МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Історія як процес взаємодії різних типів цивілізації.Філософські концепції про цивілізацію. З розвитком філософської думки поняття «цивілізація» набувало різного значення. Так, у XIX-XXст. Були поширені такі тлумачення цього терміну:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Формаційний підхід:___________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цивілізаційний підхід:__________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Основні напрямки філософського тлумачення історії: Прогресистський ______________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Регресистський________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Циклічний____________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Основні парадигми розуміння історії: Класична._____________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Некласична. __________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________
Посткласична _________________________________________ ._____________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|