Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні положення про рух поїздів на ділянках, обладнаних автоматичним блокуванням

Особливості забезпечення безпеки руху поїздів в умовах порушення нормальної роботи пристроїв СЦБ на станціях, включених до ДЦ.

Рух поїздів на ділянках, обладнаних диспетчерською централізацією.

Основні несправності автоматичного блокування. Забезпечення безпеки руху поїздів в умовах несправності автоматичного блокування.

Приймання, відправлення поїздів по станціях, розташованих на ділянках обладнаних автоматичним блокуванням.

Загальні положення про рух поїздів на ділянках, обладнаних автоматичним блокуванням.

План

Основні принципи регулювання руху поїздів на дільницях обладнаних автоматичним блокуванням та диспетчерською централізацією. Порядок забезпечення безпеки руху в умовах несправності пристроїв СЦБ.

 

 

Рух поїздів на одноколійних перегонах, обладнаних автоблокуванням для двостороннього руху, здійснюється в обох напрямках.

На двоколійних перегонах як з одностороннім, так і з двостороннім автоблокуванням по кожній колії, рух парних поїздів здійснюється по одній, непарних – по другій головній колії, кожна з яких є правильною для поїздів даного напрямку.

На двоколійних перегонах з двостороннім автоблокуванням може здійснюватися двосторонній рух по кожній колії за правилами одноколійного руху.

Порядок руху на таких і багатоколійних перегонах по кожній головній колії в межах двох і більше залізниць встановлюється Державною адміністрацією залізничного транспорту України, а в межах залізниці – начальником залізниці.

За автоматичного блокування:

а) дозволом на зайняття поїздом блок-ділянки служить дозволяюче показання вихідного або прохідного світлофора;

б) як виняток, на прохідних світлофорах (крім тих, що знаходяться перед вхідними світлофорами), розміщених на затяжних підйомах, допускається в кожному окремому випадку з дозволу начальника залізниці установлення умовно - дозволяючого сигналу – щита із відбивним знаком у вигляді букви Т. Наявність цього сигналу служить дозволом вантажному поїзду для проходження червоного вогню світлофора без зупинки.

В цьому разі машиніст повинен вести поїзд так, щоб проїжджати світлофор з червоним вогнем із швидкістю не більшою 20 км/год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинити його, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху;

в) після зупинки поїзда перед прохідним світлофором з червоним вогнем, а також з незрозумілим показанням чи погаслим, якщо машиніст бачить або знає, що наступна блок-ділянка зайнята поїздом, йому забороняється продовжувати рух до тих пір, поки блок-ділянка не звільниться.

Якщо машиніст не знає про знаходження на наступній блок-ділянці поїзда, він повинен після зупинки відпустити автогальма і, якщо за цей час на світлофорі не з’явиться дозволяючий вогонь, вести поїзд до наступного світлофора із швидкістю не більшою 20 км/год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху.

Якщо наступний прохідний світлофор буде в такому ж стані, рух поїзда після зупинки триває в тому ж порядку.

Якщо після проходження у визначеному порядку прохідного світлофора із забороняючим показанням на локомотивному світлофорі з’явиться дозволяюче показання, машиніст може прямувати до наступного світлофора,керуючись показаннями локомотивного світлофора, але зі швидкістю не більшою 40 км/год

За наявності дозволяючого вогню на локомотивному світлофорі прохідні світлофори з погаслим вогнем дозволяється проїжджати без зупинки, керуючись показанням локомотивного світлофора.

Якщо показання колійного і локомотивного світлофорів не відповідають один одному, машиніст повинен керуватися тільки показаннями колійних світлофорів.

Проходження прохідних світлофорів з червоним вогнем або незрозумілим показанням проводиться у порядку, передбаченому пунктом 16.27 Правил технічної експлуатації залізниць України незалежно від показання локомотивного світлофора.

Прямування поїзда (локомотива) з несправною автоматичною локомотивною сигналізацією або поїзним радіозв’язком повинно здійснюватися згідно з наказом поїзного диспетчера, який передається поїзним диспетчером на всі станції диспетчерської дільниці, де прямує даний поїзд і де є можливість заміни або ремонту цих пристроїв без відчеплення локомотива або заміни локомотива, за формою:

“Наказ №… Дата … Час (год … хв…)

Всім ДС від станції … до станції …. Копія машиністу поїзда №…. , ДНЦ сусідньої дільниці .

Поїзд № …. Прямує з несправною автоматичною локомотивною сигналізацією (поїзним радіозв’язком). Забезпечте безпечний пропуск поїзда № …. ДНЦ … прізвище”.

 

У випадку несправності пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації або поїзного радіозв’язку після повідомлення про це поїзного диспетчера машиніст локомотива або моторвагонного рухомого складу зобов’язаний:

- при управлінні локомотивом пасажирського, вантажно-пасажирського, вантажного поїзда або резервним (одиночним) локомотивом ;

- довести цей поїзд (локомотив) згідно з реєстрованим наказом поїзного диспетчера до пункту зміни локомотивних бригад, де автоматична локомотивнасигналізація або радіозв’язок повинні бути відремонтовані або буде здійснена заміна локомотива;

- електро- та дизель-поїзди, за реєстрованим наказом поїзного диспетчера, довести до найближчої станції з основним або оборотним депо, або станції, яка має пункт їх технічного обслуговування;

- господарчі, відбудовні та пожежні поїзди згідно з реєстрованим наказом поїзного диспетчера довести до місця виконання робіт з поверненням назад.

 


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Білковий обмін: загальні відомості
  3. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  4. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  5. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  6. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  7. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  8. Визначення положення газорідинних і водо-нафтових контактів
  9. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  10. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  11. Випарні апарати з горизонтальним і похилим положенням нагрівальних камер
  12. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.




Переглядів: 1250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Порядок дій при несправностях автоблокування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.