МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика проектування рекламних зверненьПроектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації. Вміння самостійно здобувати знання, систематизувати їх, надає можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення - відбувається саме через метод проекту.
Проект – сукупність певних дій, документів (бізнес-плани, бріфи, бренд-буки), текстів для створення реального об’єкта, предмета, створення різних продуктів Метод проектів є розвиток критичного мислення, пізнавальних навичок, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі. Цей метод завжди зорієнтований на самостійну діяльність – індивідуальну, парну, групову. Метод проектів завжди припускає розв’язування деякої проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого – інтегрування знань, умінь із різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей. Результати виконаних проектів повинні бути “відчутними”– конкретний результат, продукт (об єкт проектування) готовий до впровадження. Проектна діяльість, проектування — це специфічний індивідуально-творчий процес, який вимагає від кожного оригінальних нових рішень і в той же час це процес колективної творчості.
Об'єктом дизайну може стати практично будь-який новий технічний промисловий виріб, рекламна компанія, упаковка, тощо в будь-якій сфері життєдіяльності людей, де обумовлено людське спілкування. Задум, проект, креслення, малюнок. Термін, яким позначають різні види проектувальної діяльності. Мета дизайну - створення якнайповнішої відповідності проектованого об'єкту потребам людини- утилітарним та естетичним.
Основний метод дизайну Художньо-образне моделювання об'єкту дизайн-проектування за допомогою композиційного формоутворення. Воно базується на результатах аналізу і естетичних запитів і переваг певних груп споживачів, з урахуванням ситуації і середовища використовування і сприйняття об'єкту, а також аналізу функції об'єкту (як засоби наочного забезпечення відповідних потреб), конструкційних матеріалів, технології виготовлення виробів, обумовленої можливостями конкретного підприємства.
Основні категорії дизайну Образ - ідеальне уявлення про об'єкт (проект), художньо-образна модель, створена уявою дизайнера. Функція - робота, яку повинен виконувати виріб або проект + смислові, знакові і ціннісні ролі об єкту проектування.. Морфологія - будова, структура виробу (проекту), яка організована відповідно до його функції, матеріалу, способу виготовлення та застосування, що втілює задум дизайнера. Отже, об'єкт дизайну — те, що створюється та модифікується завдяки дизайну у напрямку вирішення проблем проектування або соціальної привабливості. Так, під час автотюнингу об'єктом дизайну є авто, яке може видозмінюватися як у бік кращих технічних характеристик, так і у бік кращого «сучаснішого» вигляду. Також при проектуванні нових розробок або стайлінгу старих (пакування, фірмовій стиль, ребрендинг …) також видозмінюються та покращуються художньо-образні характеристики.
Дизайн як процес. Етапи. Появі результату дизайн-розробок передують такі етапи роботи. - Бриф - визначення цілей дизайну (технічне завдання). - Аналітика - аналіз визначених цілей, збір аналогів, прототипів. - Дослідження - вивчення схожих дизайн рішень. - Дизайн рішення – креатив, дизайн-концапції для реалізації завдання. - Презентація - презентація дизайну замовнику (викладачу, групі) - Виробничий цикл (підбір графічних технік та технологій виконання) - Безпосереднє виконання проекту.(макетування та моделювання)
Поняття - «графічна культура» графічна культура відображає готовність, здатність людини прогнозувати, планувати і коригувати свої дії, будувати творчий процес та втілювати його в реальні роботи.. Формування графічної культури невід’ємно від розвитку образно-просторового, логичного та абстрактного миcлення, що реалізується при вирішенні графічних завдань. Доречно зазначити, що уміння створювати уявні образи об’єктів і оперувати ними – характерна особливість інтелекту людини. Довільно оперувати графічною мовою в процесі ровз язання конкретної задачі: - вміння змінювати графічні техніки, - надавати об’єктам проектування різні характерні ознаки, які суттєво змінені порівняно з початковими. Завдяки чому створюються нові образи.
В оточуючому нас навколишньму середовищі все більше набувають актуальності узагальнені схематичні знакові моделямі, які дають можливість в абстрактній, знаково-символічній формі відображати відповідність об’єктів праці та побуту їх графічним зображенням.(знаки навігації, піктограми, смайлики) Тому рівень графічної культури дизайнерів має бути крім абстрактного, ще й досить універсальним. Користувачі графічної інформації мають адекватно її сприймати і відповідно реагувати на неї.
Технологічна культура – рівень розвитку перетворювальної діяльності людини, що виражається у сукупності дослідницьких технологічних процесах на основі гармонійної взаємодії з природою, суспільством, і технолгічним середовищем.
Технологія – це наука про майстерність, способи взаємодії людини, знарядь і предметів праці. „Технологія” – це ідеологія змін і творчості. Зараз технології стають найважливішими фокторами пізнавального, соціально – екологічного і культурного розвитку суспільства і поліпшення на цій основі якості життя людей. Техніка і спосіб виробництва за своїм походженням є народженням культури, тому „технологія” – культурологічне поняття, пов’язане творчим мисленням і творчого предметно перетворювального діяльністю людини.
Проектно-прогностична діяльність в дизайні - направлена на майбутнє. Прогностика - наукова дисципліна про закономірності розробки прогнозів, закони і методи прогнозування.
Крите́рії (гр. kriterion - ознака для обговорювання) — ознака, обгрунтування, мірило оцінки будь-чого. Розрізняяють критерії на логічні (формальні) та емпіричні (експерементальні, пошукові) Критерії оцюнювання – це мірило (вимір), що дає можливість оцінити те про що йдеться мова, що треба спроектуватита з якими якостями повинен бути майбутній продукт (проект) Асоціації – це зв’язки що встановлюються між двома та більше об єктами на рівні відчуття та їх сприйняття. Асоціативні образи можуть бути як східні так і контрастні між собою. Образно-асоціативні властивості у об’єктів проектування, мають будь-яке графічне вираження та графічну техніку. Графічні техніки можуть тільки підсилити та підкреслити якості об’єкту. Хоча графіку часто називають «мистецтвом білого та чорного» - мова графіки дуже різноманітна і не виключає використання кольору. Художня виразність графічних об’єктів міститься в її лаконізмі, ємкості образів, зконцетрованості та відборі графічних засобів. Недосказаність, умовність в позначенні якостей об’єкту – складає особливу цінність графічного зображення, що розраховане на активну роботу уяви глядача та споживача. Не тільки досконало пророблені графічні аркуші, а й швидкі замальовки мають художню цінність.
МОДУЛЬ 6. Товар і його рекламний образ Читайте також:
|
||||||||
|