МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Високий ризик спрямованого на себе насилляАлгоритм дії медичної сестри Високий ризик насилля, спрямованого на інших осіб Алгоритм дії медичної сестри У разі виникнення або підозри наявності у хворого суїцидних або гомоцидних дій і тенденцій медична сестра повинна: · Негайно повідомити про це лікаря. · Хворого перевести в палату пильного догляду або встановити біля нього індивідуальний цілодобовий пост. · Особисті речі такого хворого повинні бути під контролем чергового медперсоналу, щоб попередити нещасні випадки. Це стан, при якому індивід здатний проявляти форми поведінки, небезпечні для інших осіб. Характерні симптоми і етіологічні фактори: 1. Агресивна поза, міміка і пантоміміка (напружена поза, стиснуті кулаки, словесні погрози тощо). 2. Руйнівна поведінка. 3. Підвищена рухова активність з подразливістю і збудженням. 4. Напади люті, виражена дисфорія. 5. Порушення сприймання (галюцинації, ілюзії). 6. Наявність маячення. 7. Стани затьмареної свідомості. 8. Порушення контролю за потягами. 9. Зловживання алкоголем або наркотиками. · Найчастіше агресія є наслідком психозу. Уважно спостерігайте за хворими, щоб вчасно помітити зміни в психічному стані хворих. · Ризик агресії та її наслідки підвищуються, коли є доступ до небезпечних предметів. Заберіть потенційно небезпечні предмети. Суворо дотримуйтесь правил техніки безпеки. · Велика кількість подразників посилює неадекватність поведінки. Зменшіть кількість подразників (невелика кількість людей, тиша неяскраве освітлення). · Забезпечте достатню кількість помічників для гарантування безпеки під час надання допомоги. Це продемонструє хворому силу і доказ контролю над ситуацією. · Тривога є заразною і може передаватися від вас хворому, що посилює його агресивні тенденції. Поводьте себе біля хворого спокійно, не залякуйте його, пригнічуйте в собі страх і тривогу. · Агресивна поведінка одного хворого може індукувати аналогічну поведінку в інших хворих. Ізолюйте хворого, який знаходиться в стані збудження. · Грубе застосування фіксації збуджує хворих. Адекватно використовуйте фіксацію. · Проговорювання переживань зменшує афект. Дайте можливість хворому «викричати» свій гнів. · Поки стан хворого не стабілізується, він повинен перебувати на режимі суворого нагляду. Це стан, при якому хворий проявляє форми поведінки, небезпечні для нього. Характерні симптоми і етіологічні фактори: 1. Депресивний настрій. 2. Відчуття власної нікчемності. 3. Гнів, обернений на себе. 4. Неадекватне переживання власної вини. 5. Відчуття самотності. 6. Наявність суїцидних дій в минулому. 7. Наявність галюцинацій. 8. Саморуйнівна поведінка (зловживання алкоголем, наркотиками, інші залежні стани). Читайте також:
|
||||||||
|