МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задачі для самостійного розв’язанняЗадача 1. Обчислити імовірність помилок при оптимальному когерентному прийманні бінарних протилежних і бінарних ортогональних сигналів, якщо потужність сигналів на вході когерентного демодулятора Рс, спектральна густина завади No, швидкість передавання R Бод.
Задача 2. Обчислити імовірність помилок при оптимальному некогерентному прийманні бінарних ортогональних сигналів з випадковою початковою фазою, якщо потужність сигналів на вході некогерентного демодулятора Рс, спектральна густина завади No, швидкість передавання R Бод.
Задача 3. Обчислити імовірність помилок при оптимальному некогерентному прийманні бінарних ортогональних сигналів з випадковою початковою фазою і флуктуючою амплітудою, якщо середня потужність сигналів на вході некогерентного демодулятора Рс, спектральна густина завади No, швидкість передавання R.
Задача 4. Визначити, яке співвідношення q2 сигнал/шум в каналі у випадку використання некогерентного вузько смугового приймання АМ, якщо передавання символів 0 та 1 рівноімовірне, швидкість модуляції дорівнює В, Бод, а пропускна здатність каналу С, біт/с.
Задача 5. У скільки разів необхідно збільшити середню потужність передавача, щоб при ідеальному прийманні ФМ сигналів імовірність помилки зменшилась від ре1 до ре2 ?
Задача 6. У скільки разів необхідно збільшити середню потужність передавача, щоб при ідеальному прийманні ЧМ сигналів імовірність помилки знизилась від ре1 до ре2 ?
Задача 7.Обчислити необхідне відношення сигнал/шум на вході демодулятора приймача в каналі з релеївськими завмираннями при використанні ЧМ і вузькосмуговому некогерентному прийманні, якщо задана імовірність помилки.
ВИСНОВКИ: В результаті отриманих рішень чисельних прикладів і задач підтверджені теоретичні положення про те, що найвища (потенційна) завадостійкість досягається при оптимальному когерентному прийманні сигналів на фоні нормального "білого" шуму. При некогерентному прийомі сигналів з випадковою початковою фазою і флуктуюючою амплітудою завадостійкість знижується, особливо за наявності релеєвскіх завмирань
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|