Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Літературні джерела

[16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]

 

Тестові завдання для самоконтролю

Завдання № 1. Найбільше ефективною соціально-економічною системою в ході другої світової війни, виявилася:

а) американська; г) німецька;

б) французька; д) британська;

в) радянська; е) японська.

 

Завдання № 2. План Маршалла передбачав:

а) соціально-економічні реформи;

б) державне регулювання економіки;

в) політичну стабілізацію;

г) подолання розрухи;

д) стабілізацію фінансового обігу;

е) надання фінансових субсидій;

є) перерозподіл колоній;

ж) зміну сфер економічного впливу;

з) уніфікацію митної системи;

и) вільне пересування робочої сили;

і) свободу підприємництва;

ї) підтримку американської політики.

 

Завдання № 3. “ Зворотний курс” Доджа – Макартура передбачав: - ?

 

Завдання № 4. Бреттон – Вудська система включає:

а) НАТО; г) РЕВ;

б) МВФ; д) МБРР;

в) Систему коригування фінансових курсів валют; е) ВТО.

 

Завдання № 5. Визначіть загальні тенденції розвитку світового господарства у 40 – 90-х рр. XX ст. (письмово): - ?

 

Завдання № 6. Термін «соціальне ринкове господарство» належить:

а) Дж. М. Кейнсу; г) П. Самуельсону;

б) М. Фрідмену; д) К. Менгеру;

в) А. Мюллєру-Армаку; е) В. Ойкену.

 

Завдання № 7. Назвіть основні теоретичні засади неолібералізму:

а) вільне ціноутворення і стабільність грошового обігу;

б) зростання обсягів державних замовлень, закупівлі і позик;

в) пріоритет приватної власності;

г) державне регулювання економіки;

д) соціальне вирівнювання за допомогою справедливого розподілу;

е) обмежена економічна роль держави.

 

Завдання № 8. Соціальне ринкове господарство передбачає:

а) вільну конкуренцію;

б) рівні можливості;

в) монополізм;

г) відсутність конкуренції;

д) акціонування капіталу;

е) тоталітаризм;

є) масове виробництво споживчих товарів;

ж) узгодження інтересів праці та капіталу;

з) обмеження конкуренції;

и) досягнення соціальної згоди.

 

Завдання № 9. “Рейганоміка” – це : - ?

 

Завдання № 10. Європейське Співтовариство утворилося:

а) 1945 р.; г) 1953 р.;

б) 1949 р.; д) 1957 р.

Завдання № 11. Чи входять до “G – 8” наступні країни:

а) США; д) Великобританія;

б) Росія; е) Італія;

в) Японія; є) Канада.

г) Німеччина;

 

Завдання № 12. Які етапи у своєму розвитку проходять інтеграційні процеси - ?

Завдання № 13. Установіть відповідність:

1) Дж. Коммонс; а) економічна теорія «прав власності»;

2) Дж. Б’юкенен; б) теорія постіндустріального суспільства;

3) Д. Белл; в) соціально-правовий інституціоналізм;

4) Р. Коуз; г) концепція «технотронної ери»;

5) 3. Бжезінський; д) теорія суспільного вибору.

 

Завдання № 14. Назвіть авторів перелічених нижче теорій:

а)“трансакційних витрат”; г)“нового індустріального суспільства”;

б) “суспільного вибору”; д) “постіндустріального суспільства”.

в) “стадій економічного зростання”;

 

Завдання № 15. Назвіть прихильників інституціоналізму з наведеного списку:

а) Р. Коуз; г) А. Пігу; є) Л. Вальрас;;

б) В. Мітчелл; д) Дж. Гелбрейт. ж) Ф. Ліст;

в) М. Фрідмен; е) Т. Веблен з) Г.Ч. Кері;

и) Дж. Коммонс.

 

Завдання № 16. Назвіть представників раннього інституціоналізму з наведеного списку:

а) А. Маршалл; д) Дж. Гелбрейт;

б) М. Фрідмен; е) В. Мітчелл;

в) Т. Веблен; є) В. Ойкен;

г) Ф. Ліст; ж) Дж. Коммонс.

 

Завдання № 17. Виберіть із наведеного списку терміни, поняття і визначення, які характеризують “змішану економіку”:

а) революційний перехід до соціалізму;

б) поступове реформування відносин власності;

в) директивне планування, державний контроль за цінами, рівнем доходів, суспільні фонди споживання;

г) комунітаризм та конкуренція;

д) індивідуалізм та конкуренція;

е) розвиток демократичних форм контролю за виробництвом з боку його суб’єктів та держави;

є) вільне ціноутворення; ж) перерозподіл державою національного доходу на користь соціальної сфери.

 


Читайте також:

  1. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  2. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  3. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  4. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  5. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  6. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  7. Антропологічні джерела
  8. Банківське право України: поняття , предмет регулювання, джерела і система
  9. Безперебійні джерела живлення
  10. Бюджетний дефіцит та джерела його фінансування.
  11. Бюджетний дефіцит, його суть, причини виникнення та джерела фінансування
  12. Бюджетний дефіцит: причини виникнення та можливі джерела покриття




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План семінарського заняття по темі | Літературні джерела

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.