![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ціннісний критерійДіяльнісний критерій Методика № 4«Використання малих фольклорних жанрів» Мета: виявити вміння цитувати малі фольклорні жанри валеологічного змісту. Матеріал: вода в тазику, картинки із зображенням сонечка, рослин. Інструкція: експеримент проходить з кількома дітьми одразу. Процедура виконання: експериментатор пропонує дітям доторкнутись до води, поглянути на картинки із зображенням сонечка, рослин та згадати, які забавлянки вони про них знають. Критерії оцінювання: 2 бали – високий рівень (знає 2 – 3 забавлянки); 1 бал – середній рівень (знає 1 забавлянку); 0 балів – низький рівень (не знає жодної забавлянки). Методика № 5 «Педагогічні провокації» Мета: виявити рівень практичного використання культурно- гігієнічних навичок, виконання оздоровчих режимних моментів. Інструкція: експеримент проводиться з усією групою дітей. Процедура виконання: а) ситуація перша «Процес умивання». Під час вмивання перед прийняттям їжі експериментатор прибирає мило та спостерігає, чи помічають відсутність мила діти. Критерії оцінювання: 1 бал – дитина помітила; 0 балів – дитина не помітила. б) ситуація друга «Загартовуємося» Експериментатор не готує обладнання для загартування, після пробудження пропонує дітям будь-який інший вид діяльності та спостерігає, як реагують діти. Критерії оцінювання: 1 бал – дитина помітила відсутність загартування; 0 балів – дитина не помітила відсутність загартування. Загальні критерії оцінювання: 2 бали – високий рівень (правильно поводить себе в усіх провокаційних ситуаціях); 1 бал – середній рівень (правильно поводиться лише в одній ситуації); 0 балів – низький рівень (неправильно поводить себе в усіх ситуаціях). Методика № 6 «Дія з іграшкою» Мета: діагностувати вміння одягатися за погодою. Матеріал: лялька з набором одягу. Інструкція: експеримент проводиться з кожною дитиною окремо. Процедура виконання: експериментатор доводить дитині, що лялька Оленка хоче прогулятися на вулиці (називає стан погоди), та пропонує дібрати одяг для ляльки. Критерії оцінювання: 2 бали – високий рівень (правильно добирає одяг ляльці без підказок); 1 бал – середній рівень (правильно добирає одяг з підказкою експериментатора); 0 балів – низький рівень (не добирає одягу за допомогою підказки). Методика № 7 «Опитувальник» Мета: визначити рівень бажання бути здоровим, усвідомлення цінності людського життя, розуміння значення природних факторів у житті людини. Інструкція: експериментатор опитує кожну дитину окремо. Процедура виконання: експериментатор задає дитині наступні питання: 1. Чи займаєшся ти ранковою гімнастикою? 2. Чи загартовуєшся ти? За допомогою чого ти загартовуєшся? 3. Навіщо ти загартовуєшся та робиш ранкову гімнастику? (у разі позитивної відповіді на 1, 2, 3 питання). 4. Як людина залежить від сонця, повітря, води, рослин? 5. Чи подобається тобі берегти природу? Критерії оцінювання: 5 – 6 балів – високий рівень (дитина відповіла вірно на 5-6 питань); 3 – 4 бали – середній рівень (дитина відповіла на 3-4 запитання вірно); 0 – 2 бала – низький рівень (дитина відповіла на 2 або менше запитань вірно). Результати обстеження пропонуємо обробити (див. табл. 3). Читайте також:
|
||||||||
|