МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція № 5.
Тема : “Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Засоби опису алгоритмів. Базові структури алгоритмів. Інформаційна модель. “
Основні запитання лекції :
10. Розгалужений алгоритм. Приклад 11. Поняття циклу. Особливості. Види циклів. 12.Цикл-доки(з передумовою), приклад. 13. Поняття величини. Типи величин. 14. Прості величини. Змінні та постійні величини. 15. Структура опису величин. 16. Інформаційна модель. Алгоритм ¾ зрозуміле й точне розпорядження виконавцеві виконати скінченну послідовність команд, що приводить від вихідних даних до шуканого результату. До складу кожного алгоритму входять такі етапи, як введення вихідних даних, їх оброблювання, виведення результатів. Для описування логічно обумовленого ходу виконування дій при складанні будь-якого алгоритму використовуються одні й ті самі складові блоки, що їх називають базовими структурами. Їх тільки три : проходження, розвилка, цикл. При описуванні базових структур для їх графічного подання у вигляді схем використовуються спеціальні позначення.
Виконати дію
Дією тут може бути як одна окрема дія (наприклад, скласти два числа або накреслити лінію), так і послідовність дій, що логічно з’єднані у блок.
Засоби опису алгоритмів. Розроблений алгоритм повинен бути поданим у такому вигляді, щоб він був зрозумілим кожній людині, що його використовує. Алгоритми записуються різними способами: словесний опис , формульний, блок-схеми, табличний. 1. Словесний опис : алгоритм у вигляді інструкції написаної словами (рідною мовою). 2. Формульний : у вигляді формули розв’язується задача (одне рівняння або система рівнянь, з фізики наприклад закон Ома і т .п.). 3. Блок-схема : наочний графічний спосіб подання алгоритму, який входить в ЄСКД та ЄСТПД. 4. Табличний : запис алгоритму у вигляді таблиці.
Дуже зручно зображувати алгоритм у вигляді блок-схем. Схема алгоритму ¾ це графічне зображення алгоритму за допомогою окремих блоків, що позначають ту чи іншу дію. У блок-схемах окремі дії зображуються геометричними фігурами, що мають стандартні призначення і вигляд. Читайте також:
|
||||||||
|