МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стратегія підприємства як відкритої системиТермін «стратегія», його виникнення. Основні завдання підприємства як відкритої системи. Принципи формування стратегічної моделі. Система стратегічних перетворень на підприємстві. Класифікація стратегій підприємства. Термін «стратегія» походить від грецького «strategia» (stratos – військо та ago – веду), з військового лексикону. Її розуміли як вищу форму військового мистецтва, що вивчає закономірності та характер війни, опрацьовує теоретичні основи планування, підготовки та здійснення військових операцій, визначає стратегічні завдання. Вперше термін «стратегія» у сфері економіки підприємства використав у 1962 році А. Чандлер у праці «Стратегія та структура». В сучасній економічній літературі існує значна кількість визначень терміну «стратегія»: 1. У менеджменті стратегія – це програма дій, що визначає розвиток підприємства, відповідну систему управління, шляхи досягнення поставлених цілей. 2. За І. Ансоффом, стратегія – це набір правил для прийняття рішень, якими підприємство керується у своїй діяльності. 3. За Б. Карлосом, стратегія – узагальнена модель дій, які необхідні для координації та розподілу ресурсів підприємства. 4. За А. Чандлером, стратегія – встановлення основних довготермінових цілей та намірів підприємства, а також напряму дій і ресурсів, які необхідні для досягнення цих цілей. 5. За А. Томпсоном, стратегія – план управління підприємством, задоволення потреб споживачів та досягнення визначених цілей. 6. За А. Месконом, стратегія – комплексний план, сформований для здійснення місії підприємства та досягнення його цілей. Узагальнюючи, стратегія розглядається як засіб досягнення цілей, до яких прагне підприємство і які можуть змінюватися в окремі моменти у зв’язку із зміною зовнішніх умов. Процес опрацювання стратегії підприємства здійснюється з орієнтацією на певний напрям розвитку, що потребує комплексу специфічних заходів. Стратегія має узгоджуватися з місією, яку визначило для себе підприємство. Ефективна реалізація стратегії неможлива без зворотнього зв’язку із зовнішнім середовищем. Основні завдання стратегії підприємства як відкритої системи, які доцільно визначити на початку вивчення курсу: 1. Дослідження ринку. 2. Визначення обсягів виробництва продукції (надання послуг). 3. Розвиток інвестиційної діяльності. 4. Здійснення інноваційної діяльності. 5. Налагодження ефективних зв’язків з партнерами по ринку. 6. Формування ефективної кадрової політики. Принципи формування стратегічної моделі підприємства: 1. Узгодженість з ресурсними можливостями. 2. Охоплення всіх сфер діяльності. 3. Інноваційність поведінки – готовність до безперервних оновлень та покращень усіх сфер діяльності підприємства. 4. Усвідомлення власних сильних сторін підприємства та їх розвиток. 5. Творчий підхід – уміння передбачити можливі майбутні проблеми. 6. Ефективність та посилення мотивації персоналу. 7. Практичність та можливість реалізації стратегії. Сутність стратегічних перетворень на підприємстві визначають: 1. Злиття, поглинання, приєднання та інші форми реорганізації. 2. Впровадження інновацій. 3. Вибір ( зміна ) місця розташування. 4. Реконструкція виробничих потужностей. 5. Зміна організаційно-правової форми підприємства, структури виробництва та системи управління. Формування стратегії відбувається в умовах узагальненої, неповної та неточної інформації. Класифікація стратегій підприємства надається у таблиці 1.1 [6].
Таблиця 1.1 Читайте також:
|
||||||||
|