МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Науково-технічна революція XX ст. Людина та інформація: психологічні, соціальні та культурні аспекти.Сучасне виробництво характеризується не лише матеріальними але і духовними факторами поєднання науки та виробництва. Дедалі зростаюча роль науки у виробництві забезпечує теоретичну, духовну сторони практичної виробничої діяльності. Виявом цього стану є науково-технічний прогрес (НТП), що перетворюється в головний чинник економічного прогресу.
За Ф. Юнгером, “утопічна частина утопії” технічного прогресу пов’язується Ф.Юнгером з “поєднанням непоєднуваного, недотриманням границь, у невиправданих висновках, що виводяться із суперечливих передумов” Суперечливість передумов історичного розвитку в соціальному аспекті сформульована у висновку класичної політичної економії про те, що праця є джерелом багатства, але стати багатим за рахунок праці складно (хоча, як стверджує Ф. Юнгер, така можливість і не виключається). («Досконалість техніки»).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сучасна техніка та технологія не мисляться без втілення в них наукових досягнень. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пріоритетні напрямки розвитку НТР в XXст. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Соціальні наслідки НТР
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Основна проблема, яка повинна вирішуватися в процесі гармонізації філософської методології, розвитку економіки та людської цивілізації на засадах науково-технічного прогресу – це проблема олюднення матеріальної діяльності людини, перетворення цієї діяльності на «сродну працю» (Г.С. Сковорода), на творчу потребу людини. У такому разі праця може досягнути вільного характеру коли: 1) даний її суспільний характер (і високо розвинена колективність стає безпосереднім критерієм безпосередньої ефективності такого характеру) і коли 2) праця має науковий характер, вона одночасно представляє собою всезагальну працю, є концентрацією та напруженістю людини не як певним чином дресированої сили природи, а як такого суб‘єкту, який виступає в процесі виробництва не в чисто природній формі, а у вигляді діяльності, що керує усіма силами природи. Тут технологічне виховання постає необхідним синтезом практичного та теоретичного і, таким чином, формування універсального типу мислення стає умовою перетворенням науки на безпосередньо продуктивну силу. Саме таке технологічне втілення науки обумовлює трансформацію виробництва на виробництво наукового мислення та всебічно розвиненої людини.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|