МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Літературні джерела[16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]
Тестові завдання для самоконтролю Завдання № 1. Найбільше ефективною соціально-економічною системою в ході другої світової війни, виявилася: а) американська; г) німецька; б) французька; д) британська; в) радянська; е) японська.
Завдання № 2. План Маршалла передбачав: а) соціально-економічні реформи; б) державне регулювання економіки; в) політичну стабілізацію; г) подолання розрухи; д) стабілізацію фінансового обігу; е) надання фінансових субсидій; є) перерозподіл колоній; ж) зміну сфер економічного впливу; з) уніфікацію митної системи; и) вільне пересування робочої сили; і) свободу підприємництва; ї) підтримку американської політики.
Завдання № 3. “ Зворотний курс” Доджа – Макартура передбачав: - ?
Завдання № 4. Бреттон – Вудська система включає: а) НАТО; г) РЕВ; б) МВФ; д) МБРР; в) Систему коригування фінансових курсів валют; е) ВТО.
Завдання № 5. Визначіть загальні тенденції розвитку світового господарства у 40 – 90-х рр. XX ст. (письмово): - ?
Завдання № 6. Термін «соціальне ринкове господарство» належить: а) Дж. М. Кейнсу; г) П. Самуельсону; б) М. Фрідмену; д) К. Менгеру; в) А. Мюллєру-Армаку; е) В. Ойкену.
Завдання № 7. Назвіть основні теоретичні засади неолібералізму: а) вільне ціноутворення і стабільність грошового обігу; б) зростання обсягів державних замовлень, закупівлі і позик; в) пріоритет приватної власності; г) державне регулювання економіки; д) соціальне вирівнювання за допомогою справедливого розподілу; е) обмежена економічна роль держави.
Завдання № 8. Соціальне ринкове господарство передбачає: а) вільну конкуренцію; б) рівні можливості; в) монополізм; г) відсутність конкуренції; д) акціонування капіталу; е) тоталітаризм; є) масове виробництво споживчих товарів; ж) узгодження інтересів праці та капіталу; з) обмеження конкуренції; и) досягнення соціальної згоди.
Завдання № 9. “Рейганоміка” – це : - ?
Завдання № 10. Європейське Співтовариство утворилося: а) 1945 р.; г) 1953 р.; б) 1949 р.; д) 1957 р. Завдання № 11. Чи входять до “G – 8” наступні країни: а) США; д) Великобританія; б) Росія; е) Італія; в) Японія; є) Канада. г) Німеччина;
Завдання № 12. Які етапи у своєму розвитку проходять інтеграційні процеси - ? Завдання № 13. Установіть відповідність: 1) Дж. Коммонс; а) економічна теорія «прав власності»; 2) Дж. Б’юкенен; б) теорія постіндустріального суспільства; 3) Д. Белл; в) соціально-правовий інституціоналізм; 4) Р. Коуз; г) концепція «технотронної ери»; 5) 3. Бжезінський; д) теорія суспільного вибору.
Завдання № 14. Назвіть авторів перелічених нижче теорій: а)“трансакційних витрат”; г)“нового індустріального суспільства”; б) “суспільного вибору”; д) “постіндустріального суспільства”. в) “стадій економічного зростання”;
Завдання № 15. Назвіть прихильників інституціоналізму з наведеного списку: а) Р. Коуз; г) А. Пігу; є) Л. Вальрас;; б) В. Мітчелл; д) Дж. Гелбрейт. ж) Ф. Ліст; в) М. Фрідмен; е) Т. Веблен з) Г.Ч. Кері; и) Дж. Коммонс.
Завдання № 16. Назвіть представників раннього інституціоналізму з наведеного списку: а) А. Маршалл; д) Дж. Гелбрейт; б) М. Фрідмен; е) В. Мітчелл; в) Т. Веблен; є) В. Ойкен; г) Ф. Ліст; ж) Дж. Коммонс.
Завдання № 17. Виберіть із наведеного списку терміни, поняття і визначення, які характеризують “змішану економіку”: а) революційний перехід до соціалізму; б) поступове реформування відносин власності; в) директивне планування, державний контроль за цінами, рівнем доходів, суспільні фонди споживання; г) комунітаризм та конкуренція; д) індивідуалізм та конкуренція; е) розвиток демократичних форм контролю за виробництвом з боку його суб’єктів та держави; є) вільне ціноутворення; ж) перерозподіл державою національного доходу на користь соціальної сфери.
Читайте також:
|
||||||||
|