МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
План семінарського заняття по теміТема 8.2. Економічна думка у другій половині ХХ ст. Літературні джерела План семінарського заняття по темі Тема 8.1. Основні тенденції розвитку світового господарства у другій половині ХХ ст. Розділ VІІІ (ЗМ 8). Розвиток національних економік країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом науково-технічної революції (друга половина ХХ ).
Економічні наслідки другої світової війни для світової економіки. Особливості та закономірності розвитку країн світу в 40 – 90-х роках. Науково-технічна революція. Зрушення в галузевій структурі провідних капіталістичних країн. Розпад колоніальної системи. Інтеграційні процеси в економіці. Економіка США після другої світової війни та основні тенденції її розвитку. Причини зниження темпів зростання в 50 - 60-ті роки. Економічні наслідки другої світової війни і особливості повоєнного розвитку Франції. Часткова націоналізація та її характер. Вплив розпаду колоніальної системи на економіку Франції. Місце Франції у світовому господарстві. Англійська економіка у повоєнні роки, її основні тенденції. Посилення державного регулювання. Характер повоєнної націоналізації окремих галузей народного господарства, її мета. Крах колоніальної імперії і його вплив на економіку Англії. Реалізація економічної програми Людвіга Ерхарда в повоєнній Німеччині. Структурний стрибок середини 70-х років. 1. Господарство в роки ІІ світової війни. 2. Економічні наслідки другої світової війни для світової економіки. 3. “План Маршала”. 4. Особливості та закономірності розвитку світового господарства у другій половині ХХ ст. 5. Євроінтеграційні процеси. “Спільний ринок”. 6. Особливості та закономірності розвитку країн світу – США, Великобританія, Японія, Франція. 7. Реалізація економічної програми Людвіга Ерхарда в повоєнній Німеччині. 8. Тенхнологічна революція середини 70-х рр. та її вплив на економічні процеси. [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]
Повоєнне неокейнсіанство (П. Самуельсон, теорія економічних циклів А. Хансена, економічні погляди Джоан Робінсон) та неолібералізм (Ф. Хайєк, В. Ойкен). Основні напрямки інституціоналізму: технократичний – Т. Веблен, юридичний – Дж. Коммонс, емпіріостатистичний – У. Мітчел, індустріально-технологічний – Дж. Гелбрейт. 1. Повоєнне неокейнсіанство - А. Хансен, П. Самуельсон, Джоан Робінсон. 2. Повоєнний неолібералізм - Ф. Хайєк. 3. В. Ойкен – засновник Фрайбурзької школи в Німеччині. Ойкен про економічну політику, про економічну владу, про людину, що господарює. Основні напрямки інституціоналізму: - технократичний – Т. Веблен; - юридичний – Дж. Коммонс; - емпіріостатистичний – У. Мітчел; - індустріально-технологічний – Дж. Гелбрейт. Читайте також:
|
||||||||
|