  10. Відкритість національної економіки і конвертованість моделей національних економічних систем
  11. Відповідь: Функції суб’єктів ринкової економіки
  12. Вітчизняні наукові психологічні школи




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План лекції | План лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.