![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Переведення цілих чисел з системи числення з основою q в систему числення p
10. Випадок
де р – нова система числення, Записавши цей вираз за схемою Горнера, одержимо
Праву частину (2.3) розділимо на основу р. В результаті визначимо перший залишок Приклад 2.2. Нехай Таблиця 2.1 Таблиця 2.2
![]()
На лістингу 5 наведено Mathcad-програму для переведення цілих десяткових чисел із десяткової системи числення в систему числення з основою р методом ділення. Зауваження. Наведена програма дає можливість переводити із десяткової системи числення в будь-яку позиційну однорідну систему числення, в тому числі і систему числення з основою 20. Випадок Приклад 2.3. Перевести двійкове число Х=10111001 в десяткову систему за допомогою вищеописаного алгоритму. Розв’язання. На лістингу 6 наведена цифрову діаграму роботи алгоритму, одержану засобами пакету Mathcad. Реалізація даного алгоритму починається із задання числа А2 у вигляді вектора Аv та початкової суми S=0. Далі виконується послідовність операцій, передбачених вищеописаним алгоритмом. Це ж саме завдання можна виконати програмними засобами пакету Mathcad. Програми реалізації даного алгоритму наведено на лістингу 7. За допомогою програми Cch_vec(A) здійснюється перетворення числа у вектор, а за допомогою програми PerC_mno(v) здійснюється реалізація алгоритму множення.
Читайте також:
|
||||||||||||
|