Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Науково-технічна революція XX ст. Людина та інформація: психологічні, соціальні та культурні аспекти.

Сучасне виробництво характеризується не лише матеріальними але і духовними факторами поєднання науки та виробництва. Дедалі зростаюча роль науки у виробництві забезпечує теоретичну, духовну сторони практичної виробничої діяльності. Виявом цього стану є науково-технічний прогрес (НТП), що перетворюється в головний чинник економічного прогресу.

 

 

 
 
НТП – це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


За Ф. Юнгером, “утопічна частина утопії” технічного прогресу пов’язується Ф.Юнгером з “поєднанням непоєднуваного, недотриманням границь, у невиправданих висновках, що виводяться із суперечливих передумов” Суперечливість передумов історичного розвитку в соціальному аспекті сформульована у висновку класичної політичної економії про те, що праця є джерелом багатства, але стати багатим за рахунок праці складно (хоча, як стверджує Ф. Юнгер, така можливість і не виключається). («Досконалість техніки»).

 

НТР – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

       
 
 
   

 

 


Сучасна техніка та технологія не мисляться без втілення в них наукових досягнень.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Пріоритетні напрямки розвитку НТР в XXст.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Соціальні наслідки НТР

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Основна проблема, яка повинна вирішуватися в процесі гармонізації філософської методології, розвитку економіки та людської цивілізації на засадах науково-технічного прогресу – це проблема олюднення матеріальної діяльності людини, перетворення цієї діяльності на «сродну працю» (Г.С. Сковорода), на творчу потребу людини. У такому разі праця може досягнути вільного характеру коли: 1) даний її суспільний характер (і високо розвинена колективність стає безпосереднім критерієм безпосередньої ефективності такого характеру) і коли 2) праця має науковий характер, вона одночасно представляє собою всезагальну працю, є концентрацією та напруженістю людини не як певним чином дресированої сили природи, а як такого суб‘єкту, який виступає в процесі виробництва не в чисто природній формі, а у вигляді діяльності, що керує усіма силами природи. Тут технологічне виховання постає необхідним синтезом практичного та теоретичного і, таким чином, формування універсального типу мислення стає умовою перетворенням науки на безпосередньо продуктивну силу. Саме таке технологічне втілення науки обумовлює трансформацію виробництва на виробництво наукового мислення та всебічно розвиненої людини.

 


Читайте також:

  1. А-кролик, Б-кішка, В-мавпа, Г-людина.
  2. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  3. Антимонархічна революція 1952 р. в Єгипті.
  4. Античні міста-держави на півдні України, їх культурні традиції.
  5. Антропічні аспекти. Забруднення та самоочищення геосистем
  6. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  7. Б. Громадсько-політичний рух 60-90 рр. ХІХ ст. інтелігенції Росії та України, в центрі уваги яких був народ, селянська община та соціальна революція.
  8. Біосоціальні риси людини
  9. Визвольна революція українського народу сер. 17 століття. Воєнні дії 1648-1649 р.р.
  10. Визначте соціальні перетворення в процесі радянізації українського суспільства.
  11. Висуває принципово нові соціальні ідеї.
  12. Відрахування в соціальні фонди.




Переглядів: 676

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План лекції 2. | Майбутнє як філософська проблема. Поняття футурології.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.