Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



У будь-якому атомі не може бути двох однакових електронів, які б знаходились у однакових стаціонарних станах і які б визначалися набором однакових чисел n, l, m, ms.

 

Принцип Паулі пов’язаний з основними обмеженнями квантової механіки та принципом нерозпізнаності частинок, із якого випливає існування двох класів частинок ферміонів і бозонів, для яких характерне існування анти- й симетричних функцій.

S напівцілий

y ( - . . . ) = -y ( ) – ферміони ( е, р, +n )

S цілий

y ( - . . . ) = +y ( ) – бозони ( фотони, гравітони, ядра хімічних елементів).

Принцип Паулі з точки зору квантової механіки: ферміони зустрічаються в природі тільки у станах, які описуються антисиметричною функцією.

 

8. Користуючись принципом Паулі, можна знайти кількість електронів, які знаходяться у станах, що визначаються головним квантовим числом n.

 

 

l = 0; S - стан n=1 K – оболонка , 2 eл.

 

l = 1; p – стан l = 0; m=0; ms = ± 1/2 , 2 eл.

L = 2 ; d - cтан

n = 2 l = 0,1 m = 0, ± 1

ms = ± 1/2

2 ел. 2S2 l = 0

l = 1 m = 6 ел. 2+6 = 8 ел.

 



Читайте також:

  1. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  2. N – чисельність популяції
  3. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  4. Аксіома неперервності дійсних чисел
  5. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  6. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу
  7. Анатомічна будова кісток вільної нижньої кінцівки
  8. Анатомічна довідка
  9. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  10. Анатомія кісток верхньої і нижньої кінцівок та їх з’єднання
  11. Анатомія параректальних просторів
  12. Анатомія» іміджу.




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ ХХII | ЛЕКЦІЯ ХХIV

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.