Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи діагностичної роботи в ДНЗ

Початок навчального року — це своєрідний старт в роботі всіх служб ДНЗ, у тому числі і діагностичної служби.

Скринінгова діагностика

Проводиться щорічно, на початку навчального року, але не пізніше за вересень. До 1 вересня, як правило, групи вже укомплектовані, визначений персонал, що працює з дітьми, оновлені умови для освітнього процесу, сформована позитивна робоча мотивація у відпочилих вихователів.

Педагогічний скринінг проводиться зі всіма дітьми, що відвідують ДНЗ.

З дітьми, що дільки поступили, він проводиться після закінчення періоду адаптації дітей до ДНЗ.

Результати педагогічного скринінгу використовують в своїй роботі вихователі, всі вузькі фахівці, педагог-психолог, адміністрація ДОУ.

Карти скринінгової діагностики зберігаються в ДОУ впродовж всіх років перебування дітей в ДОУ і ще 4 році на період навчання дитини в початковій школі. Місце зберігання.— кабінет психолога або, при його відсутності, кабінет старшого вихователя.

Робоча діагностика

Робоча діагностика проводиться протягом всього року і має декілька форм.

Поглиблена діагностика. Її проводять всі вузькі фахівці зі свого напряму з дітьми, що мають відставання в розвитку, виявлене в результаті скринінгу. Час проведення — жовтень місяць навчального року.

Їх завдання — визначити причини відставання, стан психофізичних процесів у дітей з відставанням в розвитку.

У роботі використовуються стандартизовані апробовані методики різних авторів.

Проведене обстеження оформляється протоколом, що зберігається у фахівця і є закритою документацією. Вихователям вузькі фахівці дають конкретні рекомендації по роботі з дітьми. Вони можуть фіксуватися письмово в єдиному журналі «Рекомендації вузьких фахівців».

За наслідками обстеження вузькі фахівці виходять зі своїми висновками на ПМШС ДОУ, оформляючи уявлення на дітей риски.

За наслідками поглибленої діагностики створюються коректувальні групи, складаються програми корекції і розвитку дітей.

Динамічна діагностика. Проводиться всіма фахівцями ДОУ протягом навчального року з листопада по квітень місяць.

Завдання динамічної діагностики — виявлення позитивних змін в розвитку дітей після корекційних занять або змін умов життя. Як правило, повторно перевіряється та сфера діяльності дитини, де у нього було зафіксовано відставання.

Наголошуються позитивні зміни, визначається правомірність використовуваних корекційних програм.

Скринінгова діагностика проводиться у вигляді одномоментних зрізів педагогічного процесу для з'ясування стану роботи по якому-небудь розділу програми, що реалізовується.

Як правило, це пов'язано з підготовкою до педрад, семінарів, батьківських зборів.

Форма проведення найрізноманітніша: анкетування, опитування, тестування і так далі

Оформляються результати у вигляді аналітичних довідок.

Підсумкова діагностика

Проводиться в кінці навчального року, в травні місяці. Спрямована на виявлення результатів реалізації освітніх програм, на визначення готовності дітей сьомого року життя до шкільного навчання (як підсумок роботи декількох років), на виконання намічених раніше перспективних завдань по корекції і розвитку дітей.

Оформляється обстеження у вигляді аналітичних довідок. На основі даних підсумкової діагностики намічаються основні річні завдання на наступний навчальний рік.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  10. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  11. Алгоритм роботи прозорого моста
  12. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку




Переглядів: 2456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спрямованість діагностики та її основні види. | Педагогічна скринінгова діагностика розвитку дітей. Послідовність її проведення та методика оцінки рівня розвитку дитини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.