Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерій оптимальності. Метод потенціалів

 

Наведемо тепер математичну модель транспортної задачі для будьяких постачальників і споживачів: знайти такі значення змінних (; ), які відповідають обмеженням:

(з кожного пункту відправлення повністю вивозиться продукція і кожний пункт споживання одержує потрібну кількість цієї продукції) і перетворюють у мінімум цільову функцію:

.

Ці співвідношення і цільову функцію можна зобразити в більш компактній формі:

 

 

Необхідною і достатньою умовою розв’язку транспортної задачі є умова балансу:

,

тобто загальна кількість виробленої продукції дорівнює загальній кількості попиту споживачів.

Транспортна задача, в якій виконується ця умова, називається закритою. Кожна транспортна задача розв’язується за тією ж схемою , що й будь-яка задача ЛП симплексним методом:

1) знаходимо спочатку будь-який базисний невід’ємний розв’язок;

2) перевіряємо, чи буде знайдений розв’язок оптимальним ;

3) якщо знайдений розв’язок не оптимальний, то виконуємо кілька кроків однократної заміни базису, які приводять до оптимального розв’язку.

Основний метод розв’язку ТЗ (метод потенціалів) фактично відтворює всі його етапи, але в іншій формі. Поліпшувати треба той початковий план, для якого транспортні витрати найменші. Якщо початковий опорний план транспортної задачі має додатних перевезень, то він називається невиродженим. Якщо початковий опорний план має менше додатних перевезень, то він називається виродженим.


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  6. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  7. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  8. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  9. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  12. АгротехнІЧНИЙ метод




Переглядів: 1248

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Способи складання першого базисного плану. Правило переходу від одного базисного плану до іншого | Теорема

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.