Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Літературні джерела

План семінарського заняття по темі

Тема 9. 2. Основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.).

Літературні джерела

План семінарського заняття по темі

Тема 9.1. Світове господарство на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.).

Кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.).

Розділ ІХ (ЗМ 9). Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції

 

Формування трилітаризму. США, Японія, ФРН - нові економічні лідери.

Форми державного регулювання економіки. Транснаціональні корпорації. Військово-промисловий комплекс та зростання воєнних витрат. Поглиблення криз у 70 - 80-ті роки та їх причини.

Особливості економічного розвитку провідних країн Європи в умовах глобалізаційних процесів в кінці ХХ - на початку ХХІ ст. Роль транснаціонального капіталу. Особливості міжнародних економічних звя’зків. Проблеми євроінтеграції.

“Нові індустріальні країни” та причини їх швидкого економічного зростання.

1. Особливості міжнародних економічних зв’язків.

2. “Нові індустріальні держави” (П. Корея, Тайланд, Японія, Сінгапур, Індія, Бразилія).

3. Міжнародні монополістичні об’єднання кінеця ХХ ст. - початоку ХХІ ст. та їх вплив на світове господарство.

[16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]

 

Кейнсінізм. Сучасний монетаризм (неолібералізм). Трансформаційні та глобалізаційні теорії.

1. Кейнсінізм.

2. М. Фрідман – основоположник монетаризму.

3. Протилежності економічних теорій М. Фрідмана та Дж. М. Кейнса.

4. Трансформаційні та глобалізаційні теорії (Гуннар Мюрдаль, Пітер Друкер, Алвін Тоффлер, Д. Белл).

[16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]

 

Тестові завдання для самоконтролю

Завдання № 1. До групи держав т. з. молодих азійських тигрів слід віднести:

а) Китай;

б) В’єтнам;

в) Тайвань;

г) Гонконг:

д) П. Корею;

е) Малайзія;

є) Філіпіни;

ж) Сінгапур.

 

Завдання № 2. Індія завоювала незалежність:

а) 1953 р.;

б) 1961 р.;

в) 1947 р.;

г) 1939 р.

Завдання № 3. Хто ввів у сучасну науку термін “монетаризм”:

а) М. Фрідмен;

б) К. Брунер;

в) Дж.Робінсон;

г) Г.Мюрдаль.

 

Завдання № 3. Менеджмент як науку створив:

а) Г. Мюрдаль;

б) А. Тоффлер;

в) Д. Белл.

 

Завдання № 5. Які види спеціалізації відносяться до внутрішньогалузевої

спеціалізації:

б) предметна;

в) подетальна;

г) типорозмірна;

д) технологічна;

е) наукова.

 

Завдання № 6. Міжнародний поділ праці зумовлює для країни наступні можливості?

а) оптимальне використання ресурсів;

б) зменшення обсягів виробництва;

в) збільшення обсягів виробництва;

г) виробництво дешевих товарів;

д) виробництво дорогих товарів;

е) обмеженість можливостей науки;

є) стимулювання розвитку науки і техніки.

 

Завдання № 7. До основних форм процесу інтернаціоналізації господарського життя слід віднести:

а) міжнародна торгівля:

б) бартерні операції;

в) обмін науково-технічною інформацією;

г) фінансово - інвестиційне співробітництво;

д) вільне пересування робочої сили;

е) розширення діяльності ТНК;

є) експорт капіталу.

 

Завдання № 8. М. Фрідмен розробив:

а) доктрину неокласичного відродження;

б) теорію “раціональних очікувань”;

в) “монетаризм”.

 


Читайте також:

  1. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  2. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  3. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  4. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  5. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  6. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  7. Антропологічні джерела
  8. Банківське право України: поняття , предмет регулювання, джерела і система
  9. Безперебійні джерела живлення
  10. Бюджетний дефіцит та джерела його фінансування.
  11. Бюджетний дефіцит, його суть, причини виникнення та джерела фінансування
  12. Бюджетний дефіцит: причини виникнення та можливі джерела покриття




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Літературні джерела | План семінарського заняття по темі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.