МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методика проектування рекламних зверненьПроектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації. Вміння самостійно здобувати знання, систематизувати їх, надає можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення - відбувається саме через метод проекту.
Проект – сукупність певних дій, документів (бізнес-плани, бріфи, бренд-буки), текстів для створення реального об’єкта, предмета, створення різних продуктів Метод проектів є розвиток критичного мислення, пізнавальних навичок, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі. Цей метод завжди зорієнтований на самостійну діяльність – індивідуальну, парну, групову. Метод проектів завжди припускає розв’язування деякої проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого – інтегрування знань, умінь із різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей. Результати виконаних проектів повинні бути “відчутними”– конкретний результат, продукт (об єкт проектування) готовий до впровадження. Проектна діяльість, проектування — це специфічний індивідуально-творчий процес, який вимагає від кожного оригінальних нових рішень і в той же час це процес колективної творчості.
Об'єктом дизайну може стати практично будь-який новий технічний промисловий виріб, рекламна компанія, упаковка, тощо в будь-якій сфері життєдіяльності людей, де обумовлено людське спілкування. Задум, проект, креслення, малюнок. Термін, яким позначають різні види проектувальної діяльності. Мета дизайну - створення якнайповнішої відповідності проектованого об'єкту потребам людини- утилітарним та естетичним.
Основний метод дизайну Художньо-образне моделювання об'єкту дизайн-проектування за допомогою композиційного формоутворення. Воно базується на результатах аналізу і естетичних запитів і переваг певних груп споживачів, з урахуванням ситуації і середовища використовування і сприйняття об'єкту, а також аналізу функції об'єкту (як засоби наочного забезпечення відповідних потреб), конструкційних матеріалів, технології виготовлення виробів, обумовленої можливостями конкретного підприємства.
Основні категорії дизайну Образ - ідеальне уявлення про об'єкт (проект), художньо-образна модель, створена уявою дизайнера. Функція - робота, яку повинен виконувати виріб або проект + смислові, знакові і ціннісні ролі об єкту проектування.. Морфологія - будова, структура виробу (проекту), яка організована відповідно до його функції, матеріалу, способу виготовлення та застосування, що втілює задум дизайнера. Отже, об'єкт дизайну — те, що створюється та модифікується завдяки дизайну у напрямку вирішення проблем проектування або соціальної привабливості. Так, під час автотюнингу об'єктом дизайну є авто, яке може видозмінюватися як у бік кращих технічних характеристик, так і у бік кращого «сучаснішого» вигляду. Також при проектуванні нових розробок або стайлінгу старих (пакування, фірмовій стиль, ребрендинг …) також видозмінюються та покращуються художньо-образні характеристики.
Дизайн як процес. Етапи. Появі результату дизайн-розробок передують такі етапи роботи. - Бриф - визначення цілей дизайну (технічне завдання). - Аналітика - аналіз визначених цілей, збір аналогів, прототипів. - Дослідження - вивчення схожих дизайн рішень. - Дизайн рішення – креатив, дизайн-концапції для реалізації завдання. - Презентація - презентація дизайну замовнику (викладачу, групі) - Виробничий цикл (підбір графічних технік та технологій виконання) - Безпосереднє виконання проекту.(макетування та моделювання)
Поняття - «графічна культура» графічна культура відображає готовність, здатність людини прогнозувати, планувати і коригувати свої дії, будувати творчий процес та втілювати його в реальні роботи.. Формування графічної культури невід’ємно від розвитку образно-просторового, логичного та абстрактного миcлення, що реалізується при вирішенні графічних завдань. Доречно зазначити, що уміння створювати уявні образи об’єктів і оперувати ними – характерна особливість інтелекту людини. Довільно оперувати графічною мовою в процесі ровз язання конкретної задачі: - вміння змінювати графічні техніки, - надавати об’єктам проектування різні характерні ознаки, які суттєво змінені порівняно з початковими. Завдяки чому створюються нові образи.
В оточуючому нас навколишньму середовищі все більше набувають актуальності узагальнені схематичні знакові моделямі, які дають можливість в абстрактній, знаково-символічній формі відображати відповідність об’єктів праці та побуту їх графічним зображенням.(знаки навігації, піктограми, смайлики) Тому рівень графічної культури дизайнерів має бути крім абстрактного, ще й досить універсальним. Користувачі графічної інформації мають адекватно її сприймати і відповідно реагувати на неї.
Технологічна культура – рівень розвитку перетворювальної діяльності людини, що виражається у сукупності дослідницьких технологічних процесах на основі гармонійної взаємодії з природою, суспільством, і технолгічним середовищем.
Технологія – це наука про майстерність, способи взаємодії людини, знарядь і предметів праці. „Технологія” – це ідеологія змін і творчості. Зараз технології стають найважливішими фокторами пізнавального, соціально – екологічного і культурного розвитку суспільства і поліпшення на цій основі якості життя людей. Техніка і спосіб виробництва за своїм походженням є народженням культури, тому „технологія” – культурологічне поняття, пов’язане творчим мисленням і творчого предметно перетворювального діяльністю людини.
Проектно-прогностична діяльність в дизайні - направлена на майбутнє. Прогностика - наукова дисципліна про закономірності розробки прогнозів, закони і методи прогнозування.
Крите́рії (гр. kriterion - ознака для обговорювання) — ознака, обгрунтування, мірило оцінки будь-чого. Розрізняяють критерії на логічні (формальні) та емпіричні (експерементальні, пошукові) Критерії оцюнювання – це мірило (вимір), що дає можливість оцінити те про що йдеться мова, що треба спроектуватита з якими якостями повинен бути майбутній продукт (проект) Асоціації – це зв’язки що встановлюються між двома та більше об єктами на рівні відчуття та їх сприйняття. Асоціативні образи можуть бути як східні так і контрастні між собою. Образно-асоціативні властивості у об’єктів проектування, мають будь-яке графічне вираження та графічну техніку. Графічні техніки можуть тільки підсилити та підкреслити якості об’єкту. Хоча графіку часто називають «мистецтвом білого та чорного» - мова графіки дуже різноманітна і не виключає використання кольору. Художня виразність графічних об’єктів міститься в її лаконізмі, ємкості образів, зконцетрованості та відборі графічних засобів. Недосказаність, умовність в позначенні якостей об’єкту – складає особливу цінність графічного зображення, що розраховане на активну роботу уяви глядача та споживача. Не тільки досконало пророблені графічні аркуші, а й швидкі замальовки мають художню цінність.
МОДУЛЬ 6. Товар і його рекламний образ Читайте також:
|
||||||||
|