МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Літературні джерелаПлан семінарського заняття по темі Тема 9. 2. Основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.). Літературні джерела План семінарського заняття по темі Тема 9.1. Світове господарство на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.). Кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.). Розділ ІХ (ЗМ 9). Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції
Формування трилітаризму. США, Японія, ФРН - нові економічні лідери. Форми державного регулювання економіки. Транснаціональні корпорації. Військово-промисловий комплекс та зростання воєнних витрат. Поглиблення криз у 70 - 80-ті роки та їх причини. Особливості економічного розвитку провідних країн Європи в умовах глобалізаційних процесів в кінці ХХ - на початку ХХІ ст. Роль транснаціонального капіталу. Особливості міжнародних економічних звя’зків. Проблеми євроінтеграції. “Нові індустріальні країни” та причини їх швидкого економічного зростання. 1. Особливості міжнародних економічних зв’язків. 2. “Нові індустріальні держави” (П. Корея, Тайланд, Японія, Сінгапур, Індія, Бразилія). 3. Міжнародні монополістичні об’єднання кінеця ХХ ст. - початоку ХХІ ст. та їх вплив на світове господарство. [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]
Кейнсінізм. Сучасний монетаризм (неолібералізм). Трансформаційні та глобалізаційні теорії. 1. Кейнсінізм. 2. М. Фрідман – основоположник монетаризму. 3. Протилежності економічних теорій М. Фрідмана та Дж. М. Кейнса. 4. Трансформаційні та глобалізаційні теорії (Гуннар Мюрдаль, Пітер Друкер, Алвін Тоффлер, Д. Белл). [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]
Тестові завдання для самоконтролю Завдання № 1. До групи держав т. з. молодих азійських тигрів слід віднести: а) Китай; б) В’єтнам; в) Тайвань; г) Гонконг: д) П. Корею; е) Малайзія; є) Філіпіни; ж) Сінгапур.
Завдання № 2. Індія завоювала незалежність: а) 1953 р.; б) 1961 р.; в) 1947 р.; г) 1939 р. Завдання № 3. Хто ввів у сучасну науку термін “монетаризм”: а) М. Фрідмен; б) К. Брунер; в) Дж.Робінсон; г) Г.Мюрдаль.
Завдання № 3. Менеджмент як науку створив: а) Г. Мюрдаль; б) А. Тоффлер; в) Д. Белл.
Завдання № 5. Які види спеціалізації відносяться до внутрішньогалузевої спеціалізації: б) предметна; в) подетальна; г) типорозмірна; д) технологічна; е) наукова.
Завдання № 6. Міжнародний поділ праці зумовлює для країни наступні можливості? а) оптимальне використання ресурсів; б) зменшення обсягів виробництва; в) збільшення обсягів виробництва; г) виробництво дешевих товарів; д) виробництво дорогих товарів; е) обмеженість можливостей науки; є) стимулювання розвитку науки і техніки.
Завдання № 7. До основних форм процесу інтернаціоналізації господарського життя слід віднести: а) міжнародна торгівля: б) бартерні операції; в) обмін науково-технічною інформацією; г) фінансово - інвестиційне співробітництво; д) вільне пересування робочої сили; е) розширення діяльності ТНК; є) експорт капіталу.
Завдання № 8. М. Фрідмен розробив: а) доктрину неокласичного відродження; б) теорію “раціональних очікувань”; в) “монетаризм”.
Читайте також:
|
||||||||
|