Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нарада - як спосіб між індивідуальних комунікацій.

Темперамент та реакція на конфлікт

Темперамент Холерик Сангвінік Флегматик Меланхолік
У конфлікті : йде на загострення ситуації, обвинувачує оточуючих, намагається ліквідувати суперечності гнучкий, достатньо поступливий, шукає спільні позиції та згоду. намір відтермінувати рішення, всебічно обсудити ситуацію, проводить колективну психотерапію або саморегуляцію втікає від вирішення проблеми, прагне до компромісу, пасивний, перекладає відповідальність на інших

Нарада – особливий спосіб комунікації в організації. Неправильно проведена нарада також може стати причиною непорозумінь.

Стилі проведення нарад:

1. Формальний (порозуміння) – звичайна нарада з характерними виробничими питаннями, на які більшість має подібні точки зору

2. Формальний (змагання) – наради, на яких обговорюються нові питання, і думки учасників не співпадають

3. Неформальний ( порозуміння) – окремі наради, де необхідно створити природну атмосферу для вільного обміну інформацією

4. Неформальні (змагання) – наради по питанням, де немає згоди, гострі суперечки допомагають виявити проблеми та знайти їм рішення

Етапи підготовки наради:

1) Визначити тип наради і скласти детальний план.

2) По кожному пункту плану позначити необхідну інформацію та її джерела.

3) Якщо питання складене, необхідно задіяти досвідчених працівників для виступу.

4) По кожному питанню на порядку денному підготувати проект рішення.

5) За день до наради вияснити можливість її проведення.

Схема наради:

1. Оголосити порядок денний та при необхідності внести в нього корективи

2. По кожному питанню довести до відома учасників вихідну інформацію

3. Після чого провести обмін думками, під час якого намітити шляхи вирішення проблеми

4. Потім зачитати та обговорити проект вирішення питання. Рішення провести шляхом голосування

5. Рішення по кожному питанню має обов'язково доповнюватись очікуваним результатом, термінами та відповідальними особами.


Критерії успішності наради:

§ Глибина опрацювання питань

§ Активність учасників в обговоренні

§ Ступінь досягнення консенсусу

§ Відповідність атмосфери дискусії обраному стилю спілкування

§ Своєчасність та чіткість виконання рішень

Отже, успішність впровадження зміни на підприємстві чимало залежить від того, які підходи до трудового колективу ми оберемо.

Кожний з вище наведених підходів визначає набір керівних принципів для менеджерів:

- біхевіористський: розробіть правильні стратегії заохочення;

- когнітивний: пов'яжіть цілі з мотивами;

- психодинамічний: поводьтеся з людьми як з індивідуальностями», розумійте їхній емоційний стан не гірше за свій;

- гуманістичний: поводьтеся природно, вірте, що люди хочуть рости і розвиватися.

 


Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  3. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  4. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  5. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.
  6. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  7. Бюджетний устрійпоказує, в який спосіб побудована бюджетна система. Іншими словами,він відображає організацію вертикальної структури бюджету держави за рівнями влади.
  8. Види і форми комунікацій.
  9. Види індивідуальних занять
  10. Визначення індивідуальних речовин.
  11. Візуальний спосіб
  12. Віртуальна корпорація” як новий спосіб організації партнерства у веденні бізнесу




Переглядів: 671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перешкоди на шляху індивідуальних змін. | Механічні небезбеки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.