Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ціннісний критерій

Діяльнісний критерій

Методика № 4«Використання малих фольклорних жанрів»

Мета: виявити вміння цитувати малі фольклорні жанри валеологічного змісту.

Матеріал: вода в тазику, картинки із зображенням сонечка, рослин.

Інструкція: експеримент проходить з кількома дітьми одразу.

Процедура виконання: експериментатор пропонує дітям доторкнутись до води, поглянути на картинки із зображенням сонечка, рослин та згадати, які забавлянки вони про них знають.

Критерії оцінювання:

2 бали – високий рівень (знає 2 – 3 забавлянки);

1 бал – середній рівень (знає 1 забавлянку);

0 балів – низький рівень (не знає жодної забавлянки).

Методика № 5 «Педагогічні провокації»

Мета: виявити рівень практичного використання культурно-

гігієнічних навичок, виконання оздоровчих режимних моментів.

Інструкція: експеримент проводиться з усією групою дітей.

Процедура виконання:

а) ситуація перша «Процес умивання». Під час вмивання перед прийняттям їжі експериментатор прибирає мило та спостерігає, чи помічають відсутність мила діти.

Критерії оцінювання:

1 бал – дитина помітила;

0 балів – дитина не помітила.

б) ситуація друга «Загартовуємося»

Експериментатор не готує обладнання для загартування, після пробудження пропонує дітям будь-який інший вид діяльності та спостерігає, як реагують діти.

Критерії оцінювання:

1 бал – дитина помітила відсутність загартування;

0 балів – дитина не помітила відсутність загартування.

Загальні критерії оцінювання:

2 бали – високий рівень (правильно поводить себе в усіх провокаційних ситуаціях);

1 бал – середній рівень (правильно поводиться лише в одній ситуації);

0 балів – низький рівень (неправильно поводить себе в усіх ситуаціях).

Методика № 6 «Дія з іграшкою»

Мета: діагностувати вміння одягатися за погодою.

Матеріал: лялька з набором одягу.

Інструкція: експеримент проводиться з кожною дитиною окремо.

Процедура виконання: експериментатор доводить дитині, що лялька Оленка хоче прогулятися на вулиці (називає стан погоди), та пропонує

дібрати одяг для ляльки.

Критерії оцінювання:

2 бали – високий рівень (правильно добирає одяг ляльці без підказок);

1 бал – середній рівень (правильно добирає одяг з підказкою експериментатора);

0 балів – низький рівень (не добирає одягу за допомогою підказки).

Методика № 7 «Опитувальник»

Мета: визначити рівень бажання бути здоровим, усвідомлення цінності людського життя, розуміння значення природних факторів у житті людини.

Інструкція: експериментатор опитує кожну дитину окремо.

Процедура виконання: експериментатор задає дитині наступні питання:

1. Чи займаєшся ти ранковою гімнастикою?

2. Чи загартовуєшся ти? За допомогою чого ти загартовуєшся?

3. Навіщо ти загартовуєшся та робиш ранкову гімнастику? (у разі позитивної відповіді на 1, 2, 3 питання).

4. Як людина залежить від сонця, повітря, води, рослин?

5. Чи подобається тобі берегти природу?

Критерії оцінювання:

5 – 6 балів – високий рівень (дитина відповіла вірно на 5-6 питань);

3 – 4 бали – середній рівень (дитина відповіла на 3-4 запитання вірно);

0 – 2 бала – низький рівень (дитина відповіла на 2 або менше запитань вірно).

Результати обстеження пропонуємо обробити (див. табл. 3).


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  3. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  4. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  5. Деякі практичні підходи до вирішення багатокритерійних завдань.
  6. Когнітивний критерій
  7. Критерій дисперсійного аналізу.
  8. Критерій згоди Романовського
  9. Критерій Колмогорова
  10. Критерій оптимальності. Метод потенціалів
  11. Критерій Пірсона. Критерій Колмогорова
  12. Критерій повноти системи булевих функцій




Переглядів: 765

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Когнітивний критерій | Принципи, завдання та функції маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.